Kapitoly článku:
Nový Ford Mustang se na evropském trhu ještě ani pořádně neohřál a už je tu první velký tuning od německého úpravce GeigerCars. Ten proslul někdy až přehnanými kreacemi, proto je s podivem, že zrovna u nového Mustangu se drží celkem při zemi.
Tentokrát se žádé zběsilé kreace s nůžkovými dveřmi a skákacím podvozkem nekonají. U GaigerCars prostě vrazili pod kapotu kompresor. Výsledkem je výkon přes 700 koní a maximální rychlost 305 km/h
Hlavní bylo zvýšit výkon. Atmosférický pětilitrový osmiválec, který v sériovém provedení dosahuje výkonu 421 koní, dostal kompresor a řadu nezbytných úprav. Patří k nim třeba jiné sání, výfuk a řídící jednotka. Výsledkem je výkon 521 kW (709 koní) a točivý moment 706 Nm.
Upravený Ford Mustang se rozjede na 100 km/h už za 3,9 sekundy (sériové auto potřebuje 4,8 s) a vyvine až 305 km/h. Součástí úpravy od GeigerCars je i oficiální balíček GT Performance, který přináší zesílený a snížený podvozek, mechanický samosvor Torsen, lepší brzdy a účinnější chlazení.
Německý tuner nabízí ještě vlastní výfukový systém (jeho zvuk má imitovat speciály NASCAR), dvacetipalcová kola nebo zesílené stabilizátory. Za celé auto včetně základního tuningového balíčku s kompresorem dáte vcelku rozumných 82 900 eur, tedy asi 2 240 000 korun.