Japonská automobilka jako jedna z mála neopouští segment malých městských vozů. Vsadí na prověřenou techniku.
Nová generace městského vozu se bude silně odkazovat na větší Yaris, který se mimochodem nedávno stal evropským Autem roku. Dle fotografií zamaskovaných prototypů lze čekat, že dostane výrazné blatníky po vzoru svého většího sourozence, spřízněná bude také technika.
Toyota již oficiálně potvrdila, že použije podvozkovou platformu GA-B, nasazenou u Yarisu a novoho Yarisu Cross, který bude uveden na trh v letošním roce. Je více než pravděpodobné, že nové Aygo zůstane z hlediska pohonu u litrových motorů, spojených buď pětistupňovým manuálem, nebo robotizovanou převodovkou.
Na rozdíl od větších modelů se nejmenší Toyota nadále obejde bez hybridního ústrojí – tak si zachová svou nízkou cenovku, která v České republice začíná na 239.900 Kč. Do karet nové generaci hraje také fakt, že většina konkurence v segmentu A již vyklidila pole. Aygo bude nadále vyráběno v České republice v Kolíně. Tamní továrna, v níž vznikaly jeho sesterské modely Citroën C1 a Peugeot 108, je už plně pod vedením japonské značky.