Konverze na limuzínu byste dnes mohli zahlédnout takřka u jakéhokoliv auta a nebudete se divit. Takový prodloužený Trabant ale stále umí vzbudit zájem. | Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

Konverze na limuzínu byste dnes mohli zahlédnout takřka u jakéhokoliv auta a nebudete se divit. Takový prodloužený Trabant ale stále umí vzbudit zájem. | Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

Společnost Trabi XXL hned tři takové limuzíny z klasického Trabantu provozuje, a to jako prohlídková/turistická vozidla k jízdě po Berlíně nebo v rámci nejrůznějších akcí. | Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

Společnost Trabi XXL hned tři takové limuzíny z klasického Trabantu provozuje, a to jako prohlídková/turistická vozidla k jízdě po Berlíně nebo v rámci nejrůznějších akcí. | Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

Takzvaný Trabi XXL je vytvořen z celkem čtyřech dárcovských vozidel s díly z původního modelu 601 i pozdější čtyřtaktní verze 1.1. | Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

Takzvaný Trabi XXL je vytvořen z celkem čtyřech dárcovských vozidel s díly z původního modelu 601 i pozdější čtyřtaktní verze 1.1. | Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

Do celkové konstrukce samozřejmě patří pořádně vyztužení prodlouženého středu vozu a hned dvojice zadních náprav. Vlastně tedy mluvíme o šestikolovém Trabantu. | Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

Do celkové konstrukce samozřejmě patří pořádně vyztužení prodlouženého středu vozu a hned dvojice zadních náprav. Vlastně tedy mluvíme o šestikolovém Trabantu. | Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

Z modernějšího Trabantu 1.1 mají limuzíny používat právě i 1,1litrový čtyřválec původem z VW Polo. Na klidné ploužení s kilogramy navíc dle všeho stačí. | Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

Z modernějšího Trabantu 1.1 mají limuzíny používat právě i 1,1litrový čtyřválec původem z VW Polo. Na klidné ploužení s kilogramy navíc dle všeho stačí. | Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

Limuzíny měří kolem 7 metrů, dovnitř se vejde 5 cestujících (+ řidič) a uvnitř nechybí kožené čalounění, koberec s dlouhým vlasem, ambientní osvětlení a pořádný audiosystém. | Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

Limuzíny měří kolem 7 metrů, dovnitř se vejde 5 cestujících (+ řidič) a uvnitř nechybí kožené čalounění, koberec s dlouhým vlasem, ambientní osvětlení a pořádný audiosystém. | Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

Kabina je přitom rozdělena stejně jako u klasických limuzín, takže cestující vzadu jsou od řidiče oddělení přepážkou. | Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

Kabina je přitom rozdělena stejně jako u klasických limuzín, takže cestující vzadu jsou od řidiče oddělení přepážkou. | Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

Pohodlnější koukání na památky Berlína pak zajišťuje dvojice plátěných, stahovacích střech. A aby toho nebylo málo, Trabi XXL je vybaven i podsvíceným podvozkem. | Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

Pohodlnější koukání na památky Berlína pak zajišťuje dvojice plátěných, stahovacích střech. A aby toho nebylo málo, Trabi XXL je vybaven i podsvíceným podvozkem. | Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

Až tedy budete někdy na návštěvě v hlavním městě Německa, prodloužený Trabant vás zřejmě už nepřekvapí. Cenovky za využití limuzíny startují na 149 euro (asi 3900 Kč). | Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

Až tedy budete někdy na návštěvě v hlavním městě Německa, prodloužený Trabant vás zřejmě už nepřekvapí. Cenovky za využití limuzíny startují na 149 euro (asi 3900 Kč). | Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL

| Trabi XXL | Zdroj: Trabi XXL

Společnost Trabi XXL hned tři takové limuzíny z klasického Trabantu provozuje, a to jako prohlídková/turistická vozidla k jízdě po Berlíně nebo v rámci nejrůznějších akcí. | Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL
Takzvaný Trabi XXL je vytvořen z celkem čtyřech dárcovských vozidel s díly z původního modelu 601 i pozdější čtyřtaktní verze 1.1. | Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL
Do celkové konstrukce samozřejmě patří pořádně vyztužení prodlouženého středu vozu a hned dvojice zadních náprav. Vlastně tedy mluvíme o šestikolovém Trabantu. | Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL
Z modernějšího Trabantu 1.1 mají limuzíny používat právě i 1,1litrový čtyřválec původem z VW Polo. Na klidné ploužení s kilogramy navíc dle všeho stačí. | Trabi XXL Zdroj: Trabi XXL
17
Fotogalerie

Po Berlíně jezdí sedmimetrové limuzíny Trabant. Projet se v nich můžete i vy

Možná byste si slova „Trabant“ a „limuzína“ nikdy nespojovali k sobě. Všechno je jednou poprvé.

Konverze na limuzínu byste dnes mohli zahlédnout takřka u jakéhokoliv auta a nebudete se divit. Takový prodloužený Trabant ale stále umí vzbudit zájem. Společnost Trabi XXL hned tři takové limuzíny z klasického Trabantu provozuje, a to jako prohlídková/turistická vozidla k jízdě po Berlíně nebo v rámci nejrůznějších akcí.

Takzvaný Trabi XXL je vytvořen z celkem čtyřech dárcovských vozidel s díly z původního modelu 601 i pozdější čtyřtaktní verze 1.1. Do celkové konstrukce samozřejmě patří pořádně vyztužení prodlouženého středu vozu a hned dvojice zadních náprav. Vlastně tedy mluvíme o šestikolovém Trabantu.

Z modernějšího Trabantu 1.1 mají limuzíny používat právě i 1,1litrový čtyřválec původem z VW Polo. Na klidné ploužení s kilogramy navíc dle všeho stačí. Limuzíny měří kolem 7 metrů, dovnitř se vejde 5 cestujících (+ řidič) a uvnitř nechybí kožené čalounění, koberec s dlouhým vlasem, ambientní osvětlení a pořádný audiosystém.

Kabina je přitom rozdělena stejně jako u klasických limuzín, takže cestující vzadu jsou od řidiče oddělení přepážkou. Pohodlnější koukání na památky Berlína pak zajišťuje dvojice plátěných, stahovacích střech. A aby toho nebylo málo, Trabi XXL je vybaven i podsvíceným podvozkem.

Až tedy budete někdy na návštěvě v hlavním městě Německa, prodloužený Trabant vás zřejmě už nepřekvapí. Cenovky za využití limuzíny startují na 149 euro (asi 3900 Kč).

Doporučujeme

Články odjinud