| TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG | Foto: David Rajdl

Tento proces navíc zvládne i sám zákazník, přičemž i zde bude nejspíš BSR nabízet vypůjčení PPC jednotky, abyste si ji k pouhému přeprogramování nemuseli kupovat. V tomto případě lze navíc ušetřit asi 5 tisíc korun.

Tento proces navíc zvládne i sám zákazník, přičemž i zde bude nejspíš BSR nabízet vypůjčení PPC jednotky, abyste si ji k pouhému přeprogramování nemuseli kupovat. V tomto případě lze navíc ušetřit asi 5 tisíc korun.

K oběma kitům mimochodem dílna přidává v ceně i znaky BSR na karoserii a hlavně záruku na samotnou úpravu jednotky a taky záruku na pohonné ústrojí...

K oběma kitům mimochodem dílna přidává v ceně i znaky BSR na karoserii a hlavně záruku na samotnou úpravu jednotky a taky záruku na pohonné ústrojí...

Koneckonců, tato úprava je k dispozici i pro modely Karoq, Kodiaq, Superb, Octavia a další vozy koncernu VW s touto motorizací v rozmezí modelových let 2018 a 2020.

Koneckonců, tato úprava je k dispozici i pro modely Karoq, Kodiaq, Superb, Octavia a další vozy koncernu VW s touto motorizací v rozmezí modelových let 2018 a 2020.

...kryjící veškeré případné škody na hnacím traktu, které by nebyly kryty zárukou výrobce či prodejce vozu.

...kryjící veškeré případné škody na hnacím traktu, které by nebyly kryty zárukou výrobce či prodejce vozu.

Jednotka ke všemu nabízí tři režimy nastavení Sport, Dynamic a Efficiency – poslední zmíněný zajistí úspornější jízdu, neboť DTE-Systems uvádí, že s jejich „krabičkou“ lze i snížit spotřebu paliva průměrně o 15 %.

Jednotka ke všemu nabízí tři režimy nastavení Sport, Dynamic a Efficiency – poslední zmíněný zajistí úspornější jízdu, neboť DTE-Systems uvádí, že s jejich „krabičkou“ lze i snížit spotřebu paliva průměrně o 15 %.

TEST Škoda Scala 1.5 TSI ACT DSG Foto: Ondřej Kroutil

TEST Škoda Scala 1.5 TSI ACT DSG | Foto: Ondřej Kroutil

TEST Škoda Scala 1.5 TSI ACT DSG Foto: Ondřej Kroutil

TEST Škoda Scala 1.5 TSI ACT DSG | Foto: Ondřej Kroutil

TEST Škoda Scala 1.5 TSI ACT DSG Foto: Ondřej Kroutil

TEST Škoda Scala 1.5 TSI ACT DSG | Foto: Ondřej Kroutil

Poprvé za volantem Škody Scala Foto: Ondřej Kroutil

Poprvé za volantem Škody Scala | Foto: Ondřej Kroutil

 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl
 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl
 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl
 | TEST Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG Foto: David Rajdl
17
Fotogalerie

Povídat si můžete už i se Škodovkou. Asistentka z Boleslavi se jmenuje Laura

Navigování, přehrávání muziky nebo i posílání SMS. To vše teď můžete dělat v nejnovějších modelech Škoda bez jediného pohybu ruky.

Digitální asistenti jsou ve světě aut zajímavou inovativní vlnou. Povídat si můžete například s vozy Mercedes-Benz nebo BMW, nyní už to ale jde i se i se Škodovkou. Poslouchat na slovo vás teď budou modely Scala a Kamiq prostřednictvím virtuální asistentky Laury.

Hlavním důvodem přítomnosti těchto asistentů je samozřejmě bezpečnost. Některé funkce auta můžete ovládat s rukama na volantu a očima upřenýma na vozovku. Stačí říct: „Okay, Lauro“ a vyslovit příkaz. Nenechte se vystrašit přiloženým videem v angličtině - Laura umí i česky.

Problém navíc nemá ani s dialekty. Takže si to budeme moct i „šinout“, či „valit“ do obchoďáku. Laura se bude od nynějška pojit s vrcholnou verzí infotainmentu Amundsen, který má vestavěnou eSIM kartu. Laura totiž potřebuje neustálý přístup k internetu, aby vás mohla navigovat, vyhledávat pro vás a všemožně jinak sloužit.

Seznam toho, co Laura umí se bude rozšiřovat. Škoda pak slibuje, že v budoucnu bude umět vést i jednoduchou konverzaci. Už teď ale rozumí celým větám a nemusíte kvůli ní tlumit rádio. Udělá to sama.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud