Legenda jménem Trabant byla vždy definicí levného, dostupného vozítka a dodnes je symbolem motoristické historie Východního Německa. | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage

Legenda jménem Trabant byla vždy definicí levného, dostupného vozítka a dodnes je symbolem motoristické historie Východního Německa. | Trabant 1.1 Vilner Garage | Zdroj: Vilner Garage

Se svou duroplastovou karoserií a vybydleným interiérem byl Trabant na samotném dnu automobilové hierarchie. | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage

Se svou duroplastovou karoserií a vybydleným interiérem byl Trabant na samotném dnu automobilové hierarchie. | Trabant 1.1 Vilner Garage | Zdroj: Vilner Garage

Bulharský úpravce Vilner Garage se ovšem nyní pokusil zažitý status jednoho exempláře alespoň částečně posunout o třídu výš. | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage

Bulharský úpravce Vilner Garage se ovšem nyní pokusil zažitý status jednoho exempláře alespoň částečně posunout o třídu výš. | Trabant 1.1 Vilner Garage | Zdroj: Vilner Garage

Dílna, která se normálně specializuje na exteriérové i interiérové úpravy především sportovních a luxusních aut, si totiž vzala na popud jednoho zákazníka do parády jeho Trabant 1.1 z roku 1990... | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage

Dílna, která se normálně specializuje na exteriérové i interiérové úpravy především sportovních a luxusních aut, si totiž vzala na popud jednoho zákazníka do parády jeho Trabant 1.1 z roku 1990... | Trabant 1.1 Vilner Garage | Zdroj: Vilner Garage

...a jeden z posledních kousků této legendy v několika směrech modernizovala pro komfortnější využití na dnešních silnicích. | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage

...a jeden z posledních kousků této legendy v několika směrech modernizovala pro komfortnější využití na dnešních silnicích. | Trabant 1.1 Vilner Garage | Zdroj: Vilner Garage

Když začneme u prvotního dojmu, vylepšený „Trabi“ zaujme hlavně novými LED světlomety, novou plastovou maskou i nárazníky... | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage

Když začneme u prvotního dojmu, vylepšený „Trabi“ zaujme hlavně novými LED světlomety, novou plastovou maskou i nárazníky... | Trabant 1.1 Vilner Garage | Zdroj: Vilner Garage

...a po celé karoserii a rovněž na plechových kolech se objevuje motiv polstrování využitého v interiéru a čísla 21 – majitelova oblíbeného čísla. | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage

...a po celé karoserii a rovněž na plechových kolech se objevuje motiv polstrování využitého v interiéru a čísla 21 – majitelova oblíbeného čísla. | Trabant 1.1 Vilner Garage | Zdroj: Vilner Garage

Vilner Garage se však nejvíce činili právě v interiéru, který je vyveden v kombinaci látkového polstrování s károvaným vzorem a krémové, respektive černé kůže. | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage

Vilner Garage se však nejvíce činili právě v interiéru, který je vyveden v kombinaci látkového polstrování s károvaným vzorem a krémové, respektive černé kůže. | Trabant 1.1 Vilner Garage | Zdroj: Vilner Garage

Stejnou kombinaci najdete napříč celou kabinou od výplní dveří, sedaček až po strop. | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage

Stejnou kombinaci najdete napříč celou kabinou od výplní dveří, sedaček až po strop. | Trabant 1.1 Vilner Garage | Zdroj: Vilner Garage

Originální volant poté nahradil tříramenný sportovní kousek od Momo a původní rádio bylo vyměněno za moderní „retro“ jednotku. | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage

Originální volant poté nahradil tříramenný sportovní kousek od Momo a původní rádio bylo vyměněno za moderní „retro“ jednotku. | Trabant 1.1 Vilner Garage | Zdroj: Vilner Garage

Jelikož mluvíme o jednom ze závěrečných modelů Trabantu, pod kapotou „devadesátkového“ exempláře se již nachází 1,1litrový čtyřválec z Volkswagenu Polo spojený se čtyřstupňovou manuální převodovkou. | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage

Jelikož mluvíme o jednom ze závěrečných modelů Trabantu, pod kapotou „devadesátkového“ exempláře se již nachází 1,1litrový čtyřválec z Volkswagenu Polo spojený se čtyřstupňovou manuální převodovkou. | Trabant 1.1 Vilner Garage | Zdroj: Vilner Garage

Na rozdíl od zbytku vozu ale na motoru Vilner Garage žádné úpravy neprovedl. | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage

Na rozdíl od zbytku vozu ale na motoru Vilner Garage žádné úpravy neprovedl. | Trabant 1.1 Vilner Garage | Zdroj: Vilner Garage

Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage

Trabant 1.1 Vilner Garage | Zdroj: Vilner Garage

Se svou duroplastovou karoserií a vybydleným interiérem byl Trabant na samotném dnu automobilové hierarchie. | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage
Bulharský úpravce Vilner Garage se ovšem nyní pokusil zažitý status jednoho exempláře alespoň částečně posunout o třídu výš. | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage
Dílna, která se normálně specializuje na exteriérové i interiérové úpravy především sportovních a luxusních aut, si totiž vzala na popud jednoho zákazníka do parády jeho Trabant 1.1 z roku 1990... | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage
...a jeden z posledních kousků této legendy v několika směrech modernizovala pro komfortnější využití na dnešních silnicích. | Trabant 1.1 Vilner Garage Zdroj: Vilner Garage
13
Fotogalerie

Bulhaři modernizovali Trabant. Dali mu LED osvětlení a stylově upravili interiér

Když si firma upravující luxusní a sportovní auta vezme do parády starý Trabant, dopadne to například takhle. Překvapivě docela vkusně.

Legenda jménem Trabant byla vždy definicí levného, dostupného vozítka a dodnes je symbolem motoristické historie Východního Německa. Se svou duroplastovou karoserií a vybydleným interiérem byl Trabant na samotném dnu automobilové hierarchie. Bulharský úpravce Vilner Garage se ovšem nyní pokusil zažitý status jednoho exempláře alespoň částečně posunout o třídu výš.

Dílna, která se normálně specializuje na exteriérové i interiérové úpravy především sportovních a luxusních aut, si totiž vzala na popud jednoho zákazníka do parády jeho Trabant 1.1 z roku 1990 a jeden z posledních kousků této legendy v několika směrech modernizovala pro komfortnější využití na dnešních silnicích.

Když začneme u prvotního dojmu, vylepšený „Trabi“ zaujme hlavně novými LED světlomety, novou plastovou maskou i nárazníky a po celé karoserii a rovněž na plechových kolech se objevuje motiv polstrování využitého v interiéru a čísla 21 – majitelova oblíbeného čísla.

Vilner Garage se však nejvíce činili právě v interiéru, který je vyveden v kombinaci látkového polstrování s károvaným vzorem a krémové, respektive černé kůže. Stejnou kombinaci najdete napříč celou kabinou od výplní dveří, sedaček až po strop. Originální volant poté nahradil tříramenný sportovní kousek od Momo a původní rádio bylo vyměněno za moderní „retro“ jednotku.

Jelikož mluvíme o jednom ze závěrečných modelů Trabantu, pod kapotou „devadesátkového“ exempláře se již nachází 1,1litrový čtyřválec z Volkswagenu Polo spojený se čtyřstupňovou manuální převodovkou. Na rozdíl od zbytku vozu ale na motoru Vilner Garage žádné úpravy neprovedl.

Doporučujeme

Články odjinud