Electtrica se nabízí ve dvou verzích podle maximální rychlosti. Na první pohled poznáte, odkud vítr vane, v základu však vychází o skoro 100.000 Kč  dráž než padesátka Primavera (77.900 Kč) . | Vespa Electtrica

Electtrica se nabízí ve dvou verzích podle maximální rychlosti. Na první pohled poznáte, odkud vítr vane, v základu však vychází o skoro 100.000 Kč dráž než padesátka Primavera (77.900 Kč). | Vespa Electtrica

Za základní Vespu Electtrica u prodejce necháte 175.900 Kč, za rychlejší provedení dáte o 4000 Kč více. Je to dost peněz, vzpomeňte si ale,  kam se umí vyšplhat cena neméně stylového Fiatu 500 . | Vespa Electtrica

Za základní Vespu Electtrica u prodejce necháte 175.900 Kč, za rychlejší provedení dáte o 4000 Kč více. Je to dost peněz, vzpomeňte si ale, kam se umí vyšplhat cena neméně stylového Fiatu 500. | Vespa Electtrica

Stroj můžete řídit s řidičákem pro skupinu B, stejně jako klasické skútry s motorem do 125 kubíků a výkonem do 11 kW. Elektrická Vespa se však svými parametry řadí spíše k padesátkám. | Vespa Electtrica

Stroj můžete řídit s řidičákem pro skupinu B, stejně jako klasické skútry s motorem do 125 kubíků a výkonem do 11 kW. Elektrická Vespa se však svými parametry řadí spíše k padesátkám. | Vespa Electtrica

Má výkon 4 kW, točivý moment 200 N.m a lithium-iontový akumulátor o kapacitě 4,2kWh vystačí až na 100 km jízdy. Je to pořádná baterka, hlavně co se hmotnosti týče. Váží totiž 25 kg, tedy o 15 kg více než u konkurenčního a o  100.000 Kč levnějšího čínského skútru Super Soco CUx . | Vespa Electtrica

Má výkon 4 kW, točivý moment 200 N.m a lithium-iontový akumulátor o kapacitě 4,2kWh vystačí až na 100 km jízdy. Je to pořádná baterka, hlavně co se hmotnosti týče. Váží totiž 25 kg, tedy o 15 kg více než u konkurenčního a o 100.000 Kč levnějšího čínského skútru Super Soco CUx. | Vespa Electtrica

Ani zbytek není jako pírko. Vespa Electtrica váží 130 kg (skoro dvakrát více než CUx), nabíjení z domácí sítě zabere 4 hodiny a výrobce slibuje životnost zhruba 1000 nabíjecích cyklů. O 400 více než konkurenti z Číny. | Vespa Electtrica

Ani zbytek není jako pírko. Vespa Electtrica váží 130 kg (skoro dvakrát více než CUx), nabíjení z domácí sítě zabere 4 hodiny a výrobce slibuje životnost zhruba 1000 nabíjecích cyklů. O 400 více než konkurenti z Číny. | Vespa Electtrica

Základní cena 175.900 Kč se vztahuje k verzi s maximální rychlostí 45 km/h, odtud tedy podobnost s malými skútry možnými řídit s oprávněním pro skupinu AM (maximálně 50 ccm). | Vespa Electtrica

Základní cena 175.900 Kč se vztahuje k verzi s maximální rychlostí 45 km/h, odtud tedy podobnost s malými skútry možnými řídit s oprávněním pro skupinu AM (maximálně 50 ccm). | Vespa Electtrica

O 4000 Kč dražší verze má maximálku 52 km/h a kombinovaný brzdový systém CBS. A protože se dnes snad všichni výrobci snaží skloubit mobilitu a chytrá zařízení, vězte, že si elektrickou Vespu můžete spárovat s mobilním telefonem a hlasově pak ovládat jeho funkce, vyřizovat telefonní hovory a tak dále. | Vespa Electtrica

O 4000 Kč dražší verze má maximálku 52 km/h a kombinovaný brzdový systém CBS. A protože se dnes snad všichni výrobci snaží skloubit mobilitu a chytrá zařízení, vězte, že si elektrickou Vespu můžete spárovat s mobilním telefonem a hlasově pak ovládat jeho funkce, vyřizovat telefonní hovory a tak dále. | Vespa Electtrica

Na výběr je z několika barevných provedení, obě nabízené verze se však vzhledově neliší.| Vespa Electtrica

Na výběr je z několika barevných provedení, obě nabízené verze se však vzhledově neliší.| Vespa Electtrica

| Vespa Electtrica

| Vespa Electtrica

| Vespa Electtrica

| Vespa Electtrica

| Vespa Electtrica

| Vespa Electtrica

| Vespa Electtrica

| Vespa Electtrica

| Vespa Electtrica

| Vespa Electtrica

| Vespa Electtrica

| Vespa Electtrica

Za základní Vespu Electtrica u prodejce necháte 175.900 Kč, za rychlejší provedení dáte o 4000 Kč více. Je to dost peněz, vzpomeňte si ale,  kam se umí vyšplhat cena neméně stylového Fiatu 500 . | Vespa Electtrica
Stroj můžete řídit s řidičákem pro skupinu B, stejně jako klasické skútry s motorem do 125 kubíků a výkonem do 11 kW. Elektrická Vespa se však svými parametry řadí spíše k padesátkám. | Vespa Electtrica
Má výkon 4 kW, točivý moment 200 N.m a lithium-iontový akumulátor o kapacitě 4,2kWh vystačí až na 100 km jízdy. Je to pořádná baterka, hlavně co se hmotnosti týče. Váží totiž 25 kg, tedy o 15 kg více než u konkurenčního a o  100.000 Kč levnějšího čínského skútru Super Soco CUx . | Vespa Electtrica
Ani zbytek není jako pírko. Vespa Electtrica váží 130 kg (skoro dvakrát více než CUx), nabíjení z domácí sítě zabere 4 hodiny a výrobce slibuje životnost zhruba 1000 nabíjecích cyklů. O 400 více než konkurenti z Číny. | Vespa Electtrica
14
Fotogalerie

Elektrickou Vespu už koupíte i u nás! Je drahá, ale může si to dovolit

Vespa už dávno nedělá pouze skútry poháněné spalovacím motorem. Na českém trhu koupíte i elektrickou verzi, která sice není tak levná jako konkurence z Číny, ale má neuvěřitelné charisma.

Elektrická přibližovadla berou Česko útokem. Kolikrát stačí projít i nabídky internetových obchodů s elektronikou a možná se podivíte, za kolik se dnes dají koupit čínské skútry s retro designem, maximální rychlostí 45 km/h a dojezdem do 100 km a jedno nabití. Není pochyb o tom, že český zákazník, který chce prostě „jenom“ jezdit, zřejmě půjde po nižší ceně, kdo se však nestydí rozšoupnout, sáhne po elektrické Vespě.

Vespa na našem trhu nabízí sedm modelů. Šest z nich se spalovacím motorem a v bezpočtu variant. Vybere si snad každý. Posledním přírůstkem do rodiny je Vespa Electtrica, o níž jsme psali už koncem předminulého roku. Je to sice doba, stroj se však dostal k českým prodejcům teprve nedávno. Ideální stylovka na léto? Že váháte!

Electtrica se nabízí ve dvou verzích podle maximální rychlosti. Na první pohled poznáte, odkud vítr vane, v základu však vychází o skoro 100.000 Kč dráž než padesátka Primavera (77.900 Kč). Stále ale není nejdražším modelem nabídky. Tím je Vespa 946, jejíž koupí podpoříte programy boje proti AIDS, tuberkulóze a malárii (269.900 Kč).

Za základní Vespu Electtrica u prodejce necháte 175.900 Kč, za rychlejší provedení dáte o 4000 Kč více. Je to dost peněz, vzpomeňte si ale, kam se umí vyšplhat cena neméně stylového Fiatu 500. Stroj můžete řídit s řidičákem pro skupinu B, stejně jako klasické skútry s motorem do 125 kubíků a výkonem do 11 kW. Elektrická Vespa se však svými parametry řadí spíše k padesátkám.

Má výkon 4 kW, točivý moment 200 N.m a lithium-iontový akumulátor o kapacitě 4,2kWh vystačí až na 100 km jízdy. Je to pořádná baterka, hlavně co se hmotnosti týče. Váží totiž 25 kg, tedy o 15 kg více než u konkurenčního a o 100.000 Kč levnějšího čínského skútru Super Soco CUx. Ani zbytek není jako pírko. Vespa Electtrica váží 130 kg (skoro dvakrát více než CUx), nabíjení z domácí sítě zabere 4 hodiny a výrobce slibuje životnost zhruba 1000 nabíjecích cyklů. O 400 více než konkurenti z Číny.

Základní cena 175.900 Kč se vztahuje k verzi s maximální rychlostí 45 km/h, odtud tedy podobnost s malými skútry možnými řídit s oprávněním pro skupinu AM (maximálně 50 ccm). O 4000 Kč dražší verze má maximálku 52 km/h a kombinovaný brzdový systém CBS. A protože se dnes snad všichni výrobci snaží skloubit mobilitu a chytrá zařízení, vězte, že si elektrickou Vespu můžete spárovat s mobilním telefonem a hlasově pak ovládat jeho funkce, vyřizovat telefonní hovory a tak dále.

Doporučujeme

Články odjinud