Když se v roce 2006 jela 7200 kilometrů dlouhá Transsibiřská rallye, bylo prvním vozem v cíli  Porsche Cayenne . Náhoda to rozhodně nebyla, protože hned následující rok patřila Cayennu první tři místa. Stuttgartská automobilka se za léta stala symbolem tohoto závodu, který vede nelítostnou krajinou z Moskvy až do Mongolska.  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

Když se v roce 2006 jela 7200 kilometrů dlouhá Transsibiřská rallye, bylo prvním vozem v cíli Porsche Cayenne. Náhoda to rozhodně nebyla, protože hned následující rok patřila Cayennu první tři místa. Stuttgartská automobilka se za léta stala symbolem tohoto závodu, který vede nelítostnou krajinou z Moskvy až do Mongolska. | https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

V návaznosti na úspěch závodních verzí se konstruktéři rozhodli postavit i 600 exemplářů silniční verze. Transsibiřská limitovaná edice měla stejné válečné zbarvení, které kombinovalo hluboký oranžový lak s oranžovými polepy. 18palcová kola byla obuta do terénních pneumatik BFGoodrich All Terain T/A K02.  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

V návaznosti na úspěch závodních verzí se konstruktéři rozhodli postavit i 600 exemplářů silniční verze. Transsibiřská limitovaná edice měla stejné válečné zbarvení, které kombinovalo hluboký oranžový lak s oranžovými polepy. 18palcová kola byla obuta do terénních pneumatik BFGoodrich All Terain T/A K02. | https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

Už asi začínáte tušit, že speciální edice nebyla jen o nálepkách. Velkým terénním kolům totiž sekundoval i zakrytovaný podvozek, ochranný kryt motoru, boční nášlapy a i uzávěrku zadního diferenciálu, kterou ovšem disponovala už standardní model. Uvnitř vozu vládla taktéž černá s oranžovou, což je na Porsche Cayenne  i dnes  velmi neobvyklá kombinace.  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

Už asi začínáte tušit, že speciální edice nebyla jen o nálepkách. Velkým terénním kolům totiž sekundoval i zakrytovaný podvozek, ochranný kryt motoru, boční nášlapy a i uzávěrku zadního diferenciálu, kterou ovšem disponovala už standardní model. Uvnitř vozu vládla taktéž černá s oranžovou, což je na Porsche Cayenne i dnes velmi neobvyklá kombinace. | https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

Všechna čtyři kola poháněl osmiválec 4,8 litru s pomocí šestistupňové automatické převodovky. Výkon vozu činil 302 kW (405 koní) a 500 N.m točivého momentu. Na stovku se Cayenne dostal za šest vteřin a maximální rychlost byla 253 km/h. Slušné hodnoty na 2225 kilogramů vážící kolos.  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

Všechna čtyři kola poháněl osmiválec 4,8 litru s pomocí šestistupňové automatické převodovky. Výkon vozu činil 302 kW (405 koní) a 500 N.m točivého momentu. Na stovku se Cayenne dostal za šest vteřin a maximální rychlost byla 253 km/h. Slušné hodnoty na 2225 kilogramů vážící kolos. | https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

Speciální sibiřská edice Porsche Cayenne asi nebude vyloženě sběratelským artiklem, ale pokud chcete velké SUV se zajímavou historií a raritním zbarvením, může to být dobrá koupě. Momentálně se totiž v Německu nabízejí dva kousky a ani jeden z nich nepřesáhne cenovkou osm set tisíc.  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

Speciální sibiřská edice Porsche Cayenne asi nebude vyloženě sběratelským artiklem, ale pokud chcete velké SUV se zajímavou historií a raritním zbarvením, může to být dobrá koupě. Momentálně se totiž v Německu nabízejí dva kousky a ani jeden z nich nepřesáhne cenovkou osm set tisíc. | https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

Pro opravdové fajnšmekry ale máme skutečnou bombu.  U jednoho dealera v Nizozemsku  se totiž nachází Porsche Cayenne S Transsyberia, tedy skutečný závodní vůz, kterých vzniklo pouze 25. A to už zní více sběratelsky. Stojí sice čtyři a půl milionu korun, ale zase jde o skutečný závodní vůz s klecí a kus historie německé automobilky.  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

