Super73 je severo-americký výrobce stylových retro elektrokol, které se náramně podobají legendárním motocyklům ze 70. let. Jejich nejnovější počin R-Series posunul tento vibe z dob funky ještě o kousek dál. Vypadá skvěle, má zajímavou techniku a podle všeho umí i hezky jezdit. Super73

Super73 je severo-americký výrobce stylových retro elektrokol, které se náramně podobají legendárním motocyklům ze 70. let. Jejich nejnovější počin R-Series posunul tento vibe z dob funky ještě o kousek dál. Vypadá skvěle, má zajímavou techniku a podle všeho umí i hezky jezdit. | Super73

Super73 je k dodání v několika variantách pohonu. Ta nejvyšší dokáže vyprodukovat výkon až 2000 wattů a slibuje maximální rychlost přes 45 km/h. Tuto verzi zvanou Ultimate doporučuje výrobce používat spíše na soukromém pozemku. Na veřejné silnice doporučuje spíše 750wattovou jednotku s maximální rychlostí 32 km/h. Super73

Super73 je k dodání v několika variantách pohonu. Ta nejvyšší dokáže vyprodukovat výkon až 2000 wattů a slibuje maximální rychlost přes 45 km/h. Tuto verzi zvanou Ultimate doporučuje výrobce používat spíše na soukromém pozemku. Na veřejné silnice doporučuje spíše 750wattovou jednotku s maximální rychlostí 32 km/h. | Super73

Lithium-iontová baterie elektrokola má kapacitu 960 Wh. „Pod plynem“ vydrží na 64 kilometrů jízdy. Pokud budete používat výhradně šlapky, má baterie v ECO režimu vydržet až na 120 kilometrů. Super73-R má 20palcová kola s pneumatikami do terénu a celoodpružený rám. Ve světě elektrokol jde tak o unikát. Super73

Lithium-iontová baterie elektrokola má kapacitu 960 Wh. „Pod plynem“ vydrží na 64 kilometrů jízdy. Pokud budete používat výhradně šlapky, má baterie v ECO režimu vydržet až na 120 kilometrů. Super73-R má 20palcová kola s pneumatikami do terénu a celoodpružený rám. Ve světě elektrokol jde tak o unikát. | Super73

A protože jde o hi-tech produkt, má i spoustu prvků hodných roku 2020. Tak třeba mobilní aplikaci, se kterou můžete kontrolovat jeho stav, LCD displej s bluetooth připojením a navigací. Dále pak alarm, LED světlomety, geolokaci či dokonce detekci čelního nárazu.  Super73

A protože jde o hi-tech produkt, má i spoustu prvků hodných roku 2020. Tak třeba mobilní aplikaci, se kterou můžete kontrolovat jeho stav, LCD displej s bluetooth připojením a navigací. Dále pak alarm, LED světlomety, geolokaci či dokonce detekci čelního nárazu.  | Super73

Za tohle všechno chce výrobce 2495 dolarů, tedy v přepočtu 57.000 korun. Objednávky se spustí 25. ledna a první kousky dorazí k zákazníkům během jara. Různá retro elektrokola koupíte za podobné peníze i v Česku, ale žádné z nich nevypadá tak dobře. Když už by to tedy muselo být, sáhli bychom asi po tomhle. Super73

Za tohle všechno chce výrobce 2495 dolarů, tedy v přepočtu 57.000 korun. Objednávky se spustí 25. ledna a první kousky dorazí k zákazníkům během jara. Různá retro elektrokola koupíte za podobné peníze i v Česku, ale žádné z nich nevypadá tak dobře. Když už by to tedy muselo být, sáhli bychom asi po tomhle. | Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

 Super73

| Super73

Super73 je k dodání v několika variantách pohonu. Ta nejvyšší dokáže vyprodukovat výkon až 2000 wattů a slibuje maximální rychlost přes 45 km/h. Tuto verzi zvanou Ultimate doporučuje výrobce používat spíše na soukromém pozemku. Na veřejné silnice doporučuje spíše 750wattovou jednotku s maximální rychlostí 32 km/h. Super73
Lithium-iontová baterie elektrokola má kapacitu 960 Wh. „Pod plynem“ vydrží na 64 kilometrů jízdy. Pokud budete používat výhradně šlapky, má baterie v ECO režimu vydržet až na 120 kilometrů. Super73-R má 20palcová kola s pneumatikami do terénu a celoodpružený rám. Ve světě elektrokol jde tak o unikát. Super73
A protože jde o hi-tech produkt, má i spoustu prvků hodných roku 2020. Tak třeba mobilní aplikaci, se kterou můžete kontrolovat jeho stav, LCD displej s bluetooth připojením a navigací. Dále pak alarm, LED světlomety, geolokaci či dokonce detekci čelního nárazu.  Super73
Za tohle všechno chce výrobce 2495 dolarů, tedy v přepočtu 57.000 korun. Objednávky se spustí 25. ledna a první kousky dorazí k zákazníkům během jara. Různá retro elektrokola koupíte za podobné peníze i v Česku, ale žádné z nich nevypadá tak dobře. Když už by to tedy muselo být, sáhli bychom asi po tomhle. Super73
24
Fotogalerie

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

Super73 je severoamerický výrobce stylových retro elektrokol, které se náramně podobají legendárním motocyklům ze 70. let. Jejich nejnovější počin R-Series posunul tento vibe z dob funky ještě o kousek dál. Vypadá skvěle, má zajímavou techniku a podle všeho umí i hezky jezdit.

Super73 je k dodání v několika variantách pohonu. Ta nejvyšší dokáže vyprodukovat výkon až 2000 wattů a slibuje maximální rychlost přes 45 km/h. Tuto verzi zvanou Ultimate doporučuje výrobce používat na soukromém pozemku. Na veřejné silnice doporučuje 750wattovou jednotku s maximální rychlostí 32 km/h.

Lithium-iontová baterie má kapacitu 960 Wh. „Pod plynem“ vydrží na 64 kilometrů jízdy. Pokud budete používat výhradně šlapky, má baterie v ECO režimu vydržet až na 120 kilometrů. Super73-R má 20palcová kola s pneumatikami do terénu a celoodpružený rám. Ve světě elektrokol jde tak o unikát.

A protože jde o hi-tech produkt, má i spoustu prvků hodných roku 2020. Třeba mobilní aplikaci, se kterou můžete kontrolovat jeho stav nebo LCD displej s bluetooth připojením. Dále pak alarm, LED světlomet, geolokaci či dokonce detekci čelního nárazu. 

Za tohle všechno chce výrobce 2495 dolarů, tedy v přepočtu 57.000 korun. Objednávky se spustí 25. ledna a první kousky dorazí k zákazníkům během jara. Různá retro elektrokola koupíte za podobné peníze i v Česku, ale žádné z nich nevypadá tak dobře. Když už by to tedy muselo být, sáhli bychom asi po tomhle.

Doporučujeme

Články odjinud