Jen pár dní nazpět se Peugeot pochlubil  modernizací SUV 3008  a nyní provádí to samé i většímu, až sedmimístnému sourozenci 5008. | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

Jen pár dní nazpět se Peugeot pochlubil modernizací SUV 3008 a nyní provádí to samé i většímu, až sedmimístnému sourozenci 5008. | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

Vlastně úplně přes kopírák, jelikož po kosmetické stránce dostává rovněž 5008 novou příď, která lépe zapadá do rozjetého designového jazyku, dříve nastartovaného liftbackem 508 a hatchbackem 208. | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

Vlastně úplně přes kopírák, jelikož po kosmetické stránce dostává rovněž 5008 novou příď, která lépe zapadá do rozjetého designového jazyku, dříve nastartovaného liftbackem 508 a hatchbackem 208. | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

I zde se objevují typické podsvícené kly, nová mřížka chladiče, logo 5008 na kapotě, zatímco full-LED osvětlení je standardem vyšší výbavy GT... | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

I zde se objevují typické podsvícené kly, nová mřížka chladiče, logo 5008 na kapotě, zatímco full-LED osvětlení je standardem vyšší výbavy GT... | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

...u které Peugeot uvádí i takzvaný Black Pack s černými doplňky na karoserii. Nabídku také rozšiřuje nový design 19palcových kol. | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

...u které Peugeot uvádí i takzvaný Black Pack s černými doplňky na karoserii. Nabídku také rozšiřuje nový design 19palcových kol. | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

Stejné úpravy jako v případě 3008 pokračují v interiéru 5008, kde je novinkou 10palcový dotykový infotainment spolupracující s digitálním přístrojovým štítem. | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

Stejné úpravy jako v případě 3008 pokračují v interiéru 5008, kde je novinkou 10palcový dotykový infotainment spolupracující s digitálním přístrojovým štítem. | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

Modely s automatickou převodovkou dostávají volič jízdních režimů – Normal, Sport a Eco, kdežto v případě systému kontroly trakce pro jízdu mimo zpevněné silnice Advanced Grip Control jsou na výběr režimy Normal, Sníh, Bláto a Písek. | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

Modely s automatickou převodovkou dostávají volič jízdních režimů – Normal, Sport a Eco, kdežto v případě systému kontroly trakce pro jízdu mimo zpevněné silnice Advanced Grip Control jsou na výběr režimy Normal, Sníh, Bláto a Písek. | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

Adaptivní tempomat, systém nočního vidění, rozpoznávání dopravních značek, udržování jízdy v pruhu, všechny tyto vychytávky vylepšenému SUV nechybí... | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

Adaptivní tempomat, systém nočního vidění, rozpoznávání dopravních značek, udržování jízdy v pruhu, všechny tyto vychytávky vylepšenému SUV nechybí... | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

...stejně jako možnost masážních sedaček, bezdrátového dobíjení telefonu, prémiového audiosystému Focal, dvoudílné panoramatické střechy nebo bezdotykového otevírání zavazadlového prostoru. | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

...stejně jako možnost masážních sedaček, bezdrátového dobíjení telefonu, prémiového audiosystému Focal, dvoudílné panoramatické střechy nebo bezdotykového otevírání zavazadlového prostoru. | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

Pod kapotou zůstává přeplňovaná tříválcová dvanáctistovka i naftová čtyřválcová patnáctistovka o síle 130 koní (96 kW) s možností manuální šestistupňové nebo osmistupňové automatické převodovky. | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

Pod kapotou zůstává přeplňovaná tříválcová dvanáctistovka i naftová čtyřválcová patnáctistovka o síle 130 koní (96 kW) s možností manuální šestistupňové nebo osmistupňové automatické převodovky. | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

Výsadou vyšších výbav bude nadále čtyřválcová benzinová šestnáctistovka o výkonu 180 koní (133 kW) nebo dvoulitrový diesel o výkonu 177 koní (130 kW) ve spojení s osmistupňovým automatem. | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

Výsadou vyšších výbav bude nadále čtyřválcová benzinová šestnáctistovka o výkonu 180 koní (133 kW) nebo dvoulitrový diesel o výkonu 177 koní (130 kW) ve spojení s osmistupňovým automatem. | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

Cenovky modernizovaného Peugeotu 5008 pro český trh zatím neznáme. Do prodeje zamíří novinka ke konci letošního roku. | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

Cenovky modernizovaného Peugeotu 5008 pro český trh zatím neznáme. Do prodeje zamíří novinka ke konci letošního roku. | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot

 | Peugeot 5008 | Zdroj: Peugeot

Vlastně úplně přes kopírák, jelikož po kosmetické stránce dostává rovněž 5008 novou příď, která lépe zapadá do rozjetého designového jazyku, dříve nastartovaného liftbackem 508 a hatchbackem 208. | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot
I zde se objevují typické podsvícené kly, nová mřížka chladiče, logo 5008 na kapotě, zatímco full-LED osvětlení je standardem vyšší výbavy GT... | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot
...u které Peugeot uvádí i takzvaný Black Pack s černými doplňky na karoserii. Nabídku také rozšiřuje nový design 19palcových kol. | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot
Stejné úpravy jako v případě 3008 pokračují v interiéru 5008, kde je novinkou 10palcový dotykový infotainment spolupracující s digitálním přístrojovým štítem. | Peugeot 5008 Zdroj: Peugeot
26
Fotogalerie

Peugeot 5008 prošel modernizací. Přináší stejné novinky jako menší 3008

Větší SUV od Peugeotu již také prochází modernizací. Novinkami vlastně nepřekvapí.

Jen pár dní nazpět se Peugeot pochlubil modernizací SUV 3008 a nyní provádí to samé i většímu, až sedmimístnému sourozenci 5008. Vlastně úplně přes kopírák, jelikož po kosmetické stránce dostává rovněž 5008 novou příď, která lépe zapadá do rozjetého designového jazyku, dříve nastartovaného liftbackem 508 a hatchbackem 208.

I zde se objevují typické podsvícené kly, nová mřížka chladiče, logo 5008 na kapotě, zatímco full-LED osvětlení je standardem vyšší výbavy GT, u které Peugeot uvádí i takzvaný Black Pack s černými doplňky na karoserii. Nabídku také rozšiřuje nový design 19palcových kol.

Stejné úpravy jako v případě 3008 pokračují v interiéru 5008, kde je novinkou 10palcový dotykový infotainment spolupracující s digitálním přístrojovým štítem. Modely s automatickou převodovkou dostávají volič jízdních režimů – Normal, Sport a Eco, kdežto v případě systému kontroly trakce pro jízdu mimo zpevněné silnice Advanced Grip Control jsou na výběr režimy Normal, Sníh, Bláto a Písek.

Adaptivní tempomat, systém nočního vidění, rozpoznávání dopravních značek, udržování jízdy v pruhu, všechny tyto vychytávky vylepšenému SUV nechybí, stejně jako možnost masážních sedaček, bezdrátového dobíjení telefonu, prémiového audiosystému Focal, dvoudílné panoramatické střechy nebo bezdotykového otevírání zavazadlového prostoru.

Pod kapotou zůstává přeplňovaná tříválcová dvanáctistovka i naftová čtyřválcová patnáctistovka o síle 130 koní (96 kW) s možností manuální šestistupňové nebo osmistupňové automatické převodovky. Výsadou vyšších výbav bude nadále čtyřválcová benzinová šestnáctistovka o výkonu 180 koní (133 kW) nebo dvoulitrový diesel o výkonu 177 koní (130 kW) ve spojení s osmistupňovým automatem.

Cenovky modernizovaného Peugeotu 5008 pro český trh zatím neznáme. Do prodeje zamíří novinka ke konci letošního roku.

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud