Nestárnoucí akční hvězda Chuck Norris je součástí nejnovější reklamy na Toyotu Tacoma. A jak to vypadá, pick-up od Toyoty by mohl hrdinu 80. a 90. let zcela na férovku zastoupit v jeho filmech.
Kreativních a zábavných reklam na automobily není nikdy málo. Bohužel, často je na nějakou perlu zázrak vůbec narazit. V případě reklamy na poslední Toyotu Tacoma se však někdo v marketingovém oddělení značky pořádně odvázal.
Zaprvé, v reklamě se objevuje legendární Chuck Norris. Ten Chuck Norris, který dokáže prásknout otočnými dveřmi a v tomto případě jen tak na ulici rukou přetíná cihly. Zadruhé, reklama si vůbec nebere servítky s reálným vyobrazením schopností pick-upu od Toyoty. Namísto toho autu propůjčuje doslova akční nadání, které se vyrovnává samotnému Norrisovi.
Jakmile Norris fanouškovi podepíše nový pick-up, začnou se dít věci. Z Tacomy se stane hrdina, který vystřelovacím lanem zachrání člověka uvězněného v tekutém písku, chytí do matrací padajícího dělníka z lešení, sundá dítěti fotbalový míč ze stromu nebo vyhraje souboj s agresorem v boční uličce. A když Tacoma nezachraňuje a nebojuje, dokáže surfovat, tancovat na parketu a vyhrávat šachové turnaje. To vše s náležitě dramatickým komentářem vypravěče.
Nakonec vidíme, že ve scénách měl původně hrát sám Norris, nicméně jeho agentka ho nahradila právě pick-upem od Toyoty. V dnešní době je přitom úsměvné, jak pod každou scénou musí automobilka upozorňovat diváka, že se vážně jedná o fikci, nemá se o podobné kousky pokoušet a že například kouzelné vystřelovací lano ve výbavě Tacomy fakt nenajde…