Přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI teď dává 213 kW (290 k). S manuální převodovkou sprintuje Golf GTI Clubsport k metě 100 km/h za 6,0 s.
Kapitoly článku:
Volkswagen Golf GTI a Clubsport? Proč ne. Vypadá to, že ve Wolfsburgu už mají dost image GTI coby „hodného“ hot hatche pro každodenní dojíždění do korporátu a hodlají mu vtisknout trošku drsnější image.
Clubsport je divočejší interpretací Golfu GTI
Základem je motor. Přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI teď dává 213 kW (290 k), tedy nachlup stejně jako v čerstvě posíleném Seatu Leon Cupra. To je ovšem dočasná hodnota při plné akceleraci, trvale je motor schopen servírovat maximum 195 kW.
Alcantarou potažený volant, anatomická sedadla i výrazný střešní spoiler signalizují sportovnější zaměření modelu
S manuální převodovkou sprintuje Golf GTI Clubsport k metě 100 km/h za 6,0 s, dvouspojková skříň ještě jednu desetinu ubere. S ní je tento model také úspornější, v kombinovaném cyklu jezdí za 6,7 l/100 km. Manuál potřebuje o dva decilitry víc.
Clubsport se bude normálně prodávat, zatím však nevíme, jestli i na našem trhu a za kolik
Na pohled poznáte Clubsport podle nového předního nárazníku, výrazného difuzoru, prahových nástavců a pořádného křídla vzadu. Koncová světla jsou zatmavená a tento speciální Golf dostane také černé pruhy na bocích. Standardem jsou osmnáctipalcová kola, za příplatek si můžete koupit devatenáctky. Fantasticky vypadají „ušaté“ anatomické sedačky.
Nový Golf GTI Clubsport