Dalo se očekávat, že po hybridní verzi sedanu přijde i kombík. V nabídce Audi A6 Avant se už tedy rovněž objevuje plug-in hybridní varianta 55 TFSI e quattro... | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Dalo se očekávat, že po hybridní verzi sedanu přijde i kombík. V nabídce Audi A6 Avant se už tedy rovněž objevuje plug-in hybridní varianta 55 TFSI e quattro... | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

...která možnosti jízdy čistě na elektřinu a nabíjení ze zásuvky kombinuje s kufrem o objemu 405 litrů, případně až 1535 litrů v případě složení zadních sedadel. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

...která možnosti jízdy čistě na elektřinu a nabíjení ze zásuvky kombinuje s kufrem o objemu 405 litrů, případně až 1535 litrů v případě složení zadních sedadel. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Pokud vám přijde, že se zabudováním lithium-iontové baterie o kapacitě 14,1 kWh do zádě vozu snížil objem zavazadlového prostoru, máte pravdu. Standardní A6 Avant totiž nabízí celkem 565, respektive 1680 litrů. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Pokud vám přijde, že se zabudováním lithium-iontové baterie o kapacitě 14,1 kWh do zádě vozu snížil objem zavazadlového prostoru, máte pravdu. Standardní A6 Avant totiž nabízí celkem 565, respektive 1680 litrů. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Cenou za „bezemisní“ jízdu a nízkou spotřebu paliva (kombinovaně uváděno 1,9 až 2,1 litru/100 km) je tedy i část praktičnosti Avantu. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Cenou za „bezemisní“ jízdu a nízkou spotřebu paliva (kombinovaně uváděno 1,9 až 2,1 litru/100 km) je tedy i část praktičnosti Avantu. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

V kombíku uvádí Audi motorizaci 55 TFSI e quattro, která spojuje benzinový motor 2.0 TFSI, elektromotor a zmíněnou baterii pro systémový výkon 270 kW (367 koní) a točivý moment 500 N.m. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

V kombíku uvádí Audi motorizaci 55 TFSI e quattro, která spojuje benzinový motor 2.0 TFSI, elektromotor a zmíněnou baterii pro systémový výkon 270 kW (367 koní) a točivý moment 500 N.m. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Dojezd v čistě elektrickém režimu čítá až 51 kilometrů, přičemž takto můžete cestovat rychlostí až 135 km/h. Na stovce je plug-in hybridní A6 Avant za 5,7 sekundy a maximálně dosáhne 250 km/h. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Dojezd v čistě elektrickém režimu čítá až 51 kilometrů, přičemž takto můžete cestovat rychlostí až 135 km/h. Na stovce je plug-in hybridní A6 Avant za 5,7 sekundy a maximálně dosáhne 250 km/h. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

S oznámením novinky však Audi (nejspíš prozatím) nemluví o slabší motorizaci 50 TFSI e quattro, která už je normálně  nabízena u sedanu A6  a nabízí 220 kW (299 koní) a 450 N.m. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

S oznámením novinky však Audi (nejspíš prozatím) nemluví o slabší motorizaci 50 TFSI e quattro, která už je normálně nabízena u sedanu A6 a nabízí 220 kW (299 koní) a 450 N.m. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Podobně jako sedan A6 55 TFSI e quattro je i silnější hybridní kombík sériově vybaven exteriérovým paketem S line, černými doplňky a tmavě tónovanými okny. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Podobně jako sedan A6 55 TFSI e quattro je i silnější hybridní kombík sériově vybaven exteriérovým paketem S line, černými doplňky a tmavě tónovanými okny. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Standardně dostává model i světlomety Matrix LED, sportovní sedadla, čtyřzónovou automatickou klimatizaci, digitální přístrojový štít, sportovní podvozek, 19palcová kola nebo červené brzdové třmeny. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Standardně dostává model i světlomety Matrix LED, sportovní sedadla, čtyřzónovou automatickou klimatizaci, digitální přístrojový štít, sportovní podvozek, 19palcová kola nebo červené brzdové třmeny. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi už prozrazuje i cenovku A6 Avant 55 TFSI e quattro. Začínat bude od 1.942.900 Kč. Vůči sedanu se stejnou motorizací jde tedy o příplatek 67.000 Kč (1.875.900 Kč). Ceny plug-in hybridního sedanu A6 jsme už  rozebrali dříve . | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi už prozrazuje i cenovku A6 Avant 55 TFSI e quattro. Začínat bude od 1.942.900 Kč. Vůči sedanu se stejnou motorizací jde tedy o příplatek 67.000 Kč (1.875.900 Kč). Ceny plug-in hybridního sedanu A6 jsme už rozebrali dříve. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

...která možnosti jízdy čistě na elektřinu a nabíjení ze zásuvky kombinuje s kufrem o objemu 405 litrů, případně až 1535 litrů v případě složení zadních sedadel. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi
Pokud vám přijde, že se zabudováním lithium-iontové baterie o kapacitě 14,1 kWh do zádě vozu snížil objem zavazadlového prostoru, máte pravdu. Standardní A6 Avant totiž nabízí celkem 565, respektive 1680 litrů. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi
Cenou za „bezemisní“ jízdu a nízkou spotřebu paliva (kombinovaně uváděno 1,9 až 2,1 litru/100 km) je tedy i část praktičnosti Avantu. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi
V kombíku uvádí Audi motorizaci 55 TFSI e quattro, která spojuje benzinový motor 2.0 TFSI, elektromotor a zmíněnou baterii pro systémový výkon 270 kW (367 koní) a točivý moment 500 N.m. | Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi
14
Fotogalerie

Už i Audi A6 Avant může být do zásuvky. Daní za spotřebu pod 2 litry je menší kufr

Nedlouho po uvedení plug-in hybridní verze sedanu A6 už Audi představuje stejný pohon rovněž v kombi Avant. Známe i českou cenovku.

Dalo se očekávat, že po hybridní verzi sedanu přijde i kombík. V nabídce Audi A6 Avant se už tedy rovněž objevuje plug-in hybridní varianta 55 TFSI e quattro, která možnosti jízdy čistě na elektřinu a nabíjení ze zásuvky kombinuje s kufrem o objemu 405 litrů, případně až 1535 litrů v případě složení zadních sedadel.

Pokud vám přijde, že se zabudováním lithium-iontové baterie o kapacitě 14,1 kWh do zádě vozu snížil objem zavazadlového prostoru, máte pravdu. Standardní A6 Avant totiž nabízí celkem 565, respektive 1680 litrů. Cenou za „bezemisní“ jízdu a nízkou spotřebu paliva (kombinovaně uváděno 1,9 až 2,1 litru/100 km) je tedy i část praktičnosti Avantu.

V kombíku uvádí Audi motorizaci 55 TFSI e quattro, která spojuje benzinový motor 2.0 TFSI, elektromotor a zmíněnou baterii pro systémový výkon 270 kW (367 koní) a točivý moment 500 N.m. Dojezd v čistě elektrickém režimu čítá až 51 kilometrů, přičemž takto můžete cestovat rychlostí až 135 km/h. Na stovce je plug-in hybridní A6 Avant za 5,7 sekundy a maximálně dosáhne 250 km/h.

S oznámením novinky však Audi (nejspíš prozatím) nemluví o slabší motorizaci 50 TFSI e quattro, která už je normálně nabízena u sedanu A6 a nabízí 220 kW (299 koní) a 450 N.m. Uvidíme tedy, zda Audi později rozšíří nabídku o tuto motorizaci rovněž v případě kombíku.

Podobně jako sedan A6 55 TFSI e quattro je i silnější hybridní kombík sériově vybaven exteriérovým paketem S line, černými doplňky a tmavě tónovanými okny. Standardně dostává model i světlomety Matrix LED, sportovní sedadla, čtyřzónovou automatickou klimatizaci, digitální přístrojový štít, sportovní podvozek, 19palcová kola nebo červené brzdové třmeny.

Audi už prozrazuje i cenovku A6 Avant 55 TFSI e quattro. Začínat bude od 1.942.900 Kč. Vůči sedanu se stejnou motorizací jde tedy o příplatek 67.000 Kč (1.875.900 Kč). Ceny plug-in hybridního sedanu A6 jsme už rozebrali dříve.

Audi A6

Audi A6 je prestižní model vyšší střední třídy. K tradičním přednostem v podobně propracovaného interiéru a pohonu quattro přidává v současné generaci i vytříbené jízdní vlastnosti. Skvělé jsou přeplňované motory TFSI a TDI.

Ceny, motory • Audi A6 Allroad • Test Audi A6 50 TDI • Elektromobil • Test Audi A6 55 TFSI quattro

Doporučujeme

Články odjinud