Komu nestačí dvojice vznětových čtyřválců, může sáhnout po šestiválci. Oficiální cestou to ale nepůjde.
Celosvětově úspěšný pick-up Toyota Hilux se na českém trhu oficiálně prodává se dvěma čtyřválcovými vznětovými motorizacemi. Základ o objemu 2,4 litru dosahuje výkonu 110 kW (150 koní) a chlubí se točivým momentem 400 N.m. Větší motor o objemu 2,8 litru nabídne výkon 150 kW (204 koní) a 500 N.m točivého momentu (s automatem). Oba motory lze spárovat s šestistupňovým manuálem a automatem.
Pokud by vám to ale bylo málo a máte radši benzinové motory, je tu pro vás novinka od prodejce Dajbych. Ten totiž nabízí Toyotu Hilux s vidlicovým zážehovým šestiválcem, který přímo od Toyoty nekoupíte. Jedná se o jednotku o objemu 4,0 litru, která dosahuje výkonu 173 kW (235 koní), točivého momentu 383 N.m a je spojená s šestistupňovou automatickou převodovkou.
Základní varianta Comfort se nabízí za 1.334.000 Kč bez DPH. To je samozřejmě o dost víc než za základní model ve výbavě Double Cab ve výbavě Life s motorem 2.4 D-4D (110 kW), který je za 857.000 Kč bez DPH. K sériové výbavě modelu s šestiválcem však patří třeba klimatizace, tempomat, přední mlhové světlomety a 17palcová kola v pneumatikách 265/65 R17.
K příplatkové výbavě se řadí kožené čalounění za 46.700 Kč a infotainment s audiem Kenwood, navigací a zadní parkovací kamerou je za 41.300 Kč. K mání je pak také paket Adventure (na fotografiích), který za 85.000 Kč obsahuje třeba rozšířené blatníky, přední integrovaný plastový rám, boční nášlapy, LED světlomety, boční a hlavové airbagy či 18palcová litá kola. Za 18.900 Kč lze vůz pokrýt ještě metalízou. Palivová nádrž pojme 80 litrů benzinu, vpředu jsou kotoučové brzdy a vzadu bubnové a maximální hmotnost taženého brzděného přívěsu může činit 3500 kg.