Toyota s námi sdílí další sadu fotografií, na kterých vidíme novou Toyotu Land Cruiser v akci.  Zdroj: Toyota

Toyota s námi sdílí další sadu fotografií, na kterých vidíme novou Toyotu Land Cruiser v akci.  | Zdroj: Toyota

Tentokrát však nejde o žádné navoněné propagační materiály s hromadou retuší, ale syrový off-roading charismatické japonské krabice na rámu s šestiválcem, pohonem všech kol a desetistupňovým automatem. Zdroj: Toyota

Tentokrát však nejde o žádné navoněné propagační materiály s hromadou retuší, ale syrový off-roading charismatické japonské krabice na rámu s šestiválcem, pohonem všech kol a desetistupňovým automatem. | Zdroj: Toyota

Vedle základní verze vidíme i  vrchol GR Sport , který se dodává s uzávěrkami předního i zadního diferenciálu již ve standardu. Zdroj: Toyota

Vedle základní verze vidíme i vrchol GR Sport, který se dodává s uzávěrkami předního i zadního diferenciálu již ve standardu. | Zdroj: Toyota

O novinku je ve světě velký zájem. Čekací doba v Japonsku je nyní až čtyři roky. Nejde ale jen o vysokou poptávku, svou roli hraje i globální nedostatek čipů.  Zdroj: Toyota

O novinku je ve světě velký zájem. Čekací doba v Japonsku je nyní až čtyři roky. Nejde ale jen o vysokou poptávku, svou roli hraje i globální nedostatek čipů.  | Zdroj: Toyota

Evropané mají s autem zatím smůlu a Američané ho neuvidí vůbec. Ti se ale zase mohou těšit na nový  Lexus LX 600 . Land Cruiser 300 pohání motor V6 o objemu 3,5 litru se dvěma turby. Zdroj: Toyota

Evropané mají s autem zatím smůlu a Američané ho neuvidí vůbec. Ti se ale zase mohou těšit na nový Lexus LX 600. Land Cruiser 300 pohání motor V6 o objemu 3,5 litru se dvěma turby. | Zdroj: Toyota

Nabídne výkon 305 kW (415 koní) a 650 N.m točivého momentu. V nabídce je ale i 3,3litrový vznětový šestiválec. Zdroj: Toyota

Nabídne výkon 305 kW (415 koní) a 650 N.m točivého momentu. V nabídce je ale i 3,3litrový vznětový šestiválec. | Zdroj: Toyota

Základem vozu je globální platforma TNGA, která byla pro účely robustního off-roadu značně upravena. Zdroj: Toyota

Základem vozu je globální platforma TNGA, která byla pro účely robustního off-roadu značně upravena. | Zdroj: Toyota

Ve výbavě nechybí volič jízdních režimů do terénu či adaptivní tlumiče AVS. Zdroj: Toyota

Ve výbavě nechybí volič jízdních režimů do terénu či adaptivní tlumiče AVS. | Zdroj: Toyota

Nájezdový úhel činí 32 stupňů a přejezdový 26,5 stupňů. Světlá výška vozu je 230 mm. Zdroj: Toyota

Nájezdový úhel činí 32 stupňů a přejezdový 26,5 stupňů. Světlá výška vozu je 230 mm. | Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

...zatímco naftový 3,3litrový twin-turbo V6 nabídne 227 kW (309 koní) a točivý moment 700 N.m. Oba motory jsou spojeny s 10stupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Zdroj: Toyota

...zatímco naftový 3,3litrový twin-turbo V6 nabídne 227 kW (309 koní) a točivý moment 700 N.m. Oba motory jsou spojeny s 10stupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. | Zdroj: Toyota

Standardně pak dostává GR Sport oproti nižším variantám Land Cruiseru elektronické uzávěrky předního i zadního diferenciálu, stejně jako systém E-KDSS (Electronic-Kinetic Dynamic Suspension System)... Zdroj: Toyota

Standardně pak dostává GR Sport oproti nižším variantám Land Cruiseru elektronické uzávěrky předního i zadního diferenciálu, stejně jako systém E-KDSS (Electronic-Kinetic Dynamic Suspension System)... | Zdroj: Toyota

Sama Toyota ho někdy nazývá tak a někdy zase tak, i když se častěji přiklání k off-roadu. Zdroj: Toyota

Sama Toyota ho někdy nazývá tak a někdy zase tak, i když se častěji přiklání k off-roadu. | Zdroj: Toyota

Nová Toyota Land Cruiser měří 4900 mm na délku, 1980 mm na šířku a rozvor činí 2850 mm. Nájezdový úhel činí 32 stupňů a přejezdový 26,5 stupňů. Zdroj: Toyota

Nová Toyota Land Cruiser měří 4900 mm na délku, 1980 mm na šířku a rozvor činí 2850 mm. Nájezdový úhel činí 32 stupňů a přejezdový 26,5 stupňů. | Zdroj: Toyota

Světlá výška vozu je 230 mm. Okolo celého auta jsou pak kamery nejen kvůli bezpečnosti, ale i kvůli přehledu v terénu a dokonce i pod autem. Zdroj: Toyota

Světlá výška vozu je 230 mm. Okolo celého auta jsou pak kamery nejen kvůli bezpečnosti, ale i kvůli přehledu v terénu a dokonce i pod autem. | Zdroj: Toyota

Zvenku se Land Cruiser změnil jen trochu. Už na první pohled z dálky vám prostě bude jasné, co se k vám blíží. Stejně tak potěší, že si svou klasickou náturu nechal i interiér. Zdroj: Toyota

Zvenku se Land Cruiser změnil jen trochu. Už na první pohled z dálky vám prostě bude jasné, co se k vám blíží. Stejně tak potěší, že si svou klasickou náturu nechal i interiér. | Zdroj: Toyota

Je i nadále zalitý pořádnými tlačítky a přepínači, akorát mu teď vévodí mu nový infotainment o velikosti 12,3 palce a všechno je takové propracovanější. Zdroj: Toyota

Je i nadále zalitý pořádnými tlačítky a přepínači, akorát mu teď vévodí mu nový infotainment o velikosti 12,3 palce a všechno je takové propracovanější. | Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

Tentokrát však nejde o žádné navoněné propagační materiály s hromadou retuší, ale syrový off-roading charismatické japonské krabice na rámu s šestiválcem, pohonem všech kol a desetistupňovým automatem. Zdroj: Toyota
Vedle základní verze vidíme i  vrchol GR Sport , který se dodává s uzávěrkami předního i zadního diferenciálu již ve standardu. Zdroj: Toyota
O novinku je ve světě velký zájem. Čekací doba v Japonsku je nyní až čtyři roky. Nejde ale jen o vysokou poptávku, svou roli hraje i globální nedostatek čipů.  Zdroj: Toyota
Evropané mají s autem zatím smůlu a Američané ho neuvidí vůbec. Ti se ale zase mohou těšit na nový  Lexus LX 600 . Land Cruiser 300 pohání motor V6 o objemu 3,5 litru se dvěma turby. Zdroj: Toyota
36
Fotogalerie

Nová Toyota Land Cruiser 300 konečně v pořádné akci. Vypadá, že ji nic nezastaví

Dlouho očekávaná nová generace japonského off-roadu se těší velké popularitě. Toyota ale nestíhá vyrábět a čekací lhůty jsou extrémně dlouhé. I tak nás provokuje dalšími akčními fotkami.

Toyota s námi sdílí další sadu fotografií, na kterých vidíme novou Toyotu Land Cruiser v akci. Tentokrát však nejde o žádné navoněné propagační materiály s hromadou retuší, ale syrový off-roading charismatické japonské krabice na rámu s šestiválcem, pohonem všech kol a desetistupňovým automatem.

Vedle základní verze vidíme i vrchol GR Sport, který se dodává s uzávěrkami předního i zadního diferenciálu již ve standardu. O novinku je ve světě velký zájem. Čekací doba v Japonsku je nyní až čtyři roky. Nejde ale jen o vysokou poptávku, svou roli hraje i globální nedostatek čipů. 

Evropané mají s autem zatím smůlu a Američané ho neuvidí vůbec. Ti se ale zase mohou těšit na nový Lexus LX 600. Land Cruiser 300 pohání motor V6 o objemu 3,5 litru se dvěma turby. Nabídne výkon 305 kW (415 koní) a 650 N.m točivého momentu. V nabídce je ale i 3,3litrový vznětový šestiválec.

Základem vozu je globální platforma TNGA, která byla pro účely robustního off-roadu značně upravena. Ve výbavě nechybí volič jízdních režimů do terénu či adaptivní tlumiče AVS. Nájezdový úhel činí 32 stupňů a přejezdový 26,5 stupňů. Světlá výška vozu je 230 mm.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud