Japonské zastoupení Toyoty odhalilo zbrusu nové miniauto, které se na všechny strany ohání roztomilostí. Vůz začal svůj život jako Daihatsu, Toyota si jej ale vzala pod svá křídla a zavřela do dílny s nápisem GR (Gazoo Racing). Jak asi tušíte, z obyčejných aut zde dělají pěkně rychlé mašiny. Toyota

Japonské zastoupení Toyoty odhalilo zbrusu nové miniauto, které se na všechny strany ohání roztomilostí. Vůz začal svůj život jako Daihatsu, Toyota si jej ale vzala pod svá křídla a zavřela do dílny s nápisem GR (Gazoo Racing). Jak asi tušíte, z obyčejných aut zde dělají pěkně rychlé mašiny. | Toyota

Copen GR Sport je dvoumístný roadster postavený jako hardcore sportovní auto. Největší pozornost byla věnována podvozku a ostřejšímu vzhledu. Vůz by měl být nyní tužší, s lepším odpružením a elektrický posilovačem řízení. Toyota

Copen GR Sport je dvoumístný roadster postavený jako hardcore sportovní auto. Největší pozornost byla věnována podvozku a ostřejšímu vzhledu. Vůz by měl být nyní tužší, s lepším odpružením a elektrický posilovačem řízení. | Toyota

Toyota neposkytuje žádná čísla. Víme jen to, že tříválcový motor přeplňovaný turbodmychadlem zůstává na stejném zdvihovém objemu 660 cm3 (jinak by auto nesplňovalo umístění v obchodní třídě kei car) a nabídka převodovek zůstává u pětistupňového manuálu a bezstupňovém CVT s pádly pod volantem se sedmi virtuálními stupni. Toyota

Toyota neposkytuje žádná čísla. Víme jen to, že tříválcový motor přeplňovaný turbodmychadlem zůstává na stejném zdvihovém objemu 660 cm3 (jinak by auto nesplňovalo umístění v obchodní třídě kei car) a nabídka převodovek zůstává u pětistupňového manuálu a bezstupňovém CVT s pádly pod volantem se sedmi virtuálními stupni. | Toyota

V přepočtu stojí Coopen GR Sport jen lehce přes půl milionu korun. Je ale bohužel určený pouze pro japonský trh. Značka Daihatsu to na českém trhu po nějaké době vzdala a oficiální zastoupení tu brzy nebude již deset let. Toyota

V přepočtu stojí Coopen GR Sport jen lehce přes půl milionu korun. Je ale bohužel určený pouze pro japonský trh. Značka Daihatsu to na českém trhu po nějaké době vzdala a oficiální zastoupení tu brzy nebude již deset let. | Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

 Toyota

| Toyota

Copen GR Sport je dvoumístný roadster postavený jako hardcore sportovní auto. Největší pozornost byla věnována podvozku a ostřejšímu vzhledu. Vůz by měl být nyní tužší, s lepším odpružením a elektrický posilovačem řízení. Toyota
Toyota neposkytuje žádná čísla. Víme jen to, že tříválcový motor přeplňovaný turbodmychadlem zůstává na stejném zdvihovém objemu 660 cm3 (jinak by auto nesplňovalo umístění v obchodní třídě kei car) a nabídka převodovek zůstává u pětistupňového manuálu a bezstupňovém CVT s pádly pod volantem se sedmi virtuálními stupni. Toyota
V přepočtu stojí Coopen GR Sport jen lehce přes půl milionu korun. Je ale bohužel určený pouze pro japonský trh. Značka Daihatsu to na českém trhu po nějaké době vzdala a oficiální zastoupení tu brzy nebude již deset let. Toyota
 Toyota
33
Fotogalerie

Toyota se podívala na zoubek roztomilému Daihatsu. Vznikl tento malý bastard

Automobilka Daihatsu patří od roku 2016 pod Toyotu. Na její jediný sportovně střižený model se nyní podívala divize Gazoo Racing.

Japonské zastoupení Toyoty odhalilo zbrusu nové miniauto, které se na všechny strany ohání roztomilostí. Vůz začal svůj život jako Daihatsu, Toyota si jej ale vzala a zavřela do dílny s nápisem GR (Gazoo Racing). Jak asi tušíte, z obyčejných aut zde dělají pěkně rychlé mašiny.

Copen GR Sport je roadster postavený jako hardcore sportovní auto. Největší pozornost byla věnována podvozku a ostřejšímu vzhledu. Vůz by měl být nyní tužší, s lepším odpružením a elektrickým posilovačem řízení.

Toyota neposkytuje žádná čísla. Víme jen, že tříválcový přeplňovaný motor zůstává na stejném zdvihovém objemu 660 cm3 (jinak by auto nesplňovalo umístění v obchodní třídě kei car) a nabídka převodovek zůstává u pětistupňového manuálu a bezstupňovém CVT s pádly pod volantem a sedmi virtuálními stupni.

V přepočtu stojí Coopen GR Sport jen lehce přes půl milionu korun. Je ale bohužel určen pouze pro japonský trh. Značka Daihatsu to na českém trhu po nějaké době vzdala a oficiální zastoupení tu brzy nebude již deset let.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud