Další čínskou automobilkou, která se s osobními automobily chystá na vpád na evropský trh, je čínský automobilový chameleon BYD. V jeho portfoliu najdete vedle osobních vozů i autobusy a užitkové vozy. Společnost nyní zveřejnila novou strategii vstupu na evropský trh a můžeme si tak udělat obrázek o tom, co nás čeká. BYD

Další čínskou automobilkou, která se s osobními automobily chystá na vpád na evropský trh, je čínský automobilový chameleon BYD. V jeho portfoliu najdete vedle osobních vozů i autobusy a užitkové vozy. Společnost nyní zveřejnila novou strategii vstupu na evropský trh a můžeme si tak udělat obrázek o tom, co nás čeká. | BYD

Předně půjde o elektrické středně velké SUV Tang, které do Evropy zavítá v nejaktuálnější druhé generaci. Verze EV600 s 82,8kWh baterií a dojezdem na jedno nabití 520 km (dle normy NEDC) dorazí do Evropy již tento rok. Prvním trhem, na kterém se objeví, bude Norsko. BYD

Předně půjde o elektrické středně velké SUV Tang, které do Evropy zavítá v nejaktuálnější druhé generaci. Verze EV600 s 82,8kWh baterií a dojezdem na jedno nabití 520 km (dle normy NEDC) dorazí do Evropy již tento rok. Prvním trhem, na kterém se objeví, bude Norsko. | BYD

Tento severní stát je s infrastrukturou elektromobilů zřejmě tím nejpokrokovějším, začátek prodejů právě zde tak dává největší smysl. BYD

Tento severní stát je s infrastrukturou elektromobilů zřejmě tím nejpokrokovějším, začátek prodejů právě zde tak dává největší smysl. | BYD

První generace tohoto vozu se na domácím trhu prodávala jako plug-in hybrid. Druhá generace z roku 2018 se už ale nabízí i jako zcela elektrický vůz pro pět až sedm pasažérů s jedním elektromotorem na každé nápravě. Kombinovaný výkon činí 483 koní. Pokud spojí tyto celkem slušné atributy s nízkou cenou, mohl by se Tang prodávat jako teplé housky na krámě. BYD

První generace tohoto vozu se na domácím trhu prodávala jako plug-in hybrid. Druhá generace z roku 2018 se už ale nabízí i jako zcela elektrický vůz pro pět až sedm pasažérů s jedním elektromotorem na každé nápravě. Kombinovaný výkon činí 483 koní. Pokud spojí tyto celkem slušné atributy s nízkou cenou, mohl by se Tang prodávat jako teplé housky na krámě. | BYD

Cena pro Evropu zatím není známá. Na domácím trhu se ale v přepočtu pohybuje pod milionem korun. Součástí expanze do Evropy budou i aktualizovaná vlna užitkových vozů. To tu ale nebude nic nového, BYD prodává nákladní vozy a autobusy v Evropě již od roku 2012.  BYD

Cena pro Evropu zatím není známá. Na domácím trhu se ale v přepočtu pohybuje pod milionem korun. Součástí expanze do Evropy budou i aktualizovaná vlna užitkových vozů. To tu ale nebude nic nového, BYD prodává nákladní vozy a autobusy v Evropě již od roku 2012.  | BYD

Další čínské elektrické SUV, které se letos podívá do Evropy je i  Aiways U5 . Kusy určené pro Evropu se začnou vyrábět až v červenci. První zákazníci by se svých vozů měli dočkat tento srpen. BYD

Další čínské elektrické SUV, které se letos podívá do Evropy je i Aiways U5. Kusy určené pro Evropu se začnou vyrábět až v červenci. První zákazníci by se svých vozů měli dočkat tento srpen. | BYD

 BYD

| BYD

 BYD

| BYD

 BYD

| BYD

 BYD

| BYD

 BYD

| BYD

 BYD

| BYD

Předně půjde o elektrické středně velké SUV Tang, které do Evropy zavítá v nejaktuálnější druhé generaci. Verze EV600 s 82,8kWh baterií a dojezdem na jedno nabití 520 km (dle normy NEDC) dorazí do Evropy již tento rok. Prvním trhem, na kterém se objeví, bude Norsko. BYD
Tento severní stát je s infrastrukturou elektromobilů zřejmě tím nejpokrokovějším, začátek prodejů právě zde tak dává největší smysl. BYD
První generace tohoto vozu se na domácím trhu prodávala jako plug-in hybrid. Druhá generace z roku 2018 se už ale nabízí i jako zcela elektrický vůz pro pět až sedm pasažérů s jedním elektromotorem na každé nápravě. Kombinovaný výkon činí 483 koní. Pokud spojí tyto celkem slušné atributy s nízkou cenou, mohl by se Tang prodávat jako teplé housky na krámě. BYD
Cena pro Evropu zatím není známá. Na domácím trhu se ale v přepočtu pohybuje pod milionem korun. Součástí expanze do Evropy budou i aktualizovaná vlna užitkových vozů. To tu ale nebude nic nového, BYD prodává nákladní vozy a autobusy v Evropě již od roku 2012.  BYD
12
Fotogalerie

Další čínský elektromobil míří do Evropy. BYD Tang ujede až 520 km a nestojí moc

Luxusní SUV začne svou evropskou pouť v Norsku. Odtud se pak rozšíří i do ostatních států.

Další čínskou automobilkou, která se s osobními automobily chystá na evropský trh, je automobilový chameleon BYD. V jeho portfoliu najdete vedle osobních vozů i autobusy a užitkové vozy. Společnost nyní zveřejnila novou strategii vstupu na evropský trh a můžeme si tak udělat obrázek o tom, co nás čeká.

Předně půjde o elektrické středně velké SUV Tang, které do Evropy zavítá v aktuální druhé generaci. Verze EV600 s 82,8kWh baterií a dojezdem na jedno nabití 520 km (dle NEDC) dorazí do Evropy již tento rok. Prvním trhem, na kterém se objeví, bude Norsko. Tento severní stát je s infrastrukturou elektromobilů zřejmě tím nejpokrokovějším, začátek prodejů právě zde tak dává největší smysl.

První generace tohoto vozu se na domácím trhu prodávala jako plug-in hybrid. Druhá generace z roku 2018 se už ale nabízí i jako zcela elektrický vůz pro pět až sedm pasažérů s jedním elektromotorem na každé nápravě. Kombinovaný výkon činí 483 koní. Pokud spojí tyto celkem slušné atributy s nízkou cenou, mohl by se Tang prodávat jako teplé housky na krámě.

Cena pro Evropu zatím není známá. Na domácím trhu se ale v přepočtu pohybuje pod milionem korun. Součástí expanze do Evropy budou i aktualizovaná vlna užitkových vozů. To tu ale nebude nic nového, BYD prodává nákladní vozy a autobusy v Evropě již od roku 2012. 

Další čínské elektrické SUV, které se letos podívá do Evropy, je i Aiways U5. Kusy určené pro Evropu se začnou vyrábět až v červenci. První zákazníci by se svých vozů měli dočkat tento srpen.

Galerie doplněna o interiér spalovací verze vozu.

Doporučujeme

Články odjinud