Díky absenci větší míry elektrifikace startuje cena vstupní výbavy Start na 279.990 korunách po započtení bonusu 40.000 korun. Zdroj: Hyundai

Díky absenci větší míry elektrifikace startuje cena vstupní výbavy Start na 279.990 korunách po započtení bonusu 40.000 korun. | Zdroj: Hyundai

To je lákavé, zvláště když za tuto částku dostanete 14palcová ocelová kola s kryty, automatické světlomety, tempomat a nově také digitální přístrojový štít se 4,2palcovým displejem. Zdroj: Hyundai

To je lákavé, zvláště když za tuto částku dostanete 14palcová ocelová kola s kryty, automatické světlomety, tempomat a nově také digitální přístrojový štít se 4,2palcovým displejem. | Zdroj: Hyundai

Podpora řidiče zahrnuje asistenta rozjezdu do kopce, vedení v jízdním pruhu a systém nouzového brzdění s detekcí cyklistů. Zdroj: Hyundai

Podpora řidiče zahrnuje asistenta rozjezdu do kopce, vedení v jízdním pruhu a systém nouzového brzdění s detekcí cyklistů. | Zdroj: Hyundai

V případě nehody se můžete spolehnout na tísňové volání e-Call. Zdroj: Hyundai

V případě nehody se můžete spolehnout na tísňové volání e-Call. | Zdroj: Hyundai

Zákazníci však mají zájem o vozy vybavené klimatizací, která je standardem pro dosud nejprodávanější linii Comfort, dostupnou od 299.900 korun. Zdroj: Hyundai

Zákazníci však mají zájem o vozy vybavené klimatizací, která je standardem pro dosud nejprodávanější linii Comfort, dostupnou od 299.900 korun. | Zdroj: Hyundai

Verze N Line se do městského hatchbacku i20 dostala vůbec poprvé. Viceprezident pro marketing a produkt si od toho slibuje, že varianta ještě rozšíří zákaznické portfolio značky. i20 N Line zaujme na první pohled agresivnějšími nárazníky, dvoubarevným lakováním, velkou koncovkou výfuku a 17palcovými koly. Zdroj: Hyundai

Verze N Line se do městského hatchbacku i20 dostala vůbec poprvé. Viceprezident pro marketing a produkt si od toho slibuje, že varianta ještě rozšíří zákaznické portfolio značky. i20 N Line zaujme na první pohled agresivnějšími nárazníky, dvoubarevným lakováním, velkou koncovkou výfuku a 17palcovými koly. | Zdroj: Hyundai

Rozšíření nabídky Hyundaie i20 dorazí k evropským zákazníkům na jaře příštího roku. Cena prozatím není známá. Vzhledem k tomu, že jde o vrchol nabídky, může základní cena přesáhnout půl milionu korun. Výbava  Smart s motorem 1.0 T-GDI (120 k)  vyjde na 489.990 Kč. Zdroj: Hyundai

Rozšíření nabídky Hyundaie i20 dorazí k evropským zákazníkům na jaře příštího roku. Cena prozatím není známá. Vzhledem k tomu, že jde o vrchol nabídky, může základní cena přesáhnout půl milionu korun. Výbava Smart s motorem 1.0 T-GDI (120 k) vyjde na 489.990 Kč. | Zdroj: Hyundai

Nedlouho po představení  standardního modelu  se Hyundai i20 ukázal i ve sportovně střižené verzi N Line. Nejnovější přírůstek do rodiny designově okořeněných Hyundaiů bude k mání exkluzivně s motorem 1.0 T-GDI o výkonu 88 kW (120 koní), který je vybavený 48voltovou hybridní technologií. Zdroj: Hyundai

Nedlouho po představení standardního modelu se Hyundai i20 ukázal i ve sportovně střižené verzi N Line. Nejnovější přírůstek do rodiny designově okořeněných Hyundaiů bude k mání exkluzivně s motorem 1.0 T-GDI o výkonu 88 kW (120 koní), který je vybavený 48voltovou hybridní technologií. | Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

Stejně jako u výbav Smart a Style bude i zde tento motor spárovaný s novou šestistupňovou manuální převodovkou iMT se spojkou bez mechanické vazby. Protože je to ale Hyundai, nebude ho tato výbava vylepšovat jen vzhledově. Výrobce vozu upravil zavěšení, reakce motoru na plynový pedál a výfukové potrubí. Zdroj: Hyundai

Stejně jako u výbav Smart a Style bude i zde tento motor spárovaný s novou šestistupňovou manuální převodovkou iMT se spojkou bez mechanické vazby. Protože je to ale Hyundai, nebude ho tato výbava vylepšovat jen vzhledově. Výrobce vozu upravil zavěšení, reakce motoru na plynový pedál a výfukové potrubí. | Zdroj: Hyundai

Díky absenci větší míry elektrifikace startuje cena vstupní výbavy Start na 279.990 korunách po započtení bonusu 40.000 korun. Zdroj: Hyundai
To je lákavé, zvláště když za tuto částku dostanete 14palcová ocelová kola s kryty, automatické světlomety, tempomat a nově také digitální přístrojový štít se 4,2palcovým displejem. Zdroj: Hyundai
Podpora řidiče zahrnuje asistenta rozjezdu do kopce, vedení v jízdním pruhu a systém nouzového brzdění s detekcí cyklistů. Zdroj: Hyundai
V případě nehody se můžete spolehnout na tísňové volání e-Call. Zdroj: Hyundai
13
Fotogalerie

Hyundai se malých aut nevzdá. Pro Evropu chystá nové generace modelů i10, i20 a i30

Masivní ústup od kompaktních aut se nebude týkat všech značek. Korejci potvrdili, že nechtějí přijít o jejich kupce.

Britský magazín Autocar vyzpovídal prezidenta a výkonného ředitele Hyundai Motor Europe Michaela Cola. Stalo se tak na premiéře druhé generace modelu Kona, diskuze se týkala budoucnosti modelů, které jsou u mnoha značek na ústupu, ale stále mají nemalé množství zákazníků.

Ohledně dostupných vozů menších kategorií se v poslední době vedou velké debaty, nové emisní normy je mají zdražit na neúnosnou mez, takže se automobilkám již nevyplatí jejich vývoj a ani prodej. Minimálně ne v podobě se spalovacími motory. Dalším současným trendem je opuštění tradičních tvarů karoserie – hatchbacků, středně velkých kombi – ve prospěch módních crossoverů.

Magazínu Autocar prezident Cole sdělil: "Nyní se zabýváme strategií, co bude pod Konou dlouhodobě. Zatím máme v plánu i10, i20, i30, a to i pro další generaci. Díváme se na to, co máme. Co přesně budeme mít napříč těmito třemi modelovými řadami, dnes nedokážu říct.“ A dodává: „Nechceme ztratit žádného zákazníka, nechci odejít od žádné skupiny zákazníků. Musíme tedy myslet na zákazníky i10, i20, i30. Jak by pro ně mohla vypadat budoucnost s elektrifikací? Nemusí to nutně znamenat, že to bude Hyundai Kona nebo Hyundai Ioniq 5. Musíme přemýšlet o tom, co by mohlo přijít pod modelem Kona.“

Elektrifikace bude v jistém časovém horizontu nevyhnutelná, otázkou ale je, kdy by mohla nastat. Nejmenší i10 je v aktuální generaci na trhu od roku 2019, což by při šestiletém produktovém cyklu znamenalo další verzi v roce 2025, tedy v době, kdy by teoreticky měla vstoupit v platnost norma Euro 7. Větší i20 v současné podobě sjíždí z linek od roku 2020, nejstarší z tria modelů je i30, jejíž třetí generace šla na trh v roce 2017.

Dle ministra dopravy Martina Kupky je Euro 7 v současně navrhované podobě pro Českou republiku nepřijatelné a bude předmětem dalšího jednání na evropské úrovni. U malých aut by znamenalo zdražení hlavně kvůli nové technice související s měřením emisí, včetně těch z brzd a pneumatik.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud