Konec produkce Fordu GT je ještě daleko. Pro výrobní rok 2020 si navíc značka přichystala řadu vylepšení.
Pozornost okolo Fordu GT se na chvíli zvýšila, když automobilka loni v létě uvedla speciální čistě okruhovou variantu Mk II. Teď na sebe však upozorňuje klasická silniční verze, u které se pro rok 2020 představují další poznatky z vývoje pohonného ústrojí a také nové speciální edice dostupné nejnovějším zájemcům na listině Fordu.
O žádné extrémní navýšení výkonu nejde. Vyladěním 3,5litrového V6 se dvěma turbodmychadly se sice posunul výkon na rovných 660 koní (492 kW), což se rovná 13 koním (10 kW) navíc, především chtěl ale Ford vylepšit průběh nárůstu točivého momentu motoru pro snazší ovladatelnost vozu.
K výše zmíněnému přispívá taky přenastavený podvozek pro okruhový režim, pozměněny byly i otvory přívodu vzduchu k motoru, mezichladiče jsou nyní větší a GT dostává standardně i zvučnější titanový výfukový systém Akrapovič, který je o 4 kilogramy lehčí než původní kus.
Kromě lehkých změn na technice uvádí Ford i dvojici nových edicí GT. První je Liquid Carbon, zajišťující vzhled s odhalenými karbonovými vlákny. Celá karoserie supersportu je tak oděna pouze do čirého laku. Celek doplňují i lehká karbonová kola, dříve představená na odlehčené edici Carbon Series.
Zájemci o barevnější GT pak mohou sáhnout po přepracované edici Gulf Racing s legendárním závodními barvami, rovněž karbonovými detaily a číslem 6, odkazujícím na vítězný Ford GT40 z Le Mans v letech 1968 a 1969.
Produkce Fordu GT tedy nadále pokračuje. Už na konci roku 2018 značka oznámila rozšíření série na celkem 1350 vozů z důvodu vysoké poptávky. Výroba započala v prosinci 2016, konec produkce má ale podle Fordu nastat až v roce 2022.