Nová generace Hondy CR-V byla občasným tématem  už od letošního února , kdy na veřejnost unikly patentové snímky. Další únik, tentokrát již hotového vozu, proběhl v polovině května. Zdroj: Honda

Nová generace Hondy CR-V byla občasným tématem už od letošního února, kdy na veřejnost unikly patentové snímky. Další únik, tentokrát již hotového vozu, proběhl v polovině května. | Zdroj: Honda

Ke konci května už nám automobilka ukázala oficiální ukázku a nyní už není co skrývat. Šestá generace úspěšného SUV CR-V se představuje. Zdroj: Honda

Ke konci května už nám automobilka ukázala oficiální ukázku a nyní už není co skrývat. Šestá generace úspěšného SUV CR-V se představuje. | Zdroj: Honda

Předem je nutné říct, že se jedná o americkou verzi vozu, takže ta naše se může ve finále ještě trochu lišit. Zdroj: Honda

Předem je nutné říct, že se jedná o americkou verzi vozu, takže ta naše se může ve finále ještě trochu lišit. | Zdroj: Honda

Rozvor se natáhl na 2700 milimetrů. Standardní kola mají velikost 18 palců, výbava Sport Touring jezdí dokonce na devatenáctkách. Zdroj: Honda

Rozvor se natáhl na 2700 milimetrů. Standardní kola mají velikost 18 palců, výbava Sport Touring jezdí dokonce na devatenáctkách. | Zdroj: Honda

Nabídku motorů bude otevírat čtyřválcová patnáctistovka o výkonu 142 kW (193 koní) a převodovkou CVT. Zdroj: Honda

Nabídku motorů bude otevírat čtyřválcová patnáctistovka o výkonu 142 kW (193 koní) a převodovkou CVT. | Zdroj: Honda

Verze Sport a Sport Touring budou mít hybrid, který bude spočívat v kombinaci elektromotoru a zážehového čtyřválce o objemu 2,0 litru. Koní poskytne 204, maximum točivého momentu činí 335 N.m. Zdroj: Honda

Verze Sport a Sport Touring budou mít hybrid, který bude spočívat v kombinaci elektromotoru a zážehového čtyřválce o objemu 2,0 litru. Koní poskytne 204, maximum točivého momentu činí 335 N.m. | Zdroj: Honda

Vozu samozřejmě nechybí možnost pohonu všech kol a má také pomocníka pro sjezdy kopců. Rozchod kol se rozšířil o centimetr na každé nápravě a torzní tuhost karoserie se zvedla o patnáct procent. Zdroj: Honda

Vozu samozřejmě nechybí možnost pohonu všech kol a má také pomocníka pro sjezdy kopců. Rozchod kol se rozšířil o centimetr na každé nápravě a torzní tuhost karoserie se zvedla o patnáct procent. | Zdroj: Honda

Honda CR-V (2022) Zdroj: Honda

Honda CR-V (2022) | Zdroj: Honda

Honda CR-V (2022) Zdroj: Honda

Honda CR-V (2022) | Zdroj: Honda

Honda CR-V (2022) Zdroj: Honda

Honda CR-V (2022) | Zdroj: Honda

Ke konci května už nám automobilka ukázala oficiální ukázku a nyní už není co skrývat. Šestá generace úspěšného SUV CR-V se představuje. Zdroj: Honda
Předem je nutné říct, že se jedná o americkou verzi vozu, takže ta naše se může ve finále ještě trochu lišit. Zdroj: Honda
Rozvor se natáhl na 2700 milimetrů. Standardní kola mají velikost 18 palců, výbava Sport Touring jezdí dokonce na devatenáctkách. Zdroj: Honda
Nabídku motorů bude otevírat čtyřválcová patnáctistovka o výkonu 142 kW (193 koní) a převodovkou CVT. Zdroj: Honda
10
Fotogalerie

Nová Honda CR-V se konečně představuje. Je větší, hybridní a se čtyřkolkou. Uvnitř potěší tlačítky

Americká verze nové generace Hondy CR-V již není tajemstvím. Ta naše by se ve výsledku ale neměla moc lišit.

Nová generace Hondy CR-V byla občasným tématem už od letošního února, kdy na veřejnost unikly patentové snímky. Další únik, tentokrát již hotového vozu, proběhl v polovině května. Ke konci května už nám automobilka ukázala oficiální ukázku a nyní už není co skrývat. Šestá generace úspěšného SUV CR-V se představuje.

Předem je nutné říct, že se jedná o americkou verzi vozu, takže ta naše se může ve finále ještě trochu lišit. Nicméně auto nyní krásně zapadá do designového jazyka značky, má rozměrnou přední masku, moderní světelné linky a je o skoro sedm centimetrů delší než předchůdce. Rozvor se natáhl na 2700 milimetrů. Standardní kola mají velikost 18 palců, výbava Sport Touring jezdí dokonce na devatenáctkách.

Vnitřek se velmi podobá modelu Civic. Klimatizace se ovládá vlastním panelem s tlačítky a třemi otočnými ovladači. Nad panelem se samozřejmě vyjímá displej infotainmentu. Trochu proti proudu jde CR-V s přístrojovkou, která je digitální jen zčásti, respektive displej je jen na levé půlce kapličky, rychloměr je klasický s rafičkou.

Nabídku motorů bude otevírat čtyřválcová patnáctistovka o výkonu 142 kW (193 koní) a převodovkou CVT. Verze Sport a Sport Touring budou mít hybrid, který bude spočívat v kombinaci elektromotoru a zážehového čtyřválce o objemu 2,0 litru. Koní poskytne 204, maximum točivého momentu činí 335 N.m.

Vozu samozřejmě nechybí možnost pohonu všech kol a má také pomocníka pro sjezdy kopců. Rozchod kol se rozšířil o centimetr na každé nápravě a torzní tuhost karoserie se zvedla o patnáct procent. Lepší by mělo být i řízení. V Americe půjde vůz do prodeje před koncem roku.

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud