Kult pistáciové Fabie už bere v potaz i samotná Škodovka. Výhody takového kousku nyní ukazuje nová reklama. A co víc, nová „pistácie“ je i součástí zajímavé soutěže.
Vypadá to, že marketingové oddělení Škody si všimlo nedávného fenoménu, který roste do stále většího povědomí. Možná jste o něm slyšeli, možná jste jeho součástí. Řeč je o kultu pistáciových fábií. Facebookovém „hnutí“, které se zabývá čistě jen láskou k fábiím v tomto poměrně vzácném odstínu, zpopularizovaným první generací českého hatchbacku.
Pokud byste tedy viděli někoho na ulici fotit Fabii v této barvě, už budete vědět, o co běží. Na této myšlence ostatně nyní i samotná automobilka postavila novou reklamu. Pistáciová prostě krade pozornost, lidé vytahují foťáky, děti z kočárků zvedají palce, stopařky stopují výhradně Pistácii, a pokud byste mysleli, že na takovou Fabii sbalíte u klubu i nějakou slečnu, nakonec sbalíte hned tři.
Odstín zelené Fantasy se pro Škodu Fabia první generace nabízel jen v prvních dvou letech výroby. Proto je dnes nejvzácnější. Tuto nejnovější Fabii třetí generace po faceliftu v pistáciovém laku pak nechal partnerský časopis Svět motorů vyrobit k letošnímu 20. výročí od představení modelu.
V této příležitosti má nová „pistácie“ hlavní roli v soutěži na sociálních sítích. Měsíc teď bude s redakcí Světa motorů jezdit po České republice a účastníci soutěže mají za úkol Fabii spatřit, vyfotit, sdílet a označit hashtagem #ulovpistacii. Nejlepší fotky budou vybrány v několika kategoriích a šťastlivci se mohou těšit na zajímavé ceny. Pro více informací pokračujte zde…