I deset let po příchodu na trh vyniká největší Land Rover poměrně unikátní kombinací užitných vlastností, která z něj dělá jedno z nejatraktivnějších aut pro dobře situované rodiny s aktivním životním stylem.
Kapitoly článku:
Land Rover Discovery prodělal pro modelový rok 2014 další lehkou retuš. Časté modernizace ale nedokážou zakrýt konstrukční věk, který je naplno znát zejména v interiéru. Ovládací prvky působí neforemně, displeje zastarale a celkové vyznění div ne užitkově. V základní verzi se Discovery navíc vzdala důležitého terénního hardwaru.
Samotný základ je ale víc než konkurenceschopný i deset let po uvedení na trh. Discovery totiž zvládá na výbornou klíčové disciplíny, ve kterých stylovější SUV nevynikají: komfort odpružení, vnitřní prostor a průchodnost terénem. Velmi příjemně se řídí i na silnici. Pokud potřebujete velké auto, občas vás to táhne tam, kam nevedou asfaltové silnice, a nemůžete si dovolit Range Rover, zůstává Disco i na sklonku své životní dráhy jednou z nejlepších voleb. Nový model bude mít na co navazovat.
Průchodnost a ovladatelnost v terénu
Komfort odpružení (i v terénu)
Vnitřní prostor
Výborný výhled všemi směry
Hladce fungující 8° převodovka ZF
Bohatá nabídka odkládacích prostor
Důležitý offroad hardware jen za příplatek
Ne právě nízká cestovní potřeba
Nemoderní vzhled interiéru
Nevýrazné boční vedení sedadel
Nepraktický přístup do kufru pro menší předměty
Rezervy v dílenském zpracování
8 /10