Společnost MegaRexx ze Severní Karolíny postavila obří terénní pick-up pojmenovaný MegaRaptor se základy v pracantovi  Ford  F-250 Super Duty v nejvyšší výbavě Platinum. Zdroj: MegaRexx

Společnost MegaRexx ze Severní Karolíny postavila obří terénní pick-up pojmenovaný MegaRaptor se základy v pracantovi Ford F-250 Super Duty v nejvyšší výbavě Platinum. | Zdroj: MegaRexx

Svůj masivní postoj vůz získal díky rozšířeným blatníkům (až o 45 centimetrů). Přední náprava je pak kvůli dostatku prostoru pro kola posunutá o kousek dopředu. Zdroj: MegaRexx

Svůj masivní postoj vůz získal díky rozšířeným blatníkům (až o 45 centimetrů). Přední náprava je pak kvůli dostatku prostoru pro kola posunutá o kousek dopředu. | Zdroj: MegaRexx

Kola jsou na tomto autě to nejdůležitější. Ráfky jsou totiž určené pro vozy MRAP, tedy Mine Resistant Ambush Protected. Zdroj: MegaRexx

Kola jsou na tomto autě to nejdůležitější. Ráfky jsou totiž určené pro vozy MRAP, tedy Mine Resistant Ambush Protected. | Zdroj: MegaRexx

Jedná se o obrněná vozidla navržená s důrazem proti účinkům explozí min a výbušnin. Obalená jsou do 46palcových pneumatik Michelin XZL s rozměrem 395/85. Zdroj: MegaRexx

Jedná se o obrněná vozidla navržená s důrazem proti účinkům explozí min a výbušnin. Obalená jsou do 46palcových pneumatik Michelin XZL s rozměrem 395/85. | Zdroj: MegaRexx

Podvozek dostal tlumiče Bilstein a světlá výška je nyní značně vyšší. S nastupováním tak pomáhají elektricky výsuvné nášlapy.  Zdroj: MegaRexx

Podvozek dostal tlumiče Bilstein a světlá výška je nyní značně vyšší. S nastupováním tak pomáhají elektricky výsuvné nášlapy.  | Zdroj: MegaRexx

Po vyhoupnutí se do sedla čeká posádku klasický interiér Fordu F-250 Super Duty. Žádná změna neproběhla ani na korbě, protože tohle auto má stále primárně pracovat. Zdroj: MegaRexx

Po vyhoupnutí se do sedla čeká posádku klasický interiér Fordu F-250 Super Duty. Žádná změna neproběhla ani na korbě, protože tohle auto má stále primárně pracovat. | Zdroj: MegaRexx

Právě proto vzniklo. Ostatně ani motorem nejde o žádnou šílenost, ale o přeplňovaný vznětový osmiválec o objemu 6,7 litru, který produkuje výkon 475 koní. Zdroj: MegaRexx

Právě proto vzniklo. Ostatně ani motorem nejde o žádnou šílenost, ale o přeplňovaný vznětový osmiválec o objemu 6,7 litru, který produkuje výkon 475 koní. | Zdroj: MegaRexx

Jediným skutečně gigantickým číslem je maximum točivého momentu, které činí 1424 N.m. Zájemci už nyní mohou skládat zálohu 5000 dolarů. Zdroj: MegaRexx

Jediným skutečně gigantickým číslem je maximum točivého momentu, které činí 1424 N.m. Zájemci už nyní mohou skládat zálohu 5000 dolarů. | Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

 Zdroj: MegaRexx

| Zdroj: MegaRexx

Svůj masivní postoj vůz získal díky rozšířeným blatníkům (až o 45 centimetrů). Přední náprava je pak kvůli dostatku prostoru pro kola posunutá o kousek dopředu. Zdroj: MegaRexx
Kola jsou na tomto autě to nejdůležitější. Ráfky jsou totiž určené pro vozy MRAP, tedy Mine Resistant Ambush Protected. Zdroj: MegaRexx
Jedná se o obrněná vozidla navržená s důrazem proti účinkům explozí min a výbušnin. Obalená jsou do 46palcových pneumatik Michelin XZL s rozměrem 395/85. Zdroj: MegaRexx
Podvozek dostal tlumiče Bilstein a světlá výška je nyní značně vyšší. S nastupováním tak pomáhají elektricky výsuvné nášlapy.  Zdroj: MegaRexx
22
Fotogalerie

Přivítejte MegaRaptor! Jeho kola odolají výbuchům a motor produkuje 1424 N.m

MegaRaptor je novým dílem úpravců ze Severní Karolíny. Má diesel o objemu 6,7 litru a byl stvořen k práci.

Společnost MegaRexx ze Severní Karolíny postavila obří terénní pick-up pojmenovaný MegaRaptor. Pokud jste to nepoznali, základy má v pracantovi Ford F-250 Super Duty v nejvyšší výbavě Platinum. Svůj masivní postoj vůz získal díky rozšířeným blatníkům (až o 45 centimetrů). Přední náprava je s ohledem na dostatek prostoru pro kola posunutá o kousek dopředu.

Kola jsou na tomto autě to nejdůležitější. Ráfky jsou totiž určené pro vozy MRAP, tedy Mine Resistant Ambush Protected. Jedná se o obrněná vozidla navržená s důrazem čelit účinkům explozí min a výbušnin. Obutá jsou do 46palcových pneumatik Michelin XZL s rozměrem 395/85.

Podvozek dostal tlumiče Bilstein a světlá výška je nyní značně vyšší. S nastupováním tak pomáhají elektricky výsuvné nášlapy. Po vyhoupnutí do sedadel čeká posádku klasický interiér Fordu F-250 Super Duty. Žádná změna neproběhla ani na korbě, protože tohle auto má stále primárně pracovat.

Právě proto vzniklo. Ostatně ani stran pohonu nejde o žádnou tuningovou šílenost, ale o přeplňovaný vznětový osmiválec s objemem 6,7 litru, který produkuje výkon 475 koní. Jediným skutečně gigantickým číslem je maximum točivého momentu, které činí 1424 N.m. Zájemci už nyní mohou skládat zálohu 5000 dolarů.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud