Rostoucí obliba terénních buggy vděčí zejména jejich skvělému spojení volnočasového vyžití s vysokou užitnou hodnotou během pracovního nasazení. Zdroj: Polaris

Rostoucí obliba terénních buggy vděčí zejména jejich skvělému spojení volnočasového vyžití s vysokou užitnou hodnotou během pracovního nasazení. | Zdroj: Polaris

Této kombinace využil Polaris s modelem RZR už v roce 2014 a nyní přichází jeho nová verze, respektive, několik verzí. Zdroj: Polaris

Této kombinace využil Polaris s modelem RZR už v roce 2014 a nyní přichází jeho nová verze, respektive, několik verzí. | Zdroj: Polaris

Jak název naznačuje, Polaris Xpedition se zaměřuje na maximalizaci průchodnosti terénem doplněnou o nepřeberné množství příslušenství a několika provedeními karoserie. Zdroj: Polaris

Jak název naznačuje, Polaris Xpedition se zaměřuje na maximalizaci průchodnosti terénem doplněnou o nepřeberné množství příslušenství a několika provedeními karoserie. | Zdroj: Polaris

 dispozici je dvou i pětimístná verze s částečným nebo plným zakrytováním včetně 91 až 160 cm dlouhé korby s průchodem do kabiny.   Zdroj: Polaris

 dispozici je dvou i pětimístná verze s částečným nebo plným zakrytováním včetně 91 až 160 cm dlouhé korby s průchodem do kabiny.   | Zdroj: Polaris

Plné krytí kabiny je vyhrazeno nejvyšší verzi NorthStar. Zdroj: Polaris

Plné krytí kabiny je vyhrazeno nejvyšší verzi NorthStar. | Zdroj: Polaris

Díky její extrémní těsnosti je posádka chráněna během jízdy brody nebo za špatného počasí, ale má k dispozici i výkonnou klimatizaci. Zdroj: Polaris

Díky její extrémní těsnosti je posádka chráněna během jízdy brody nebo za špatného počasí, ale má k dispozici i výkonnou klimatizaci. | Zdroj: Polaris

Dveře jsou osazené bezpečnostní zámky i elektricky ovládanými okny, čelní sklo je výklopné a je tu i schopnější podvozek. Zdroj: Polaris

Dveře jsou osazené bezpečnostní zámky i elektricky ovládanými okny, čelní sklo je výklopné a je tu i schopnější podvozek. | Zdroj: Polaris

Ošizeně si ale nebudete připadat ani v nižších liniích Premium a Ultimate. Zdroj: Polaris

Ošizeně si ale nebudete připadat ani v nižších liniích Premium a Ultimate. | Zdroj: Polaris

Základní výbava zahrnuje 4,3palcový displej,  audio systém TrailPro 2000 od JBL a 660wattový nabíjecí systém. Zdroj: Polaris

Základní výbava zahrnuje 4,3palcový displej,  audio systém TrailPro 2000 od JBL a 660wattový nabíjecí systém. | Zdroj: Polaris

Prostřední výbava zvětšuje displej na 7 palců, audiosoustavu posiluje 10palcovým subwooferem a nabíjecí výkon posiluje na 900 wattů. Zdroj: Polaris

Prostřední výbava zvětšuje displej na 7 palců, audiosoustavu posiluje 10palcovým subwooferem a nabíjecí výkon posiluje na 900 wattů. | Zdroj: Polaris

Prostor mezi předními sedadly vymezuje polstrovaná loketní opěrka. Zdroj: Polaris

Prostor mezi předními sedadly vymezuje polstrovaná loketní opěrka. | Zdroj: Polaris

Pro zdolávání náročných tras je Polaris Xpedition vybaven litrovým motorem ProStar 1000 Gen 2 s výkonem 114 koní spojeným s převodovkou CVT. Zdroj: Polaris

Pro zdolávání náročných tras je Polaris Xpedition vybaven litrovým motorem ProStar 1000 Gen 2 s výkonem 114 koní spojeným s převodovkou CVT. | Zdroj: Polaris

Za příplatek je možný i pohon všech kol. Zdroj: Polaris

Za příplatek je možný i pohon všech kol. | Zdroj: Polaris

Nádrž o objemu 47 litrů udává vozu dojezd 320 kilometrů. Zdroj: Polaris

Nádrž o objemu 47 litrů udává vozu dojezd 320 kilometrů. | Zdroj: Polaris

Během nich se můžete spolehnout na práci tlumičů Fox Podium QS3 s technologií Position Sensitive Spiral o průměrech 5 cm vpředu a 6,3 cm vzadu. Zdroj: Polaris

Během nich se můžete spolehnout na práci tlumičů Fox Podium QS3 s technologií Position Sensitive Spiral o průměrech 5 cm vpředu a 6,3 cm vzadu. | Zdroj: Polaris

Disponibilní zdvih činí 35,5 cm vpředu a 38 cm vzadu. Zdroj: Polaris

Disponibilní zdvih činí 35,5 cm vpředu a 38 cm vzadu. | Zdroj: Polaris

Čtrnáctipalcová kola obutá do 30palcových pneumatik jsou umístěna co nejvíce v rozích pro maximální nájezdové úhly. Zdroj: Polaris

Čtrnáctipalcová kola obutá do 30palcových pneumatik jsou umístěna co nejvíce v rozích pro maximální nájezdové úhly. | Zdroj: Polaris

Vyšší usazení sání, motoru a elektroniky zajišťuje optimální fungování v brodu nebo vysoce prašném prostředí. Zdroj: Polaris

Vyšší usazení sání, motoru a elektroniky zajišťuje optimální fungování v brodu nebo vysoce prašném prostředí. | Zdroj: Polaris

Díky nepřebernému množství příslušenství rozděleného do pěti kategorií si každý složí buggynu přesně podle svých představ. Zdroj: Polaris

Díky nepřebernému množství příslušenství rozděleného do pěti kategorií si každý složí buggynu přesně podle svých představ. | Zdroj: Polaris

Vždyť jen na střechu je možné umístit přes stovku různých doplňků od osvětlení, přes nosiče (kajaku, rybářského i expedičního vybavení…) až po stany. Zdroj: Polaris

Vždyť jen na střechu je možné umístit přes stovku různých doplňků od osvětlení, přes nosiče (kajaku, rybářského i expedičního vybavení…) až po stany. | Zdroj: Polaris

Třešničkou je naviják do hmotnosti 2 tuny. Zdroj: Polaris

Třešničkou je naviják do hmotnosti 2 tuny. | Zdroj: Polaris

Užitnou hodnotu pětimístné verze zvyšuje chytré sklápění sedadel a management nákladového systému Lock & Ride MAX. Zdroj: Polaris

Užitnou hodnotu pětimístné verze zvyšuje chytré sklápění sedadel a management nákladového systému Lock & Ride MAX. | Zdroj: Polaris

Cena nového dvoumístného Polarisu Xpedition startuje v přepočtu na 637.000 korunách. Zdroj: Polaris

Cena nového dvoumístného Polarisu Xpedition startuje v přepočtu na 637.000 korunách. | Zdroj: Polaris

Prostřední verze vyjde Ultimate na 702.000 korun a vrcholná NorthStar XP na 857.000 korun. Zdroj: Polaris

Prostřední verze vyjde Ultimate na 702.000 korun a vrcholná NorthStar XP na 857.000 korun. | Zdroj: Polaris

Pětimístné provedení zatím ceny nemá. Zdroj: Polaris

Pětimístné provedení zatím ceny nemá. | Zdroj: Polaris

Polaris RZR Xpedition 2024 Zdroj: Polaris

Polaris RZR Xpedition 2024 | Zdroj: Polaris

Polaris RZR Xpedition 2024 Zdroj: Polaris

Polaris RZR Xpedition 2024 | Zdroj: Polaris

Polaris RZR Xpedition 2024 Zdroj: Polaris

Polaris RZR Xpedition 2024 | Zdroj: Polaris

Této kombinace využil Polaris s modelem RZR už v roce 2014 a nyní přichází jeho nová verze, respektive, několik verzí. Zdroj: Polaris
Jak název naznačuje, Polaris Xpedition se zaměřuje na maximalizaci průchodnosti terénem doplněnou o nepřeberné množství příslušenství a několika provedeními karoserie. Zdroj: Polaris
 dispozici je dvou i pětimístná verze s částečným nebo plným zakrytováním včetně 91 až 160 cm dlouhé korby s průchodem do kabiny.   Zdroj: Polaris
Plné krytí kabiny je vyhrazeno nejvyšší verzi NorthStar. Zdroj: Polaris
28
Fotogalerie

Tahle věc je důkazem, že i při práci se můžete bavit. Dříč Polaris RZR Xpedition je v extrémním terénu jako doma

Hodí se na práci, víkendovou zábavu i expedici. Polaris RZR Xpedition se nezalekne ničeho a každý si najde ideální verzi, je jich hned několik.

Rostoucí obliba terénních buggy vděčí zejména jejich skvělému spojení volnočasového vyžití s vysokou užitnou hodnotou během pracovního nasazení. Této kombinace využil Polaris s modelem RZR už v roce 2014 a nyní přichází řada nových verzí.

Jak název naznačuje, Polaris Xpedition se zaměřuje na maximalizaci průchodnosti terénem doplněnou o nepřeberné množství příslušenství a několika provedeními karoserie. K dispozici je dvou- i pětimístná verze s částečným či plným zakrytováním včetně 91 až 160 cm dlouhé korby s průchodem do kabiny.  

Plné krytí kabiny je vyhrazeno nejvyšší verzi NorthStar. Díky její extrémní těsnosti je posádka chráněna během jízdy brody nebo za špatného počasí, ale má k dispozici i výkonnou klimatizaci. Dveře jsou osazené bezpečnostní zámky i elektricky ovládanými okny, čelní sklo je výklopné a je tu i schopnější podvozek.

Ošizeně si ale nebudete připadat ani v nižších liniích Premium a Ultimate. Základní výbava zahrnuje 4,3palcový displej, audio systém TrailPro 2000 od JBL a 660wattový nabíjecí systém. Prostřední výbava zvětšuje displej na 7 palců, audiosoustavu posiluje 10palcovým subwooferem a nabíjecí výkon posiluje na 900 wattů. Prostor mezi předními sedadly vymezuje polstrovaná loketní opěrka.

Pro zdolávání náročných tras je Polaris Xpedition vybaven litrovým motorem ProStar 1000 Gen 2 s výkonem 114 koní spojeným s převodovkou CVT. Za příplatek je možný i pohon všech kol. Nádrž o objemu 47 litrů udává vozu dojezd 320 kilometrů. Během nich se můžete spolehnout na práci tlumičů Fox Podium QS3 s technologií Position Sensitive Spiral o průměrech 5 cm vpředu a 6,3 cm vzadu. Disponibilní zdvih činí 35,5 cm vpředu a 38 cm vzadu. Čtrnáctipalcová kola obutá do 30palcových pneumatik jsou umístěna co nejvíce v rozích pro maximální nájezdové úhly. Vyšší usazení sání, motoru a elektroniky zajišťuje optimální fungování v brodu nebo vysoce prašném prostředí.

Díky nepřebernému množství příslušenství rozděleného do pěti kategorií si každý složí buggynu přesně podle svých představ. Vždyť jen na střechu je možné umístit přes stovku různých doplňků od osvětlení, přes nosiče (kajaku, rybářského i expedičního vybavení…) až po stany. Třešničkou je naviják do hmotnosti 2 tuny. Užitnou hodnotu pětimístné verze zvyšuje chytré sklápění sedadel a management nákladového systému Lock & Ride MAX.

Cena nového dvoumístného Polarisu Xpedition startuje v přepočtu na 637.000 Kč. Prostřední verze vyjde Ultimate asi na 700.000 Kč a vrcholná NorthStar XP na 860.000 Kč. Pětimístné provedení zatím ceny nemá.

Doporučujeme

Články odjinud