Vozy vzniknou ve specifikacích Country i Town. Obě budou zahaleny luxusem a vytříbenými materiály v interiéru. Každý Lunaz Range Rover Classic bude obsahovat pohon všech kol, upravený podvozek včetně dodatečných stabilizátorů a lepší brzdy. Zatím nebylo oznámeno, jaký bude pod kapotou elektromotor. Zdroj: Lunaz Design

Vozy vzniknou ve specifikacích Country i Town. Obě budou zahaleny luxusem a vytříbenými materiály v interiéru. Každý Lunaz Range Rover Classic bude obsahovat pohon všech kol, upravený podvozek včetně dodatečných stabilizátorů a lepší brzdy. Zatím nebylo oznámeno, jaký bude pod kapotou elektromotor. | Zdroj: Lunaz Design

Stejně tak nepřišla řeč ani na velikost akumulátoru či dynamické parametry. Již z prvních fotografií je poznat, že toto je spíše než obyčejný produkt opět umělecké dílo. Musí vám tak stačit, že verze Country nabídne úložné prostory i pro lovecné vybavení. Verze Town pak nabídne cestujícím vzadu bar. Zdroj: Lunaz Design

Stejně tak nepřišla řeč ani na velikost akumulátoru či dynamické parametry. Již z prvních fotografií je poznat, že toto je spíše než obyčejný produkt opět umělecké dílo. Musí vám tak stačit, že verze Country nabídne úložné prostory i pro lovecné vybavení. Verze Town pak nabídne cestujícím vzadu bar. | Zdroj: Lunaz Design

Lunaz uvádí, že vozů vznikne pouze 50, s produkcí se začne v létě příštího roku a jeden kousek vyjde na 245.000 liber, tedy  7.156.000 Kč . K dispozici jsou obě délky rozvoru. Na přání lze vyrobit i verzi bez střechy či specifikaci Safari. Zdroj: Lunaz Design

Lunaz uvádí, že vozů vznikne pouze 50, s produkcí se začne v létě příštího roku a jeden kousek vyjde na 245.000 liber, tedy 7.156.000 Kč. K dispozici jsou obě délky rozvoru. Na přání lze vyrobit i verzi bez střechy či specifikaci Safari. | Zdroj: Lunaz Design

„Nyní je ten správný čas pro elektrický Rolls Royce. Odpovídáme tak na potřebu spojit krásný klasický design se spolehlivostí a udržitelností elektrického ústrojí. Více než kdy jindy nyní uspokojíme poptávky na čistou mobilitu v nejkrásnějších a nejluxusnějších aut v historii... Zdroj: Lunaz Design

„Nyní je ten správný čas pro elektrický Rolls Royce. Odpovídáme tak na potřebu spojit krásný klasický design se spolehlivostí a udržitelností elektrického ústrojí. Více než kdy jindy nyní uspokojíme poptávky na čistou mobilitu v nejkrásnějších a nejluxusnějších aut v historii... | Zdroj: Lunaz Design

...Jsme hrdí na to, že můžeme vytvářet klasické vozy Rolls-Royce pro novou generaci,“ uvedl nyní David Lorenz, zakladatel společnosti. Zdroj: Lunaz Design

...Jsme hrdí na to, že můžeme vytvářet klasické vozy Rolls-Royce pro novou generaci,“ uvedl nyní David Lorenz, zakladatel společnosti. | Zdroj: Lunaz Design

Tak to vidíte. Už i klasické vozy původem z Derby mají své elektrické konverze. Společnost uvedla elektrický Rolls-Royce Phantom V z roku 1961 a Rolls Royce Silver Cloud, který byl prvním vozem značky, jehož karoserie se vyráběla přímo v továrně. Zákazníci se již pomalu můžou hlásit. Musí si ale pospíšit, protože již celkově vznikne jen 30. Zdroj: Lunaz Design

Tak to vidíte. Už i klasické vozy původem z Derby mají své elektrické konverze. Společnost uvedla elektrický Rolls-Royce Phantom V z roku 1961 a Rolls Royce Silver Cloud, který byl prvním vozem značky, jehož karoserie se vyráběla přímo v továrně. Zákazníci se již pomalu můžou hlásit. Musí si ale pospíšit, protože již celkově vznikne jen 30. | Zdroj: Lunaz Design

Společnost Lunaz Design se již nějakou dobu zabývá přestavbou klasických automobilů na elektromobily. Jakkoliv kacířská může petrolheadům tato konverze připadat, nelze jim upřít smysl pro detail.  Zdroj: Lunaz Design

Společnost Lunaz Design se již nějakou dobu zabývá přestavbou klasických automobilů na elektromobily. Jakkoliv kacířská může petrolheadům tato konverze připadat, nelze jim upřít smysl pro detail.  | Zdroj: Lunaz Design

Některé společnosti si auta staví od základu, Lunaz ale ne. Klasické staré vozy vezme, oholí je na kost, naskenuje do 3D modelu, kompletně zrenovuje a až poté započne inženýrské práce s elektrickým ústrojím. Kožené čalounění si poté Lunaz vyrábí v rámci firmy. Fantazii se pak meze nekladou.  Zdroj: Lunaz Design

Některé společnosti si auta staví od základu, Lunaz ale ne. Klasické staré vozy vezme, oholí je na kost, naskenuje do 3D modelu, kompletně zrenovuje a až poté započne inženýrské práce s elektrickým ústrojím. Kožené čalounění si poté Lunaz vyrábí v rámci firmy. Fantazii se pak meze nekladou.  | Zdroj: Lunaz Design

Zákazník si může vybrat jakoukoliv barevnou kombinaci a vymýšlet si výbavu do nekonečna. Podobně jako u výchozích modelů. Podrobné informace o pohonném ústrojí a dynamických parametrech jsou gentlemansky skryty. Lunaz ale ubezpečuje, že z kultivovanosti projevu původních vozů nic nezmizelo. Zdroj: Lunaz Design

Zákazník si může vybrat jakoukoliv barevnou kombinaci a vymýšlet si výbavu do nekonečna. Podobně jako u výchozích modelů. Podrobné informace o pohonném ústrojí a dynamických parametrech jsou gentlemansky skryty. Lunaz ale ubezpečuje, že z kultivovanosti projevu původních vozů nic nezmizelo. | Zdroj: Lunaz Design

Levná sranda to pochopitelně není. Model Silver Cloud vyjde na 350 tisíc liber (10.199.000 Kč) a Phantom na 500 tisíc liber (14.570.000 Kč). Za tuto hodně vysokou sumu dostanou majitelé baterii o kapacitě 120 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 480 km. Nutno podotknout, že kvůli těmto vozům „zemřou“ původní vozy. Zdroj: Lunaz Design

Levná sranda to pochopitelně není. Model Silver Cloud vyjde na 350 tisíc liber (10.199.000 Kč) a Phantom na 500 tisíc liber (14.570.000 Kč). Za tuto hodně vysokou sumu dostanou majitelé baterii o kapacitě 120 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 480 km. Nutno podotknout, že kvůli těmto vozům „zemřou“ původní vozy. | Zdroj: Lunaz Design

Společnost má za sebou například povedenou přestavbu Jaguaru XK120, který má 375 koní a 700 N.m točivého momentu. Zdroj: Lunaz Design

Společnost má za sebou například povedenou přestavbu Jaguaru XK120, který má 375 koní a 700 N.m točivého momentu. | Zdroj: Lunaz Design

 Zdroj: Lunaz Design

| Zdroj: Lunaz Design

 Zdroj: Lunaz Design

| Zdroj: Lunaz Design

 Zdroj: Lunaz Design

| Zdroj: Lunaz Design

 Zdroj: Lunaz Design

| Zdroj: Lunaz Design

 Zdroj: Lunaz Design

| Zdroj: Lunaz Design

 Zdroj: Lunaz Design

| Zdroj: Lunaz Design

 Zdroj: Lunaz Design

| Zdroj: Lunaz Design

 Zdroj: Lunaz Design

| Zdroj: Lunaz Design

 Zdroj: Lunaz Design

| Zdroj: Lunaz Design

 Zdroj: Lunaz Design

| Zdroj: Lunaz Design

 Zdroj: Lunaz Design

| Zdroj: Lunaz Design

 Zdroj: Lunaz Design

| Zdroj: Lunaz Design

Stejně tak nepřišla řeč ani na velikost akumulátoru či dynamické parametry. Již z prvních fotografií je poznat, že toto je spíše než obyčejný produkt opět umělecké dílo. Musí vám tak stačit, že verze Country nabídne úložné prostory i pro lovecné vybavení. Verze Town pak nabídne cestujícím vzadu bar. Zdroj: Lunaz Design
Lunaz uvádí, že vozů vznikne pouze 50, s produkcí se začne v létě příštího roku a jeden kousek vyjde na 245.000 liber, tedy  7.156.000 Kč . K dispozici jsou obě délky rozvoru. Na přání lze vyrobit i verzi bez střechy či specifikaci Safari. Zdroj: Lunaz Design
„Nyní je ten správný čas pro elektrický Rolls Royce. Odpovídáme tak na potřebu spojit krásný klasický design se spolehlivostí a udržitelností elektrického ústrojí. Více než kdy jindy nyní uspokojíme poptávky na čistou mobilitu v nejkrásnějších a nejluxusnějších aut v historii... Zdroj: Lunaz Design
...Jsme hrdí na to, že můžeme vytvářet klasické vozy Rolls-Royce pro novou generaci,“ uvedl nyní David Lorenz, zakladatel společnosti. Zdroj: Lunaz Design
23
Fotogalerie

Britové staví elektrický Range Rover. Pokud vozíte v autě pušky, berte verzi Country

Mistři přestaveb klasických aut na elektromobily poslechli své zákazníky a podívali se i na klasický off-road.

V Anglii, přes ulici naproti okruhu Silverstone, sídlí společnost Lunaz, která se zabývá stavbou klasických automobilů na elektromobily. Poprvé jsme se na tuto značku podívali na konci letošního srpna, kdy přišla s elektrickými vozy Rolls-Royce, konkrétně s modely Silver Cloud a Phantom.

Vedle těchto dvou vozů jsou v nabídce samozřejmě i další. Aktuálně si můžete objednat Bentley Continental a Jaguar XK120. Do party ale nyní přibyl další model, klasický Range Rover, který se vyráběl v letech 1970 až 1994. Tato kreace vznikla kvůli celosvětové poptávce právě na tento vůz.

Vozy vzniknou ve specifikacích Country i Town. Obě budou zahaleny luxusem a vytříbenými materiály v interiéru. Každý Lunaz Range Rover Classic bude obsahovat pohon všech kol, upravený podvozek včetně dodatečných stabilizátorů a lepší brzdy. Zatím nebylo oznámeno, jaký bude pod kapotou elektromotor.

Stejně tak nepřišla řeč ani na velikost akumulátoru či dynamické parametry. Již z prvních fotografií je poznat, že toto je spíše než obyčejný produkt opět umělecké dílo. Musí vám tak stačit, že verze Country nabídne úložné prostory i pro lovecné vybavení. Verze Town pak nabídne cestujícím vzadu bar.

Lunaz uvádí, že vozů vznikne pouze 50, s produkcí se začne v létě příštího roku a jeden kousek vyjde na 245.000 liber, tedy 7.156.000 Kč. K dispozici jsou obě délky rozvoru. Na přání lze vyrobit i verzi bez střechy či specifikaci Safari.

Galerie doplněna o elektrický Rolls-Royce společnosti Lunaz.

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Doporučujeme

Články odjinud