Renault připravuje Lagunu sedan, Nissan novou tvář pro Pathfinder, Mercedes ostré E63 AMG, Range Rover se dočká faceliftu ad.
Renault Laguna sedan: další pán na holení
Doposud se nabídka verzí Renaultu Laguna skládala pouze z liftbacku a kombi. To se však brzy změní. Špionážním fotografům se totiž podařilo zachytit Lagunu v provedení sedan při testech ve Švýcarsku.
Je zřejmé, že pojetí zádě bude v případě sedanu jiné, již z fotografií je vidět jiný tvar a umístění svítilen. Po technické stránce bude sedan shodný s liftbackem a kombi. Rozdílem bude podstatně větší zadní převis karoserie a tím i délka celého vozu. Rozšířením nabídku Laguny o sedan je zřejmé, že automobilka sleduje filosofii Fordu - přímý konkurent, moedl Mondeo, je rovněž dostupný ve třech karosářských provedeních.
Foto © Automedia
Laguna sedan - zadní partie budou odlišné od liftbacku
Nissan Pathfinder: obřík dostane facelift
I navzdory obrovským rozměrům, nepříliš ekonomickému provozu a nastávající „době zelené“ se tento off-road od Nissanu vcelku dobře prodává. V Japonsku se navíc rozhodli udělit Pathfinderu facelift středního věku, který se projeví na obou náraznících a s velkou pravděpodobností i na přední masce.
Ostatní vnější prvky i interiér zůstanou zachovány, stejně tomu bude u použitých motorů. Kompletně nový model se na trhu objeví v roce 2012.
Foto © Automedia
Obřík od Nissanu dostane jemný facelift
Range Rover: omlazení před obměnou
Dnešní sadu špionážních fotografií není potřeba příliš komentovat. Přistiženým objektem se stal Range Rover, který dostane poslední facelift před příchodem nové generace v roce 2013.
Zásahy se dotknou přední části, zejména světlometů a masky a beze změn nezůstanou ani zadní svítilny. K dealerům se omlazený model dostane až koncem roku 2010, a tak si na další informace jednoduše musíme počkat.
Foto © Automedia
Range Rover se dočká menších změn před příchodem nové generace
Mercedes E63 AMG: ostré „éčko“ na obzoru
O novém Mercedesu třídy E se již mluví hodně dlouho, nyní vám přinášíme špionážní fotografie jeho ostré verze s označením E63 AMG přímo z legendární Nordschleife. Jak již správně tušíte, pod kabátkem se ukrývá osmiválec o objemu 6,2 litru, který dostane výkonovou porci kolem 530 koní. A to je pěkná nadílka.
Automobilka představí tento model příští rok na frankfurtském autosalonu, přičemž zákazníci dostanou hned v standardu zajímavou porci výbavy. Výkon bude na zadní kola přenášen skrze sedmistupňovou automatickou převodovku, v sérii bude také systém vysoušení brzd a selektivní systém brždění kol v zatáčkách - oba se objeví i u standardních verzí.
Za slovo stojí i další výbava - řidič bude mít k dispozici systém opuštění jízdního pruhu, systém monitorující oči nebo detektor stavu vozovky. Plusem stabilizačního systému je i schopnost vyhodnocovat boční vítr nebo opotřebení pneumatik.
Jedna věc je ale jistá, Mercedes má v plánu s tímto modelem překonat mnichovské BMW M5. Minimálně výkonově se mu to na chvíli podaří, to ale není vše. Nechejme se proto překvapit.
Foto © Automedia
Ostré „éčko” od Mercedesu při testech
Shelby GT500: poprvé nahoře bez
Tým špionážních fotografů dostal dobrý tip na probíhající testy Shelby GT500 modelového roku 2010. Špionážní akce se povedla a výsledkem jsou fotografie vozu v konfiguraci „nahoře bez“, který byl vůbec poprvé takhle zachycen.
Již na první pohled lze rozpoznat klasickou přední masku, tak tradiční pro Shelby, a nechybí ani průduchy v přední kapotě. Další informace a podrobné specifikace bychom se měli dozvědět již zanedlouho a samozřejmě vás o nich budeme informovat.
Foto © Automedia
Shelby GT500: spíš legenda než sporťák