Zvěsti o novém motoru koncernu FCA již nějakou dobu kolují internetem. Z webu Mopar Insiders však nyní přichází informace, že na patentovém úřadu se objevil první důkaz položky GME-T6 (Global Medium Engine Turbo-6). Práce na motoru prý již probíhají, ovšem vše je ještě v rané fázi vývoje. Alfa Romeo

Zvěsti o novém motoru koncernu FCA již nějakou dobu kolují internetem. Z webu Mopar Insiders však nyní přichází informace, že na patentovém úřadu se objevil první důkaz položky GME-T6 (Global Medium Engine Turbo-6). Práce na motoru prý již probíhají, ovšem vše je ještě v rané fázi vývoje. | Alfa Romeo

Nejnovější fotografie ukazuje patentový výkres, který zobrazuje samotný šestiválcový motor s novou technologií recirkulace spalin. Podle zahraničních webů je motor na výkresu téměř totožný se čtyřválcovým agregátem GME-T4, který můžete najít například v  Jeepu Wrangler  nebo  Alfě Romeo Giulia . Zde má prý jen o dva válce navíc.  Alfa Romeo

Nejnovější fotografie ukazuje patentový výkres, který zobrazuje samotný šestiválcový motor s novou technologií recirkulace spalin. Podle zahraničních webů je motor na výkresu téměř totožný se čtyřválcovým agregátem GME-T4, který můžete najít například v Jeepu Wrangler nebo Alfě Romeo Giulia. Zde má prý jen o dva válce navíc.  | Alfa Romeo

Samotná registrace na patentovém úřadu proběhla již před dvěma lety. Je tak nejvyšší čas přejít k samotnému vývoji. Zasvěcený web, od kterého prvotní informace pochází, zároveň zdůrazňuje, že výkon motoru by se mohl pohybovat od 360 do 500 koní. Dřívější spekulace pak tvrdily, že tato jednotka nahradí osmiválcový motor HEMI. Alfa Romeo

Samotná registrace na patentovém úřadu proběhla již před dvěma lety. Je tak nejvyšší čas přejít k samotnému vývoji. Zasvěcený web, od kterého prvotní informace pochází, zároveň zdůrazňuje, že výkon motoru by se mohl pohybovat od 360 do 500 koní. Dřívější spekulace pak tvrdily, že tato jednotka nahradí osmiválcový motor HEMI. | Alfa Romeo

Spíš než to by se ale mohl usadit třeba do Alfy Romeo. Kandidátů by tu byla spousta. Giulia a Stelvio svůj šestiválec mají, nadcházející modely by je ale určitě uvítaly. Alfa Romeo

Spíš než to by se ale mohl usadit třeba do Alfy Romeo. Kandidátů by tu byla spousta. Giulia a Stelvio svůj šestiválec mají, nadcházející modely by je ale určitě uvítaly. | Alfa Romeo

Stále se totiž hovoří o tom, že až se Alfa Romeo trochu zotaví, reinkarnuje své nápady na sportovní vozy. A řadový šestiválec byl v Alfě Romeo naposledy v modelu GT, kdy v roce 2010 skončila produkce s legendární jednotkou Busso. Alfa Romeo

Stále se totiž hovoří o tom, že až se Alfa Romeo trochu zotaví, reinkarnuje své nápady na sportovní vozy. A řadový šestiválec byl v Alfě Romeo naposledy v modelu GT, kdy v roce 2010 skončila produkce s legendární jednotkou Busso. | Alfa Romeo

| Koncept Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo

| Koncept Alfa Romeo Tonale | Alfa Romeo

| Koncept Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo

| Koncept Alfa Romeo Tonale | Alfa Romeo

| Koncept Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo

| Koncept Alfa Romeo Tonale | Alfa Romeo

Dokáže se tedy například zcela ujmout řízení na dálnici nebo zvládne automaticky zaparkovat bez zásahu řidiče. | Koncept Škoda Vision iV Zdroj: Škoda

Dokáže se tedy například zcela ujmout řízení na dálnici nebo zvládne automaticky zaparkovat bez zásahu řidiče. | Koncept Škoda Vision iV | Zdroj: Škoda

Škoda Vision iV je vybavena mnoha laserovými skenery, radarovými senzory a kamerami, díky čemuž zvládá 3. úroveň autonomní jízdy. | Koncept Škoda Vision iV Zdroj: Škoda

Škoda Vision iV je vybavena mnoha laserovými skenery, radarovými senzory a kamerami, díky čemuž zvládá 3. úroveň autonomní jízdy. | Koncept Škoda Vision iV | Zdroj: Škoda

Nejnovější fotografie ukazuje patentový výkres, který zobrazuje samotný šestiválcový motor s novou technologií recirkulace spalin. Podle zahraničních webů je motor na výkresu téměř totožný se čtyřválcovým agregátem GME-T4, který můžete najít například v  Jeepu Wrangler  nebo  Alfě Romeo Giulia . Zde má prý jen o dva válce navíc.  Alfa Romeo
Samotná registrace na patentovém úřadu proběhla již před dvěma lety. Je tak nejvyšší čas přejít k samotnému vývoji. Zasvěcený web, od kterého prvotní informace pochází, zároveň zdůrazňuje, že výkon motoru by se mohl pohybovat od 360 do 500 koní. Dřívější spekulace pak tvrdily, že tato jednotka nahradí osmiválcový motor HEMI. Alfa Romeo
Spíš než to by se ale mohl usadit třeba do Alfy Romeo. Kandidátů by tu byla spousta. Giulia a Stelvio svůj šestiválec mají, nadcházející modely by je ale určitě uvítaly. Alfa Romeo
Stále se totiž hovoří o tom, že až se Alfa Romeo trochu zotaví, reinkarnuje své nápady na sportovní vozy. A řadový šestiválec byl v Alfě Romeo naposledy v modelu GT, kdy v roce 2010 skončila produkce s legendární jednotkou Busso. Alfa Romeo
10
Fotogalerie

Šestiválec koncernu FCA se začíná rýsovat. Mohl by se stát srdcem sportovních aut

Přeplňovaný řadový šestiválec s výkonem přes 500 koní. Něco takového by způsobilo neskutečný rozruch!

Zvěsti o novém motoru koncernu FCA již nějakou dobu kolují internetem. Z webu Mopar Insiders však nyní přichází informace, že na patentovém úřadu se objevil první důkaz položky GME-T6 (Global Medium Engine Turbo-6). Práce na motoru prý již probíhají, ovšem vše je ještě v rané fázi vývoje.

Nejnovější fotografie ukazuje patentový výkres, který zobrazuje samotný šestiválcový motor s novou technologií recirkulace spalin. Podle zahraničních webů je motor na výkresu téměř totožný se čtyřválcovým agregátem GME-T4, který můžete najít například v Jeepu Wrangler nebo Alfě Romeo Giulia. Zde má prý jen o dva válce navíc. 

Samotná registrace na patentovém úřadu proběhla již před dvěma lety. Je tak nejvyšší čas přejít k samotnému vývoji. Zasvěcený web, od kterého prvotní informace pochází, zároveň zdůrazňuje, že výkon motoru by se mohl pohybovat od 360 do 500 koní. Dřívější spekulace pak tvrdily, že tato jednotka nahradí osmiválcový motor HEMI.

Spíš než to by se ale mohl usadit třeba do Alfy Romeo. Kandidátů by tu byla spousta. Giulia a Stelvio svůj šestiválec mají, nadcházející modely by je ale určitě uvítaly. Stále se totiž hovoří o tom, že až se Alfa Romeo trochu zotaví, reinkarnuje své nápady na sportovní vozy.

Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo Giulia je sportovně laděný sedan, který byl uveden na trh v roce 2016. Navazuje na historii stejnojmenného vozu z 60. let. V roce 2017 získala Alfa Romeo Giulia druhé místo v anketě Car of the Year.

Ceny, motory, výbava • Test • Alfa Romeo Giulia GTA • Elektromobil

Doporučujeme

Články odjinud