Pro opravdové fajnšmekry ale máme skutečnou bombu. U jednoho dealera v Nizozemsku se totiž nachází Porsche Cayenne S Transsyberia, tedy skutečný závodní vůz, kterých vzniklo pouze 25. A to už zní více sběratelsky. Stojí sice čtyři a půl milionu korun, ale zase jde o skutečný závodní vůz s klecí a kus historie německé automobilky. | https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

| https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

  https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

| https://home.mobile.de/PORSCHECENTRUMGELDERLANDBV#des_263593890

V návaznosti na úspěch závodních verzí se konstruktéři rozhodli postavit i 600 exemplářů silniční verze. Transsibiřská limitovaná edice měla stejné válečné zbarvení, které kombinovalo hluboký oranžový lak s oranžovými polepy. 18palcová kola byla obuta do terénních pneumatik BFGoodrich All Terain T/A K02.  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/
Už asi začínáte tušit, že speciální edice nebyla jen o nálepkách. Velkým terénním kolům totiž sekundoval i zakrytovaný podvozek, ochranný kryt motoru, boční nášlapy a i uzávěrku zadního diferenciálu, kterou ovšem disponovala už standardní model. Uvnitř vozu vládla taktéž černá s oranžovou, což je na Porsche Cayenne  i dnes  velmi neobvyklá kombinace.  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/
Všechna čtyři kola poháněl osmiválec 4,8 litru s pomocí šestistupňové automatické převodovky. Výkon vozu činil 302 kW (405 koní) a 500 N.m točivého momentu. Na stovku se Cayenne dostal za šest vteřin a maximální rychlost byla 253 km/h. Slušné hodnoty na 2225 kilogramů vážící kolos.  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/
Speciální sibiřská edice Porsche Cayenne asi nebude vyloženě sběratelským artiklem, ale pokud chcete velké SUV se zajímavou historií a raritním zbarvením, může to být dobrá koupě. Momentálně se totiž v Německu nabízejí dva kousky a ani jeden z nich nepřesáhne cenovkou osm set tisíc.  https://bringatrailer.com/listing/2010-porsche-cayenne-8/
62
Fotogalerie

Porsche Cayenne se nebálo ani nejtěžší rallye světa. Jeden speciál je na prodej

Automobilka Porsche je s Transsibiřskou rallye úzce spjata. Pár kousků z této slavné éry je teď na prodej.

Když se v roce 2006 jela 7200 kilometrů dlouhá Transsibiřská rallye, bylo prvním vozem v cíli Porsche Cayenne. Náhoda to rozhodně nebyla, protože hned následující rok patřila Cayennu první tři místa. Stuttgartská automobilka se za léta stala symbolem tohoto závodu, který vede nelítostnou krajinou z Moskvy až do Mongolska.

V návaznosti na úspěch závodních verzí se konstruktéři rozhodli postavit i 600 exemplářů silniční verze. Transsibiřská limitovaná edice měla stejné válečné zbarvení, které kombinovalo hluboký černý lak s oranžovými polepy. 18palcová kola byla obuta do terénních pneumatik BFGoodrich All Terain T/A K02.

Už asi začínáte tušit, že speciální edice nebyla jen o nálepkách. Velkým terénním kolům totiž sekundoval i zakrytovaný podvozek, ochranný kryt motoru, boční nášlapy a i uzávěrku zadního diferenciálu, kterou ovšem disponovala už standardní model. Uvnitř vozu vládla taktéž černá s oranžovou, což je na Porsche Cayenne i dnes velmi neobvyklá kombinace.

Všechna čtyři kola poháněl osmiválec 4,8 litru s pomocí šestistupňové automatické převodovky. Výkon vozu činí 302 kW (405 koní) a točivý moment je 500 N.m. Na stovku se Cayenne dostal za šest vteřin a maximální rychlost byla 253 km/h. Slušné hodnoty na 2225 kilogramů vážící kolos.

Speciální sibiřská edice Porsche Cayenne asi nebude vyloženě sběratelským artiklem, ale pokud chcete velké SUV se zajímavou historií a raritním zbarvením, může to být dobrá koupě. Momentálně se totiž v Německu nabízejí dva kousky a ani jeden z nich nepřesáhne cenovkou osm set tisíc.

Pro opravdové fajnšmekry ale máme skutečnou bombu. U jednoho dealera v Nizozemsku se totiž nachází Porsche Cayenne S Transsyberia, tedy skutečný závodní vůz, kterých vzniklo pouze 25. A to už zní více sběratelsky. Stojí sice čtyři a půl milionu korun, ale zase jde o skutečný závodní vůz s klecí a kus historie německé automobilky.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud