Po loňské  modernizaci malého SUV Tivoli  se jeho dřívější prodloužená verze, kterou SsangYong označuje jako samostatný model XLV, na chvíli ztratila z nabídky. | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

Po loňské modernizaci malého SUV Tivoli se jeho dřívější prodloužená verze, kterou SsangYong označuje jako samostatný model XLV, na chvíli ztratila z nabídky. | SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

Teď už je však jasné, že rovněž XLV přijede v modernizované formě, využije novinek uvedených na Tivoli a v nabídce českého zastoupení korejské značky opět nebude chybět. | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

Teď už je však jasné, že rovněž XLV přijede v modernizované formě, využije novinek uvedených na Tivoli a v nabídce českého zastoupení korejské značky opět nebude chybět. | SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

Podobu vylepšeného XLV ukazují první propagační snímky značky, kdy se praktičtější model drží zavedeného stylu svého menšího sourozence, na jehož základu stojí. | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

Podobu vylepšeného XLV ukazují první propagační snímky značky, kdy se praktičtější model drží zavedeného stylu svého menšího sourozence, na jehož základu stojí. | SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

I tady dochází na přepracovanou příď s novými LED světlomety a jiným nárazníkem, zatímco vzadu je upravený, složitěji tvarovaný nárazník největší změnou. | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

I tady dochází na přepracovanou příď s novými LED světlomety a jiným nárazníkem, zatímco vzadu je upravený, složitěji tvarovaný nárazník největší změnou. | SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

Nepřekvapí, že modernizace Tivoli se ukazuje také v interiéru XLV. Palubní deska má novou architekturu, přesunulo se umístění výdechů klimatizace... | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

Nepřekvapí, že modernizace Tivoli se ukazuje také v interiéru XLV. Palubní deska má novou architekturu, přesunulo se umístění výdechů klimatizace... | SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

...před řidičem je plně digitální přístrojový štít o velikosti 10,25 palce a středovému panelu dominuje osmipalcová dotyková obrazovka infotainmentu s podporou rozhraní Android Auto a Apple CarPlay. | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

...před řidičem je plně digitální přístrojový štít o velikosti 10,25 palce a středovému panelu dominuje osmipalcová dotyková obrazovka infotainmentu s podporou rozhraní Android Auto a Apple CarPlay. | SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

Oproti Tivoli hledí XLV na zákazníky žádající především větší zavazadlový prostor. Rozvor náprav zůstává na délce 2600 mm, zadní část XLV je však prodloužená... | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

Oproti Tivoli hledí XLV na zákazníky žádající především větší zavazadlový prostor. Rozvor náprav zůstává na délce 2600 mm, zadní část XLV je však prodloužená... | SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

...aby nabídla kufr o objemu 720 litrů – Tivoli nabízí standardních 423 litrů při zvolení motorizace s pohonem předních kol. | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

...aby nabídla kufr o objemu 720 litrů – Tivoli nabízí standardních 423 litrů při zvolení motorizace s pohonem předních kol. | SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

Lze však očekávat, že rovněž vylepšené XLV přijede s možností pohonu 4x4, stejně jako tomu bylo u staré verze modelu. | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

Lze však očekávat, že rovněž vylepšené XLV přijede s možností pohonu 4x4, stejně jako tomu bylo u staré verze modelu. | SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

V tom případě se z modernizovaného Tivoli objeví pod kapotou XLV s velkou pravděpodobností také benzinový čtyřválec 1.5 GDI Turbo o síle 120 kW (163 koní) a točivém momentu 280 N.m. | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

V tom případě se z modernizovaného Tivoli objeví pod kapotou XLV s velkou pravděpodobností také benzinový čtyřválec 1.5 GDI Turbo o síle 120 kW (163 koní) a točivém momentu 280 N.m. | SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

Možnost šestistupňové manuální či automatické převodovky se očekává taktéž. Později by mohla podobně jako v Tivoli rozšířit paletu motorizací i  tříválcová turbo dvanáctistovka  o výkonu 94 kW (128 koní). | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

Možnost šestistupňové manuální či automatické převodovky se očekává taktéž. Později by mohla podobně jako v Tivoli rozšířit paletu motorizací i tříválcová turbo dvanáctistovka o výkonu 94 kW (128 koní). | SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

Přesné datum uvedení modernizovaného SsangYongu XLV do prodeje zatím neznáme. Od českého zastoupení už nicméně zaznělo, že novinka u nás bude k dostání někdy v polovině příštího roku. | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

Přesné datum uvedení modernizovaného SsangYongu XLV do prodeje zatím neznáme. Od českého zastoupení už nicméně zaznělo, že novinka u nás bude k dostání někdy v polovině příštího roku. | SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV Zdroj: SsangYong

| SsangYong XLV | Zdroj: SsangYong

Teď už je však jasné, že rovněž XLV přijede v modernizované formě, využije novinek uvedených na Tivoli a v nabídce českého zastoupení korejské značky opět nebude chybět. | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong
Podobu vylepšeného XLV ukazují první propagační snímky značky, kdy se praktičtější model drží zavedeného stylu svého menšího sourozence, na jehož základu stojí. | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong
I tady dochází na přepracovanou příď s novými LED světlomety a jiným nárazníkem, zatímco vzadu je upravený, složitěji tvarovaný nárazník největší změnou. | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong
Nepřekvapí, že modernizace Tivoli se ukazuje také v interiéru XLV. Palubní deska má novou architekturu, přesunulo se umístění výdechů klimatizace... | SsangYong XLV Zdroj: SsangYong
21
Fotogalerie

Prostornější SsangYong XLV se chystá i do Česka. Zůstane u techniky menšího Tivoli

Portfolio modelů korejské značky se zanedlouho opět rozšíří. Větší sourozenec SUV Tivoli totiž chystá návrat.

Po loňské modernizaci malého SUV Tivoli se jeho dřívější prodloužená verze, kterou SsangYong označuje jako samostatný model XLV, na chvíli ztratila z nabídky. Teď už je však jasné, že rovněž XLV přijede v modernizované formě, využije novinek uvedených na Tivoli a v nabídce českého zastoupení korejské značky opět nebude chybět.

Podobu vylepšeného XLV ukazují první propagační snímky značky, kdy se praktičtější model drží zavedeného stylu svého menšího sourozence, na jehož základu stojí. I tady dochází na přepracovanou příď s novými LED světlomety a jiným nárazníkem, zatímco vzadu je upravený, složitěji tvarovaný nárazník největší změnou.

Nepřekvapí, že modernizace Tivoli se ukazuje také v interiéru XLV. Palubní deska má novou architekturu, přesunulo se umístění výdechů klimatizace, před řidičem je plně digitální přístrojový štít o velikosti 10,25 palce a středovému panelu dominuje osmipalcová dotyková obrazovka infotainmentu s podporou rozhraní Android Auto a Apple CarPlay.

Oproti Tivoli hledí XLV na zákazníky žádající především větší zavazadlový prostor. Rozvor náprav zůstává na délce 2600 mm, zadní část XLV je však prodloužená, aby nabídla kufr o objemu 720 litrů – Tivoli nabízí standardních 423 litrů při zvolení motorizace s pohonem předních kol. Lze však očekávat, že rovněž vylepšené XLV přijede s možností pohonu 4x4, stejně jako tomu bylo u staré verze modelu.

V tom případě se z modernizovaného Tivoli objeví pod kapotou XLV s velkou pravděpodobností také benzinový čtyřválec 1.5 GDI Turbo o síle 120 kW (163 koní) a točivém momentu 280 N.m. Možnost šestistupňové manuální či automatické převodovky se očekává taktéž. Později by mohla podobně jako v Tivoli rozšířit paletu motorizací i tříválcová turbo dvanáctistovka o výkonu 94 kW (128 koní).

Přesné datum uvedení modernizovaného SsangYongu XLV do prodeje zatím neznáme. Od českého zastoupení už nicméně zaznělo, že novinka u nás bude k dostání někdy v polovině příštího roku.

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

V minulosti spolupracoval s Daimler-Benz, Daewoo, koupila ho čínská automobilka a vlastnila jej i indická firma Mahindra & Mahindra. V současnosti je pod vedením jihokorejského konsorcia KG Group. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Doporučujeme

Články odjinud