Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně

Toyota Supra 2019 oficiálně
Toyota Supra 2019 oficiálně
Toyota Supra 2019 oficiálně
Toyota Supra 2019 oficiálně
17
Fotogalerie

Toyota Supra stejně rychlá jako Bugatti Veyron? Na Nürburgringu možná ano

Hlavní inženýr Toyoty Tetsuya Tada prozradil na právě probíhajícím detroitském autosalonu, že nová Supra by si mohla na Severní smyčce Nürburgringu dojet pro velmi hezký čas.

Nová Supra už je oficiálně venku a hned první den rozdělila fanoušky na dva tábory. Ať už vůči této novince zaujímáte jakýkoli postoj, nemůžete ji upřít dobré předpoklady pro rychlé časy na okruhu.

Motor umístěný vpředu, pohon zadních kol, kabina řidiče přímo uprostřed vozu a ideální poměr mezi délkou rozvoru a rozchodem kol (1,55). V kombinaci se silným šestiválcovým motorem a automatickou dvouspojkovou převodovkou je nová Supra ideální hračkou na okruh.

S jejím uvedením se také objevily dotazy, jak si asi povede na Nürburgringu, zřejmě nejoblíbenějším okruhu na světě. Na tuto otázku částečně odpověděl i šéfinženýr Tetsuya Tada pro magazín Road & Track.

Podle něj by nová Supra mohla celkem snadno dosáhnout času okolo 7:40. „Je velmi snadné pokořit osmičku, časy 7:50 a 7:40 udělá snadno“, doplnil. S tímto časem by si snadno podala i starší generaci supersportů.

Třeba takové Lamborghini Murciélago LP640 to má za 7:47. Za sebou by nechala ale i Porsche 911 997 GT3 RS (7:43) nebo Mercedes-Benz SLS AMG (7:44). Ze současných aut by dostalo na frak Porsche Cayman GTS nebo Honda Civic Type-R. V ohrožení by mohl být i tisícikoňový Bugatti Veyron, jehož čas je 7:40.

Nakonec je ale možné, že Supra bude ještě mnohem rychlejší. Bohužel se zatím žádná taková jízda neplánuje. Nejrychlejší Suprou na Severní smyčce Nürburgringu je s časem 7:49 upravená předchozí generace s výkonem přes šest set koní.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud