S poměrně divokou představou na téma „rychlý luxusní sedan“ přišel německý úpravce Posaidon, který se specializuje na produkty značky Mercedes-Benz. Ostatně, nabýt dojmu, že je sériový Mercedes E63 AMG pomalý, vyžaduje asi trochu pokřivené vnímání světa...
Úpravce Posaidon to pojal ve velkém. Původně luxusní sedan E63 AMG přišel o zadní sedačky v zájmu úspory hmotnosti a v motoru nezůstal kámen na kameni
Posaidon RS850+, jak se tahle věc jmenuje, má sice pořád dvěma turby přeplňovaný osmiválec 5,5 l jako sériový produkt, ale jediné, co z motoru zůstalo, je snad jen jeho blok. Vnitřnosti jsou nové, stejně tak dvě větší turbodmychadla a výfuk.
Pečlivým laděním se podařilo dosáhnout na výkon 750 kW, tedy 1020 koní, a točivý moment má nyní hodnotu 1400 Nm. Kvůli tomu musel úpravce Posaidon přepracovat také převodovku, aby vůbec dokázala spolehlivě tento točivý moment přenést.
Jelikož je základem model E63 AMG s pohonem všech kol, není divu, že po tuningu tohle auto zvládne akcelerovat na 100 km/h za 2,8 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 368 km/h především kvůli pneumatikám.
Zajímavé také je, že Posaidon RS850+ má i přes čtyřdveřovou karoserii pouze dvě sedačky, ale pravděpodobně nebude problém se s úpravcem domluvit na tom, že luxusní vybavení Mercedesu zůstane zachováno a tuning se omezí pouze na motor, podvozek, brzdy a převodovku.