Člověk by řekl, že se mezi automobilkami rozjíždí staronový trend. A teď nemluvíme o nutné elektrifikaci. Řeč je o uvádění malých vozítek pro děti. Zdroj: Hyundai

Člověk by řekl, že se mezi automobilkami rozjíždí staronový trend. A teď nemluvíme o nutné elektrifikaci. Řeč je o uvádění malých vozítek pro děti. | Zdroj: Hyundai

Vždyť jen za poslední zhruba tři měsíce představily dětské verze svých vozů hned tři značky. Pro malé řidiče už tedy existuje i  klasické Bugatti , hypersportovní  McLaren Senna  nebo starý  Aston Martin DB5 . Zdroj: Hyundai

Vždyť jen za poslední zhruba tři měsíce představily dětské verze svých vozů hned tři značky. Pro malé řidiče už tedy existuje i klasické Bugatti, hypersportovní McLaren Senna nebo starý Aston Martin DB5. | Zdroj: Hyundai

Do stejných vod se nyní pouští i Hyundai, aby doopravdy představil svůj nejmenší elektromobil vůbec. Novinka pro děti zatím nemá přesné označení, ale jasně vychází z elektrického  konceptu 45 ... Zdroj: Hyundai

Do stejných vod se nyní pouští i Hyundai, aby doopravdy představil svůj nejmenší elektromobil vůbec. Novinka pro děti zatím nemá přesné označení, ale jasně vychází z elektrického konceptu 45... | Zdroj: Hyundai

...– jak už víme, ten v sériové a dospělé verzi přijde pod  zbrusu novou značkou Ioniq , která se bude u Hyundaie výhradně zabývat elektromobily. Zdroj: Hyundai

...– jak už víme, ten v sériové a dospělé verzi přijde pod zbrusu novou značkou Ioniq, která se bude u Hyundaie výhradně zabývat elektromobily. | Zdroj: Hyundai

Elektrické vozítko pro děti si tak vypůjčuje všechny zásadní prvky konceptu, a to včetně ostře řezané karoserie a cool LED osvětlení vpředu i vzadu. Zdroj: Hyundai

Elektrické vozítko pro děti si tak vypůjčuje všechny zásadní prvky konceptu, a to včetně ostře řezané karoserie a cool LED osvětlení vpředu i vzadu. | Zdroj: Hyundai

V otevřené jednomístné kabině mají děti i vlastní infotainment, který by měl umožňovat přehrávaní hudby. Pohonné ústrojí se samozřejmě startuje tlačítkem. Zdroj: Hyundai

V otevřené jednomístné kabině mají děti i vlastní infotainment, který by měl umožňovat přehrávaní hudby. Pohonné ústrojí se samozřejmě startuje tlačítkem. | Zdroj: Hyundai

A když mluvíme o pohonu, vozítko používá hned dvojici 24V DC elektromotorů pro výkon 240 W a pohon všech kol. Maximální rychlost popisuje Hyundai jako „závratných 7 km/h“. Zdroj: Hyundai

A když mluvíme o pohonu, vozítko používá hned dvojici 24V DC elektromotorů pro výkon 240 W a pohon všech kol. Maximální rychlost popisuje Hyundai jako „závratných 7 km/h“. | Zdroj: Hyundai

Hodnotu dojezdu na jedno nabití ještě neznáme. Automobilka však věří, že smích řidiče dokáže díky technologii Emotion Adaptive Vehicle Control (EVAC) prodloužit dojezd vozítka. Zdroj: Hyundai

Hodnotu dojezdu na jedno nabití ještě neznáme. Automobilka však věří, že smích řidiče dokáže díky technologii Emotion Adaptive Vehicle Control (EVAC) prodloužit dojezd vozítka. | Zdroj: Hyundai

Video níže ukazuje produkci dětského Hyundaie a možná překvapí, že konstrukce vozu je vytvořena ze dřeva, které značka považuje za tradiční eko materiál. Zdroj: Hyundai

Video níže ukazuje produkci dětského Hyundaie a možná překvapí, že konstrukce vozu je vytvořena ze dřeva, které značka považuje za tradiční eko materiál. | Zdroj: Hyundai

O produkci Hyundai zatím nepřináší žádné podrobnosti, u jednoho kusu by ale nemuselo zůstat. Možná limitovaná série? Prý se to zanedlouho dozvíme... Zdroj: Hyundai

O produkci Hyundai zatím nepřináší žádné podrobnosti, u jednoho kusu by ale nemuselo zůstat. Možná limitovaná série? Prý se to zanedlouho dozvíme... | Zdroj: Hyundai

Jako propagační nástroj nové značky elektromobilů Ioniq bude model pro děti fungovat určitě skvěle. Zdroj: Hyundai

Jako propagační nástroj nové značky elektromobilů Ioniq bude model pro děti fungovat určitě skvěle. | Zdroj: Hyundai

Opravdové sériové verze modelu na základě konceptu 45 bychom se pak měli dočkat na začátku roku 2021. Novinka už byla  spatřena na Nürburgringu . Zdroj: Hyundai

Opravdové sériové verze modelu na základě konceptu 45 bychom se pak měli dočkat na začátku roku 2021. Novinka už byla spatřena na Nürburgringu. | Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

Vždyť jen za poslední zhruba tři měsíce představily dětské verze svých vozů hned tři značky. Pro malé řidiče už tedy existuje i  klasické Bugatti , hypersportovní  McLaren Senna  nebo starý  Aston Martin DB5 . Zdroj: Hyundai
Do stejných vod se nyní pouští i Hyundai, aby doopravdy představil svůj nejmenší elektromobil vůbec. Novinka pro děti zatím nemá přesné označení, ale jasně vychází z elektrického  konceptu 45 ... Zdroj: Hyundai
...– jak už víme, ten v sériové a dospělé verzi přijde pod  zbrusu novou značkou Ioniq , která se bude u Hyundaie výhradně zabývat elektromobily. Zdroj: Hyundai
Elektrické vozítko pro děti si tak vypůjčuje všechny zásadní prvky konceptu, a to včetně ostře řezané karoserie a cool LED osvětlení vpředu i vzadu. Zdroj: Hyundai
14
Fotogalerie

Hyundai představil svůj nejmenší elektromobil. Určitě ale není pro každého

S příchodem nových elektromobilů myslí korejská automobilka i na ty nejmenší zákazníky.

Člověk by řekl, že se mezi automobilkami rozjíždí staronový trend. A teď nemluvíme o nutné elektrifikaci. Řeč je o uvádění malých vozítek pro děti. Vždyť jen za poslední zhruba tři měsíce představily dětské verze svých vozů hned tři značky. Pro malé řidiče už tedy existuje i klasické Bugatti, hypersportovní McLaren Senna nebo starý Aston Martin DB5.

Do stejných vod se nyní pouští i Hyundai, aby doopravdy představil svůj nejmenší elektromobil vůbec. Novinka pro děti zatím nemá přesné označení, ale jasně vychází z elektrického konceptu 45 – jak už víme, ten v sériové a dospělé verzi přijde pod zbrusu novou značkou Ioniq, která se bude u Hyundaie výhradně zabývat elektromobily.

Elektrické vozítko pro děti si tak vypůjčuje všechny zásadní prvky konceptu, a to včetně ostře řezané karoserie a cool LED osvětlení vpředu i vzadu. V otevřené jednomístné kabině mají děti i vlastní infotainment, který by měl umožňovat přehrávaní hudby. Pohonné ústrojí se samozřejmě startuje tlačítkem.

A když mluvíme o pohonu, vozítko používá hned dvojici 24V DC elektromotorů o výkonu 240 W a pohon všech kol. Maximální rychlost popisuje Hyundai jako „závratných 7 km/h“. Hodnotu dojezdu na jedno nabití ještě neznáme, automobilka však věří, že smích řidiče dokáže díky technologii Emotion Adaptive Vehicle Control (EVAC) prodloužit dojezd vozítka.

Video níže ukazuje produkci dětského Hyundaie a možná překvapí, že konstrukce vozu je vytvořena ze dřeva, které značka považuje za tradiční eko materiál. O produkci Hyundai zatím nepřináší žádné podrobnosti, u jednoho kusu by ale nemuselo zůstat. Možná limitovaná série? Prý se to zanedlouho dozvíme...

Jako propagační nástroj nové značky elektromobilů Ioniq bude model pro děti fungovat určitě skvěle. Opravdové sériové verze modelu na základě konceptu 45 bychom se pak měli dočkat na začátku roku 2021. Novinka už byla spatřena na Nürburgringu.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud