Stroj s názvem BMW eRR vychází z oceňovaného modelu S 1000 RR, který byl nedávno představen v modernizované verzi.

Stroj s názvem BMW eRR vychází z oceňovaného modelu S 1000 RR, který byl nedávno představen v modernizované verzi.

Namísto řadového čtyřválce o výkonu 146 kW (199 k) v 13 500 ot./min. má ale motor elektrický.

Namísto řadového čtyřválce o výkonu 146 kW (199 k) v 13 500 ot./min. má ale motor elektrický.

BMW Motorrad bohužel nedoprovodilo stručnou tiskovou zprávu žádnými technickými parametry. Slibuje, že je zveřejní později.

BMW Motorrad bohužel nedoprovodilo stručnou tiskovou zprávu žádnými technickými parametry. Slibuje, že je zveřejní později.

Experimentální motocykl BMW eRR vznikl ve spolupráci s Technickou univerzitou v Mnichově.

Experimentální motocykl BMW eRR vznikl ve spolupráci s Technickou univerzitou v Mnichově.

Kapotáž je vyrobena z uhlíkových vláken.

Kapotáž je vyrobena z uhlíkových vláken.

Absence registrační značky, osvětlení i zrcátek naznačuje, že silniční ambice koncept nemá.

Absence registrační značky, osvětlení i zrcátek naznačuje, že silniční ambice koncept nemá.

Označení je samovysvětlující: elektrický RR.

Označení je samovysvětlující: elektrický RR.

Další podrobnosti se možná dozvíme už příští týden na veletrhu EICMA v Miláně.

Další podrobnosti se možná dozvíme už příští týden na veletrhu EICMA v Miláně.

Namísto řadového čtyřválce o výkonu 146 kW (199 k) v 13 500 ot./min. má ale motor elektrický.
BMW Motorrad bohužel nedoprovodilo stručnou tiskovou zprávu žádnými technickými parametry. Slibuje, že je zveřejní později.
Experimentální motocykl BMW eRR vznikl ve spolupráci s Technickou univerzitou v Mnichově.
Kapotáž je vyrobena z uhlíkových vláken.
8
Fotogalerie

Nové BMW eRR je experimentální superbike s elektrickým pohonem

Stroj ychází z oceňovaného modelu S 1000 RR. Vznikl ve spolupráci s Technickou univerzitou v Mnichově.

Opravdová smršť motocyklových novinek nás čeká příští týden, kdy v Miláně začíná tradiční veletrh EICMA. Motocyklová divize BMW ale využila předveletržního informačního vakua a pustila do světa zprávu o elektrickém superbiku. 

P90204265_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204269_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204266_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204268_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204270_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204267_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204272_highRes_bmw-motorrad-experim.jpgP90204271_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpg
Elektrický superbike BMW eRR

Stroj s názvem BMW eRR vychází z oceňovaného modelu S 1000 RR, který byl nedávno představen v modernizované verzi a po světě vyhrává jeden srovnávací test za druhým. Namísto řadového čtyřválce o výkonu 146 kW (199 k) v 13 500 ot./min. má ale motor elektrický. 

BMW Motorrad bohužel nedoprovodilo stručnou tiskovou zprávu žádnými technickými parametry. Slibuje, že je zveřejní později. Firma ale při této příležitosti připomněla, že jeden sériový jednostopý stroj už v nabídce má: „Pokud jde o akceleraci na prvních metrech, do 50 nebo 60 km/h, i 199 koní modelu RR se musí sklonit před jiným produktem BMW: elektrickým skútrem C evolution.“

Experimentální motocykl BMW eRR vznikl ve spolupráci s Technickou univerzitou v Mnichově.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud