Automobilka Škoda spustila službu Powerpass, která pomocí jednoho RFID čipu (Radio Frequency Identification) či aplikace v chytrém telefonu umožní nabíjení po celé Evropě. 

Automobilka Škoda spustila službu Powerpass, která pomocí jednoho RFID čipu (Radio Frequency Identification) či aplikace v chytrém telefonu umožní nabíjení po celé Evropě. 

Aktivních nabíjecích míst je aktuálně přes dvě stě tisíc. V Česku můžete službu použít u stanic energetických společností a samozřejmě i u  Ionity . Ceny za službu jsou v celé zemi jednotné.

Aktivních nabíjecích míst je aktuálně přes dvě stě tisíc. V Česku můžete službu použít u stanic energetických společností a samozřejmě i u Ionity. Ceny za službu jsou v celé zemi jednotné.

„Vycházíme z toho, že zákazníci pořizující elektrifikované vozy značky Škoda mají možnost je nabíjet doma nebo v zaměstnání. Powerpass je pak ideálním doplňkem na dobíjení na delších cestách popřípadě pro lidi cestující často po území celé Evropy,“ popisuje zaměření řešení Powerpass Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky. Foto: Vladimír Kadera

„Vycházíme z toho, že zákazníci pořizující elektrifikované vozy značky Škoda mají možnost je nabíjet doma nebo v zaměstnání. Powerpass je pak ideálním doplňkem na dobíjení na delších cestách popřípadě pro lidi cestující často po území celé Evropy,“ popisuje zaměření řešení Powerpass Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky. | Foto: Vladimír Kadera

Powerpass disponuje třemi tarifními modely. Vyberete si podle toho, jakým způsobem vůz používáte. V základním tarifu Charge Free měsíční  poplatek neplatíte .  Foto: Vladimír Kadera

Powerpass disponuje třemi tarifními modely. Vyberete si podle toho, jakým způsobem vůz používáte. V základním tarifu Charge Free měsíční poplatek neplatíte.  | Foto: Vladimír Kadera

Při dobíjení u rychlonabíjecích stanic sítě Ionity ale platíte 21 Kč za kWh. Při dobíjení střídavým proudem je pak cena 16,20 Kč/kWh a při dobíjení stejnosměrným proudem 21,00 Kč/kWh. Foto: Vladimír Kadera

Při dobíjení u rychlonabíjecích stanic sítě Ionity ale platíte 21 Kč za kWh. Při dobíjení střídavým proudem je pak cena 16,20 Kč/kWh a při dobíjení stejnosměrným proudem 21,00 Kč/kWh. | Foto: Vladimír Kadera

V tarifu Simply Charge je základní měsíční poplatek ve výši  469 Kč . U rychlonabíjecích stanic sítě Ionity bude pak dobíjení stát 13,70 Kč za kWh. Foto: Vladimír Kadera

V tarifu Simply Charge je základní měsíční poplatek ve výši 469 Kč. U rychlonabíjecích stanic sítě Ionity bude pak dobíjení stát 13,70 Kč za kWh. | Foto: Vladimír Kadera

Na ostatních veřejných dobíjecích místech se při dobíjení střídavým proudem platí 8,90 Kč/kWh a při dobíjení stejnosměrným proudem 13,70 Kč/kWh. Foto: Vladimír Kadera

Na ostatních veřejných dobíjecích místech se při dobíjení střídavým proudem platí 8,90 Kč/kWh a při dobíjení stejnosměrným proudem 13,70 Kč/kWh. | Foto: Vladimír Kadera

No a nakonec poslední tarif, kterým je Charge Faster. Foto: Vladimír Kadera

No a nakonec poslední tarif, kterým je Charge Faster. | Foto: Vladimír Kadera

U toho činí měsíční poplatek  597 Kč , přitom se náklady spojené s dobíjením sníží na 8,20 Kč/kWh v síti Ionity a na 6,20 Kč/kWh (AC) a 10,90 Kč/kWh (DC) u dobíjecích stanic ostatních poskytovatelů.  Foto: Vladimír Kadera

U toho činí měsíční poplatek 597 Kč, přitom se náklady spojené s dobíjením sníží na 8,20 Kč/kWh v síti Ionity a na 6,20 Kč/kWh (AC) a 10,90 Kč/kWh (DC) u dobíjecích stanic ostatních poskytovatelů.  | Foto: Vladimír Kadera

Pokud si pak objednáte Škodu Enyaq iV a připlatíte si balíček Rychlé nabíjení, dostanete tento tarif na rok bez měsíčního poplatku. Foto: Vladimír Kadera

Pokud si pak objednáte Škodu Enyaq iV a připlatíte si balíček Rychlé nabíjení, dostanete tento tarif na rok bez měsíčního poplatku. | Foto: Vladimír Kadera

Vozy bez této příplatkové položky mají ceny za tarify výhodnější. Za Simply Charge dají 125 Kč měsíčně a za Charge Faster 250 Kč měsíčně. Zdroj: Škoda

Vozy bez této příplatkové položky mají ceny za tarify výhodnější. Za Simply Charge dají 125 Kč měsíčně a za Charge Faster 250 Kč měsíčně. | Zdroj: Škoda

Uvnitř pak najdete tříramenný sportovní volant, přístrojovou desku potaženou syntetickou kůží či dekorativní lišty připomínající karbon. Více o voze  zde . Zdroj: Škoda

Uvnitř pak najdete tříramenný sportovní volant, přístrojovou desku potaženou syntetickou kůží či dekorativní lišty připomínající karbon. Více o voze zde. | Zdroj: Škoda

Základní varianta Sportline 60 vyjde českého zákazníka na  1.152.900 Kč . Jedná se o jednomotorovou zadokolku s výkonem 132 kW a baterií o kapacitě 59 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 390 kilometrů.  Zdroj: Škoda

Základní varianta Sportline 60 vyjde českého zákazníka na 1.152.900 Kč. Jedná se o jednomotorovou zadokolku s výkonem 132 kW a baterií o kapacitě 59 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 390 kilometrů.  | Zdroj: Škoda

Vyšší varianta Sportline 80 s výkonem elektromotoru 150 kW a baterií o kapacitě 77 kWh (510 km) stojí  1.282.900 Kč.  Čtyřkolka 80x se dvěma motory nabídku zatím nedoplnila. Zdroj: Škoda

Vyšší varianta Sportline 80 s výkonem elektromotoru 150 kW a baterií o kapacitě 77 kWh (510 km) stojí 1.282.900 Kč. Čtyřkolka 80x se dvěma motory nabídku zatím nedoplnila. | Zdroj: Škoda

Verze Sportline nejdou v interiéru cestou základních modelů, které mají na výběr z variant Loft, Lodge, Lounge, Suite a ecoSuite, ale mají svou vlastní, která je jedinou volbou. Zdroj: Škoda

Verze Sportline nejdou v interiéru cestou základních modelů, které mají na výběr z variant Loft, Lodge, Lounge, Suite a ecoSuite, ale mají svou vlastní, která je jedinou volbou. | Zdroj: Škoda

Obě sportovně střižené varianty jsou oproti základním verzím o  80.000 Kč  dražší. Metalíza stojí 19.000 Kč a 21palcová kola 20.000 Kč. Zdroj: Škoda

Obě sportovně střižené varianty jsou oproti základním verzím o 80.000 Kč dražší. Metalíza stojí 19.000 Kč a 21palcová kola 20.000 Kč. | Zdroj: Škoda

Vnitřku vládne černá barva se světlými kontrastními doplňky. Připlatit si do vozu můžete dvě úrovně asistované jízdy, elektricky ovládaná sedadla, ale i rychlé nabíjení výkonem 100 kW (standardně 50 kW). Zdroj: Škoda

Vnitřku vládne černá barva se světlými kontrastními doplňky. Připlatit si do vozu můžete dvě úrovně asistované jízdy, elektricky ovládaná sedadla, ale i rychlé nabíjení výkonem 100 kW (standardně 50 kW). | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

Ceny většiny příplatků jsou stejné jako u  základních verzí . Levněji vás vyjde třeba Sport Paket Top, který obsahuje podvozek DCC a progresivní řízení, který zde stojí 17.500 Kč, jinak 24.500 Kč. Zdroj: Škoda

Ceny většiny příplatků jsou stejné jako u základních verzí. Levněji vás vyjde třeba Sport Paket Top, který obsahuje podvozek DCC a progresivní řízení, který zde stojí 17.500 Kč, jinak 24.500 Kč. | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

Aktivních nabíjecích míst je aktuálně přes dvě stě tisíc. V Česku můžete službu použít u stanic energetických společností a samozřejmě i u  Ionity . Ceny za službu jsou v celé zemi jednotné.
„Vycházíme z toho, že zákazníci pořizující elektrifikované vozy značky Škoda mají možnost je nabíjet doma nebo v zaměstnání. Powerpass je pak ideálním doplňkem na dobíjení na delších cestách popřípadě pro lidi cestující často po území celé Evropy,“ popisuje zaměření řešení Powerpass Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky. Foto: Vladimír Kadera
Powerpass disponuje třemi tarifními modely. Vyberete si podle toho, jakým způsobem vůz používáte. V základním tarifu Charge Free měsíční  poplatek neplatíte .  Foto: Vladimír Kadera
Při dobíjení u rychlonabíjecích stanic sítě Ionity ale platíte 21 Kč za kWh. Při dobíjení střídavým proudem je pak cena 16,20 Kč/kWh a při dobíjení stejnosměrným proudem 21,00 Kč/kWh. Foto: Vladimír Kadera
26
Fotogalerie

Nabíjení Škody Enyaq iV je první rok výhodnější. Je tu nová služba Powerpass

Škoda oficiálně spouští svou vlastní nabíjecí službu. Čip s sebou tahat nemusíte, stačí vám telefon.

Automobilka Škoda spustila službu Powerpass, která pomocí jednoho RFID čipu (Radio Frequency Identification) či aplikace v chytrém telefonu umožní nabíjení po celé Evropě. Aktivních nabíjecích míst je aktuálně přes dvě stě tisíc. V Česku můžete službu použít u stanic energetických společností a samozřejmě i u Ionity. Ceny za službu jsou v celé zemi jednotné.

„Vycházíme z toho, že zákazníci pořizující elektrifikované vozy značky Škoda mají možnost je nabíjet doma nebo v zaměstnání. Powerpass je pak ideálním doplňkem na dobíjení na delších cestách popřípadě pro lidi cestující často po území celé Evropy,“ popisuje zaměření řešení Powerpass Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky.

Powerpass disponuje třemi tarifními modely. Vyberete si podle toho, jakým způsobem vůz používáte. V základním tarifu Charge Free měsíční poplatek neplatíte. Při dobíjení u rychlonabíjecích stanic sítě Ionity ale platíte 21 Kč za kWh. Při dobíjení střídavým proudem je pak cena 16,20 Kč/kWh a při dobíjení stejnosměrným proudem 21,00 Kč/kWh.

V tarifu Simply Charge je základní měsíční poplatek ve výši 469 Kč. U rychlonabíjecích stanic sítě Ionity bude pak dobíjení stát 13,70 Kč za kWh. Na ostatních veřejných dobíjecích místech se při dobíjení střídavým proudem platí 8,90 Kč/kWh a při dobíjení stejnosměrným proudem 13,70 Kč/kWh.

Posledním tarifem je Charge Faster. U toho činí měsíční poplatek 597 Kč, přitom se náklady spojené s dobíjením sníží na 8,20 Kč/kWh v síti Ionity a na 6,20 Kč/kWh (AC) a 10,90 Kč/kWh (DC) u dobíjecích stanic ostatních poskytovatelů. 

Pokud si pak objednáte Škodu Enyaq iV a připlatíte si balíček Rychlé nabíjení, dostanete tento tarif na rok bez měsíčního poplatku. Vozy bez této příplatkové položky mají ceny za tarify výhodnější. Za Simply Charge dají 125 Kč měsíčně a za Charge Faster 250 Kč měsíčně.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud