S příchodem tuningové výstavy SEMA v Las Vegas představuje  úpravce a výrobce  Hennessey svou další absurdně výkonnou hračku. Zatímco totiž pracuje na  hypersportu Venom F5 ... | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

S příchodem tuningové výstavy SEMA v Las Vegas představuje úpravce a výrobce Hennessey svou další absurdně výkonnou hračku. Zatímco totiž pracuje na hypersportu Venom F5... | Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

...zvládl také steroidy pořádně napumpovat  i Jeep Gladiator, do kterého vcelku předvídatelně umístil osmiválec z výkonných Hellcat modelů Dodge. | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

...zvládl také steroidy pořádně napumpovat  i Jeep Gladiator, do kterého vcelku předvídatelně umístil osmiválec z výkonných Hellcat modelů Dodge. | Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

Hlavní zprávou tedy je, že v USA nabízený 3,6litrový šestiválec Pentastar pod kapotou pick-upu zmizel a nahradil ho 6,2litrový osmiválec přeplňovaný kompresorem. | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

Hlavní zprávou tedy je, že v USA nabízený 3,6litrový šestiválec Pentastar pod kapotou pick-upu zmizel a nahradil ho 6,2litrový osmiválec přeplňovaný kompresorem. | Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

V případě baličku úprav HPE1000 přitom Hennessey motor dále ladí na celkem 746 kW (1014 koní) a přidává rovněž účinnější chlazení, upravený palivový systém, nerezový výfukový systém a novou řídicí jednotku. | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

V případě baličku úprav HPE1000 přitom Hennessey motor dále ladí na celkem 746 kW (1014 koní) a přidává rovněž účinnější chlazení, upravený palivový systém, nerezový výfukový systém a novou řídicí jednotku. | Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

S točivým momentem 1264 N.m a pohonem všech kol je zajištěna akcelerace z nuly na stovku za pouhých 3,9 sekundy. Na „pracovní“ pick-up vážně slušné. | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

S točivým momentem 1264 N.m a pohonem všech kol je zajištěna akcelerace z nuly na stovku za pouhých 3,9 sekundy. Na „pracovní“ pick-up vážně slušné. | Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

V tomto případě už navíc nejde o Gladiator, svou bestiální variantu pick-upu totiž Hennessey nazývá Maximus. | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

V tomto případě už navíc nejde o Gladiator, svou bestiální variantu pick-upu totiž Hennessey nazývá Maximus. | Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

U motoru se nezastavilo, takže Maximus přichází rovněž se zvýšeným podvozkem a novými tlumiči a pružinami značky King... | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

U motoru se nezastavilo, takže Maximus přichází rovněž se zvýšeným podvozkem a novými tlumiči a pružinami značky King... | Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

...nechybí odolnější hnací hřídele a nápravy Dana 60, lehčí hliníková kola a obutí ve formě off-road pneumatik BFGoodrich. | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

...nechybí odolnější hnací hřídele a nápravy Dana 60, lehčí hliníková kola a obutí ve formě off-road pneumatik BFGoodrich. | Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

Také došlo na nové nárazníky, vpředu vybavené dodatečným LED osvětlením, a interiér obdržel nově čalouněné sedačky. | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

Také došlo na nové nárazníky, vpředu vybavené dodatečným LED osvětlením, a interiér obdržel nově čalouněné sedačky. | Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

Zatímco na americkém trhu je lehké  Jeep Gladiator  specifikovat na cenovku přesahující 50.000 dolarů (asi 1,2 milionu korun), u Hennessey je samozřejmě situace ještě nákladnější. | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

Zatímco na americkém trhu je lehké Jeep Gladiator specifikovat na cenovku přesahující 50.000 dolarů (asi 1,2 milionu korun), u Hennessey je samozřejmě situace ještě nákladnější. | Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

Maximus totiž dostává základní cenovku 225.000 dolarů (asi 5,2 milionu korun). Produkce bude navíc limitována pouze na 24 kusů. | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

Maximus totiž dostává základní cenovku 225.000 dolarů (asi 5,2 milionu korun). Produkce bude navíc limitována pouze na 24 kusů. | Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey

Hennessey Maximus | Zdroj: Hennessey

...zvládl také steroidy pořádně napumpovat  i Jeep Gladiator, do kterého vcelku předvídatelně umístil osmiválec z výkonných Hellcat modelů Dodge. | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey
Hlavní zprávou tedy je, že v USA nabízený 3,6litrový šestiválec Pentastar pod kapotou pick-upu zmizel a nahradil ho 6,2litrový osmiválec přeplňovaný kompresorem. | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey
V případě baličku úprav HPE1000 přitom Hennessey motor dále ladí na celkem 746 kW (1014 koní) a přidává rovněž účinnější chlazení, upravený palivový systém, nerezový výfukový systém a novou řídicí jednotku. | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey
S točivým momentem 1264 N.m a pohonem všech kol je zajištěna akcelerace z nuly na stovku za pouhých 3,9 sekundy. Na „pracovní“ pick-up vážně slušné. | Hennessey Maximus Zdroj: Hennessey
18
Fotogalerie

Hennessey upravil Jeep Gladiator. Pod kapotu mu zasadil V8 Hellcat s 1000 koní

Z Texasu přijíždí další monstrum s nálepkami Hennessey. Do pick-upu od Jeepu nyní úpravce nacpal přes tisícovku koní.

S příchodem tuningové výstavy SEMA v Las Vegas představuje úpravce a výrobce Hennessey svou další absurdně výkonnou hračku. Zatímco totiž pracuje na hypersportu Venom F5, zvládl také steroidy pořádně napumpovat  i Jeep Gladiator, do kterého vcelku předvídatelně umístil osmiválec z výkonných Hellcat modelů Dodge.

Hlavní zprávou tedy je, že v USA nabízený 3,6litrový šestiválec Pentastar pod kapotou pick-upu zmizel a nahradil ho 6,2litrový osmiválec přeplňovaný kompresorem. V případě baličku úprav HPE1000 přitom Hennessey motor dále ladí na celkem 746 kW (1014 koní) a přidává rovněž účinnější chlazení, upravený palivový systém, nerezový výfukový systém a novou řídicí jednotku.

S točivým momentem 1264 N.m a pohonem všech kol je zajištěna akcelerace z nuly na stovku za pouhých 3,9 sekundy. Na „pracovní“ pick-up vážně slušné. V tomto případě už navíc nejde o Gladiator, svou bestiální variantu pick-upu totiž Hennessey nazývá Maximus.

U motoru se nezastavilo, takže Maximus přichází rovněž se zvýšeným podvozkem a novými tlumiči a pružinami značky King, nechybí odolnější hnací hřídele a nápravy Dana 60, lehčí hliníková kola a obutí ve formě off-road pneumatik BFGoodrich. Také došlo na nové nárazníky, vpředu vybavené dodatečným LED osvětlením, a interiér obdržel nově čalouněné sedačky.

Zatímco na americkém trhu je lehké Jeep Gladiator specifikovat na cenovku přesahující 50.000 dolarů (asi 1,2 milionu korun), u Hennessey je samozřejmě situace ještě nákladnější. Maximus totiž dostává základní cenovku 225.000 dolarů (asi 5,2 milionu korun). Produkce bude navíc limitována pouze na 24 kusů.

Jeep

Jeep, založený v roce 1941, zvítězil v soutěži vyhlášené americkou armádou. Od roku 1945 začal vyrábět i civilní terénní automobily.

Je to tradiční výrobce off-roadů a jeho název je často synonymem pro tento typ automobilů. Patří do skupiny Stellantis.

Jeep Renegade • Jeep Compass •​ Jeep Cherokee •​ Jeep Wrangler

Doporučujeme

Články odjinud