Elektrická Kona dostává především novou výbavu uvnitř včetně hrstky posledních asistentů.
Po modernizaci čistě spalovací a hybridní verze Hyundaie Kona, která uvedla i sportovnější výbavu N Line, se vylepšení rozšiřují pochopitelně i na plně elektrickou variantu Electric. Nové stylistické prvky Kony se objevují i tady, elektromobil nicméně přichází s ještě uhlazenější přídí pro zlepšení aerodynamiky, kdy kompletně zmizel i dřívější náznak klasické mřížky chladiče.
Uvnitř dostává Kona Electric standardně nový 10,25palcový digitální přístrojový štít, zatímco stejně velký volitelný infotainment s navigací byl převzat z minulé modernizace (standardem je 8palcová obrazovka). Bezdrátové rozhraní Apple CarPlay a Android Auto nechybí, stejně jako možnost ovládání systému hlasem. Novinkou je také dodatečný USB port pro druhou řadu sedadel.
Hyundai rovněž u elektrické Kony rozšířil počet možných asistentů. Výbavu teď doplňuje asistent pro odvrácení kolize s vozidly přijíždějícími ze stran při couvání nebo s vozidly v mrtvém úhlu, ten umí v případ nutnost aktivovat i brzdy. Dalšími novými funkcemi je upozorňování na rozjezd vozidla vpředu a asistent pro bezpečné vystupování a upozorňování na osoby, zvířata nebo věci na zadních sedadlech.
Na pohonném ústrojí Kony Electric se nic zásadního nemění. Stále je dostupné ve dvou specifikacích, kdy základní verze používá elektromotor o výkonu 100 kW (136 koní) a akumulátor o kapacitě 39,2 kWh. Silnější spoléhá na výkon 150 kW (204 koní) a kapacitu 64 kWh. Točivý moment zůstává u obou elektromotorů na hodnotě 395 N.m.
Již od lehčí modernizace pro modelový rok 2020 je pak Kona vybavena novými pneumatikami, díky kterým se dojezd 64kWh verze prodloužil na 484 km (WLTP), kdežto s kapacitou 39,2 kWh má elektromobil dojezd 305 km (WLTP). S DC rychlonabíječkou o výkonu 100 kW je pak možné akumulátory nabít z 10 na 80 % kapacity za 47 minut.
Datum uvedení a české cenovky modernizace Kony Electric ještě neznáme. Stejně je tomu zatím u varianty se spalovacím motorem.