Na české scéně klasických vozů budou mít už navždy své pevné místo i nejrůznější modely z éry socialismu. Kromě  boomu okolo Favoritů  tak může být vcelku rychlou cestou k vlastnění „klasiky“ i ten správný žigulík. Zdroj: Mototechna

Na české scéně klasických vozů budou mít už navždy své pevné místo i nejrůznější modely z éry socialismu. Kromě boomu okolo Favoritů tak může být vcelku rychlou cestou k vlastnění „klasiky“ i ten správný žigulík. | Zdroj: Mototechna

Čím dřívější exemplář, tím více peněz. Proto je tento kus z roku 1989 určitým středoproudem. Není totiž problém najít vozy s cenou přes čtvrt milionu korun. Zdroj: Mototechna

Čím dřívější exemplář, tím více peněz. Proto je tento kus z roku 1989 určitým středoproudem. Není totiž problém najít vozy s cenou přes čtvrt milionu korun. | Zdroj: Mototechna

Silnější cenu si nicméně nabízená Lada 2107  u klasické divize Mototechny  přesto drží. Za požadovaných 140.000 Kč totiž mluvíme o kousku s najetými 70.325 kilometry... Zdroj: Mototechna

Silnější cenu si nicméně nabízená Lada 2107 u klasické divize Mototechny přesto drží. Za požadovaných 140.000 Kč totiž mluvíme o kousku s najetými 70.325 kilometry... | Zdroj: Mototechna

...který byl navíc jako nový koupen u nás a dodnes ho vlastnil jediný majitel. O kdovíjaký žigul tedy nejde, spíše lze mluvit o členovi rodiny na prodej. Zdroj: Mototechna

...který byl navíc jako nový koupen u nás a dodnes ho vlastnil jediný majitel. O kdovíjaký žigul tedy nejde, spíše lze mluvit o členovi rodiny na prodej. | Zdroj: Mototechna

Specifikace VAZ 2107 byla ve své době nejluxusnější verzí modernizované řady ruské automobilky, dokonce tehdy stála u bývalé mototechny  více peněz než nová Škoda Favorit . Zdroj: Mototechna

Specifikace VAZ 2107 byla ve své době nejluxusnější verzí modernizované řady ruské automobilky, dokonce tehdy stála u bývalé mototechny více peněz než nová Škoda Favorit. | Zdroj: Mototechna

Pod kapotu taky zamířila větší karburátorem krmená patnáctistovka o výkonu kolem 52 kW (71 koní) ve spojení s manuální pětistupňovou převodovkou. Zdroj: Mototechna

Pod kapotu taky zamířila větší karburátorem krmená patnáctistovka o výkonu kolem 52 kW (71 koní) ve spojení s manuální pětistupňovou převodovkou. | Zdroj: Mototechna

Kromě karoserie v perfektním stavu tak působí vitálně na první pohled i motor. Interiér a zavazadlový prostor je stejná písnička. Pro dobový charakter jsou tu původní registrační značky. Zdroj: Mototechna

Kromě karoserie v perfektním stavu tak působí vitálně na první pohled i motor. Interiér a zavazadlový prostor je stejná písnička. Pro dobový charakter jsou tu původní registrační značky. | Zdroj: Mototechna

Ve výbavě pak najdete i autorádio, to nicméně svou moderností ke stylu klasického auta zrovna nepasuje. Koneckonců ale nejde o nevyřešitelnou vadu na kráse. Zdroj: Mototechna

Ve výbavě pak najdete i autorádio, to nicméně svou moderností ke stylu klasického auta zrovna nepasuje. Koneckonců ale nejde o nevyřešitelnou vadu na kráse. | Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

Čím dřívější exemplář, tím více peněz. Proto je tento kus z roku 1989 určitým středoproudem. Není totiž problém najít vozy s cenou přes čtvrt milionu korun. Zdroj: Mototechna
Silnější cenu si nicméně nabízená Lada 2107  u klasické divize Mototechny  přesto drží. Za požadovaných 140.000 Kč totiž mluvíme o kousku s najetými 70.325 kilometry... Zdroj: Mototechna
...který byl navíc jako nový koupen u nás a dodnes ho vlastnil jediný majitel. O kdovíjaký žigul tedy nejde, spíše lze mluvit o členovi rodiny na prodej. Zdroj: Mototechna
Specifikace VAZ 2107 byla ve své době nejluxusnější verzí modernizované řady ruské automobilky, dokonce tehdy stála u bývalé mototechny  více peněz než nová Škoda Favorit . Zdroj: Mototechna
18
Fotogalerie

Dali byste za žigulík 140.000 korun? Tato Lada 2107 přežívá jako zachovalá klasika

Taky ceny legendárních žigulíků míří vysoko. Přirozeně u exemplářů v takto dobré formě.

Na české scéně klasických vozů budou mít už navždy své pevné místo i nejrůznější modely z éry socialismu. Kromě boomu okolo Favoritů tak může být vcelku rychlou cestou k vlastnění „klasiky“ i ten správný žigulík. Čím dřívější exemplář, tím více peněz. Proto je tento kus z roku 1989 určitým středoproudem. Není totiž problém najít vozy s cenou přes čtvrt milionu korun.

Silnější cenu si nicméně nabízená Lada 2107 u klasické divize Mototechny přesto drží. Za požadovaných 140.000 Kč totiž mluvíme o kousku s najetými 70.325 kilometry, který byl navíc jako nový koupen u nás a dodnes ho vlastnil jediný majitel. O kdovíjaký žigul tedy nejde, spíše lze mluvit o členovi rodiny na prodej.

Specifikace VAZ 2107 byla ve své době nejluxusnější verzí modernizované řady ruské automobilky, dokonce tehdy stála u bývalé mototechny více peněz než nová Škoda Favorit. Pod kapotu taky zamířila větší karburátorem krmená patnáctistovka o výkonu kolem 52 kW (71 koní) ve spojení s manuální pětistupňovou převodovkou.

Kromě karoserie v perfektním stavu tak působí vitálně na první pohled i motor. Interiér a zavazadlový prostor je stejná písnička. Pro dobový charakter jsou tu původní registrační značky. Ve výbavě pak najdete i autorádio, to nicméně svou moderností ke stylu klasického auta zrovna nepasuje. Koneckonců ale nejde o nevyřešitelnou vadu na kráse.

Lada

Lada je značka ruského výrobce AvtoVAZ, dnes jediná. Vznikla v roce 1970 a byla velmi populární v celém sovětském bloku.

AvtoVAZ je od roku 2008 součástí skupiny Renault-Nissan-Lada a Lada je v Rusku stále nejoblíbenější značkou.

Lada Niva • Lada 4x4 • Lada Vesta Cross

Doporučujeme

Články odjinud