Působení korejského SsangYongu v České republice  se neustále rozšiřuje  a k řadě současné modelové palety nyní přijíždí i nové kompaktní SUV Korando. To bylo poprvé k vidění na letošním ženevském autosalonu, kde platilo za největší hvězdu stánku.

Působení korejského SsangYongu v České republice se neustále rozšiřuje a k řadě současné modelové palety nyní přijíždí i nové kompaktní SUV Korando. To bylo poprvé k vidění na letošním ženevském autosalonu, kde platilo za největší hvězdu stánku.

Nyní už do Česka dorazil první kus a zastoupení značky vykládá karty na stůl. K mání zde bude s dvojicí motorů - zážehovým čtyřválcem 1.5 GDI o výkonu 120 kW (163 koní) a dieselovou šestnáctistovkou, která nabídne výkon 100 kW (136 koní).

Nyní už do Česka dorazil první kus a zastoupení značky vykládá karty na stůl. K mání zde bude s dvojicí motorů - zážehovým čtyřválcem 1.5 GDI o výkonu 120 kW (163 koní) a dieselovou šestnáctistovkou, která nabídne výkon 100 kW (136 koní).

Stejnou motorovou paletu sdílí i nové Tivoli. Pohon všech kol a automatická převodovka jsou k mání pro obě motorizace.

Stejnou motorovou paletu sdílí i nové Tivoli. Pohon všech kol a automatická převodovka jsou k mání pro obě motorizace.

V Korandu si budete moci dopřát i LED světlomety nebo 19palcová kola. Infotainment v palubní desce pochází  z většího Rextonu  a plně digitální přístrojový štít (10,25 palce) jste mohli vidět už u nového Tivoli.

V Korandu si budete moci dopřát i LED světlomety nebo 19palcová kola. Infotainment v palubní desce pochází z většího Rextonu a plně digitální přístrojový štít (10,25 palce) jste mohli vidět už u nového Tivoli.

Nechybí ani nouzového brzdění či systém sledování jízdních pruhů. Ostatně tyto systémy Korandu pomohly ke získání pěti hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP, jako prvnímu vozu značky. 

Nechybí ani nouzového brzdění či systém sledování jízdních pruhů. Ostatně tyto systémy Korandu pomohly ke získání pěti hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP, jako prvnímu vozu značky. 

K prvním zákazníkům dorazí novinka už v listopadu. Korando začíná na částce 439.900 Kč s benzinovým motorem. Vedle ceny zákazníky určitě zaujme i základní velikost zavazadlového prostoru, kterou poráží většinu konkurentů, včetně domácí  Škody Karoq  (551 vs. 521 litrů).

K prvním zákazníkům dorazí novinka už v listopadu. Korando začíná na částce 439.900 Kč s benzinovým motorem. Vedle ceny zákazníky určitě zaujme i základní velikost zavazadlového prostoru, kterou poráží většinu konkurentů, včetně domácí Škody Karoq (551 vs. 521 litrů).

Nyní už do Česka dorazil první kus a zastoupení značky vykládá karty na stůl. K mání zde bude s dvojicí motorů - zážehovým čtyřválcem 1.5 GDI o výkonu 120 kW (163 koní) a dieselovou šestnáctistovkou, která nabídne výkon 100 kW (136 koní).
Stejnou motorovou paletu sdílí i nové Tivoli. Pohon všech kol a automatická převodovka jsou k mání pro obě motorizace.
V Korandu si budete moci dopřát i LED světlomety nebo 19palcová kola. Infotainment v palubní desce pochází  z většího Rextonu  a plně digitální přístrojový štít (10,25 palce) jste mohli vidět už u nového Tivoli.
Nechybí ani nouzového brzdění či systém sledování jízdních pruhů. Ostatně tyto systémy Korandu pomohly ke získání pěti hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP, jako prvnímu vozu značky. 
44
Fotogalerie

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

Působení korejského SsangYongu v České republice se neustále rozšiřuje a k řadě současné modelové palety nyní přijíždí i nové kompaktní SUV Korando. To bylo poprvé k vidění na letošním ženevském autosalonu, kde platilo za největší hvězdu stánku.

Nyní už do Česka dorazil první kus a zastoupení značky vykládá karty na stůl. K mání zde bude s dvojicí motorů - zážehovým čtyřválcem 1.5 GDI o výkonu 120 kW (163 koní) a dieselovou šestnáctistovkou, která nabídne výkon 100 kW (136 koní). Stejnou motorovou paletu sdílí i nové Tivoli. Pohon všech kol a automatická převodovka jsou k mání pro obě motorizace.

V Korandu si budete moci dopřát i LED světlomety nebo 19palcová kola. Infotainment v palubní desce pochází z většího Rextonu a plně digitální přístrojový štít (10,25 palce) jste mohli vidět už u nového Tivoli. Nechybí ani nouzového brzdění či systém sledování jízdních pruhů. Ostatně tyto systémy Korandu pomohly ke získání pěti hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP, jako prvnímu vozu značky. 

K prvním zákazníkům dorazí novinka už v listopadu. Korando začíná na částce 439.900 Kč s benzinovým motorem. Vedle ceny zákazníky určitě zaujme i základní velikost zavazadlového prostoru, kterou poráží většinu konkurentů, včetně domácí Škody Karoq (551 vs. 521 litrů).

Nový SsangYong Korando: Dostupná technická data
Motor 1.5 GDI Turbo 1.6 D
Zdvihový objem [cm3] 1497 1597
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 120/5500 100/4000
Točivý moment [N.m/min] 280/1500-4000 300/1500(324/1500)
Převodovka 6M(6A) 6M(6A)
Max. rychlost [km/h] 191(193) 180(181)
Zrychlení 0-100 km/h [s] neuvedeno neuvedeno
Cena [Kč] 439.900 -

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

V minulosti spolupracoval s Daimler-Benz, Daewoo, koupila ho čínská automobilka a vlastnila jej i indická firma Mahindra & Mahindra. V současnosti je pod vedením jihokorejského konsorcia KG Group. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Doporučujeme

Články odjinud