Před pár týdny se začalo mluvit o příchodu nové motorizace do modelového portfolia  kompaktního hatchbacku Mazda 3 . Mělo by jít o přeplňovaný zážehový motor, který by měl jít kombinovat i s pohonem všech kol. Motorizace by se měla objevit s modelovým rokem 2021 a očekávají ho hlavně v Americe. Foto: Ondřej Lilling

Před pár týdny se začalo mluvit o příchodu nové motorizace do modelového portfolia kompaktního hatchbacku Mazda 3. Mělo by jít o přeplňovaný zážehový motor, který by měl jít kombinovat i s pohonem všech kol. Motorizace by se měla objevit s modelovým rokem 2021 a očekávají ho hlavně v Americe. | Foto: Ondřej Lilling

Podle spekulací jde o motor Skyactiv-G o objemu 2,5 litru, který je na tamním trhu dostupný pro sedan 6 a SUV CX-5 a CX-9. Dosahuje výkonu 250 koní a 420 Nm točivého momentu. Podle všeho by ale takto vybavená Mazda neměla být žádný ostrý hatchback se samosvorným diferenciálem a sportovními pneumatikami. Foto: Ondřej Lilling

Podle spekulací jde o motor Skyactiv-G o objemu 2,5 litru, který je na tamním trhu dostupný pro sedan 6 a SUV CX-5 a CX-9. Dosahuje výkonu 250 koní a 420 Nm točivého momentu. Podle všeho by ale takto vybavená Mazda neměla být žádný ostrý hatchback se samosvorným diferenciálem a sportovními pneumatikami. | Foto: Ondřej Lilling

Automobilka zveřejnila video, ve kterém na novinku v nabídce láká. Ve videu je pouze jednoduchá grafika a zvuk onoho očekávaného motoru. Z upoutávky šlo sice vymáčknout určitě víc než jen třikrát šlápnout na plynový pedál, ale alespoň jsme se dozvěděli oficiální datum premiéry, což je 8. července. Tehdy bychom se měli dozvědět více informací. Foto: Ondřej Lilling

Automobilka zveřejnila video, ve kterém na novinku v nabídce láká. Ve videu je pouze jednoduchá grafika a zvuk onoho očekávaného motoru. Z upoutávky šlo sice vymáčknout určitě víc než jen třikrát šlápnout na plynový pedál, ale alespoň jsme se dozvěděli oficiální datum premiéry, což je 8. července. Tehdy bychom se měli dozvědět více informací. | Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW | Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW | Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW | Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW | Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW | Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW | Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW | Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW | Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW Foto: Ondřej Lilling

TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW | Foto: Ondřej Lilling

Podle spekulací jde o motor Skyactiv-G o objemu 2,5 litru, který je na tamním trhu dostupný pro sedan 6 a SUV CX-5 a CX-9. Dosahuje výkonu 250 koní a 420 Nm točivého momentu. Podle všeho by ale takto vybavená Mazda neměla být žádný ostrý hatchback se samosvorným diferenciálem a sportovními pneumatikami. Foto: Ondřej Lilling
Automobilka zveřejnila video, ve kterém na novinku v nabídce láká. Ve videu je pouze jednoduchá grafika a zvuk onoho očekávaného motoru. Z upoutávky šlo sice vymáčknout určitě víc než jen třikrát šlápnout na plynový pedál, ale alespoň jsme se dozvěděli oficiální datum premiéry, což je 8. července. Tehdy bychom se měli dozvědět více informací. Foto: Ondřej Lilling
TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW Foto: Ondřej Lilling
TEST Mazda 3 Skyactiv-D 85 kW Foto: Ondřej Lilling
12
Fotogalerie

Mazda 3 brzy dostane silný přeplňovaný motor. Poslechněte si, jak hezky zní

Nový motor v Mazdě 3 by měl stát na vrcholu potravního řetězce. Žádný ostrý hatchback ale zřejmě nečekejte.

Před pár týdny se začalo mluvit o příchodu nové motorizace do modelového portfolia kompaktního hatchbacku Mazda 3. Mělo by jít o přeplňovaný zážehový motor, který by měl jít kombinovat i s pohonem všech kol. Motorizace by se měla objevit s modelovým rokem 2021 a očekávají ho hlavně v Americe.

Podle spekulací jde o motor Skyactiv-G o objemu 2,5 litru, který je na tamním trhu dostupný pro sedan 6 a SUV CX-5 a CX-9. Dosahuje výkonu 250 koní a 420 N.m točivého momentu. Podle všeho by ale takto vybavená Mazda neměla být žádný ostrý hatchback se samosvorným diferenciálem a sportovními pneumatikami.

Automobilka zveřejnila video, ve kterém na novinku v nabídce láká. Ve videu je pouze jednoduchá grafika a zvuk očekávaného motoru. Z upoutávky šlo sice vymáčknout určitě víc než jen třikrát šlápnout na plynový pedál, ale alespoň jsme se dozvěděli oficiální datum premiéry, která proběhne 8. července.

V galerii najdete fotografie z našeho testu Mazdy 3 Skyactiv-D.

Mazda

Japonskou automobilku založil v roce 1920 Jujiro Matsuda. Název se někdy odkazuje na jeho jméno, jindy na perského boha Ahura Mazda.

V roce 1979 vstoupil do Mazdy Ford, který postupně navyšoval a prodával svůj podíl. Dnes ale vlastní už malou část společnosti.

Mazda MX-30 • Mazda2 •​ Mazda3 •​ Mazda6 •​ Mazda CX-3 •​ Mazda CX-30 •​ Mazda CX-5 •​ Mazda MX-5

Doporučujeme

Články odjinud