Američan Dan Harris se se svými sny rozhodně nedržel při zemi. V roce 2005 odstartoval projekt zvaný Learmousine, který vás donutí se podívat, jestli je opravdu už 2. dubna. Mecum

Američan Dan Harris se se svými sny rozhodně nedržel při zemi. V roce 2005 odstartoval projekt zvaný Learmousine, který vás donutí se podívat, jestli je opravdu už 2. dubna. | Mecum

Tohle skutečně není žádný vtípek, Learmousine je opravdové auto s karoserií z opravdového letadla. Stavba se dokončila v roce 2018 a nyní bude na prodej. Mecum

Tohle skutečně není žádný vtípek, Learmousine je opravdové auto s karoserií z opravdového letadla. Stavba se dokončila v roce 2018 a nyní bude na prodej. | Mecum

Harrisův tým pracoval jen na šasi celé dva roky. Karoserie tohoto vozu začala svůj život jako soukromý tryskáč Learjet 40. Začal se vyrábět v roce 2002 a poháněly ho dva motory Honeywell TFE731. Toto pohonné ústrojí ale funguje samozřejmě pouze ve vzduchu a na ranveji. Mecum

Harrisův tým pracoval jen na šasi celé dva roky. Karoserie tohoto vozu začala svůj život jako soukromý tryskáč Learjet 40. Začal se vyrábět v roce 2002 a poháněly ho dva motory Honeywell TFE731. Toto pohonné ústrojí ale funguje samozřejmě pouze ve vzduchu a na ranveji. | Mecum

Aby se letadlo mohlo pohybovat po silnici, potřebovalo k tomu uzpůsobenou hybnou sílu. Tou se stal osmiválcový motor Chevrolet o objemu 8,1 litru. Díky velkým reproduktorům umístěným v zadní části karoserie, ale Learmousine při jízdě nezní jako Chevrolet, ale vyluzuje stejné zvuky jako tryskáč. Mecum

Aby se letadlo mohlo pohybovat po silnici, potřebovalo k tomu uzpůsobenou hybnou sílu. Tou se stal osmiválcový motor Chevrolet o objemu 8,1 litru. Díky velkým reproduktorům umístěným v zadní části karoserie, ale Learmousine při jízdě nezní jako Chevrolet, ale vyluzuje stejné zvuky jako tryskáč. | Mecum

Řidič sedí vpředu uprostřed a informace o jízdě mu dávají budíky z pick-upu  Chevrolet Silverado . O dění okolo limuzíny má přehled díky čtveřici kamer. Cestující vzadu si pak mohou užívat luxusní párty, ke které jim pomůže minibar, hudební systém o výkonu 17.000 wattů s některými reproduktory nasměrovanými ven nebo televize s úhlopříčkou 42“. Mecum

Řidič sedí vpředu uprostřed a informace o jízdě mu dávají budíky z pick-upu Chevrolet Silverado. O dění okolo limuzíny má přehled díky čtveřici kamer. Cestující vzadu si pak mohou užívat luxusní párty, ke které jim pomůže minibar, hudební systém o výkonu 17.000 wattů s některými reproduktory nasměrovanými ven nebo televize s úhlopříčkou 42“. | Mecum

Learmousine bude předmětem květnové aukce americké síně Mecum. Limuzína je v balíčku s podvalníkem Iron Bull a vozem Chevrolet Silverado 2500HD, který je dostatečně silný, aby celý tento téměř třináctimetrový kolos tahal.  Mecum

Learmousine bude předmětem květnové aukce americké síně Mecum. Limuzína je v balíčku s podvalníkem Iron Bull a vozem Chevrolet Silverado 2500HD, který je dostatečně silný, aby celý tento téměř třináctimetrový kolos tahal.  | Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

 Mecum

| Mecum

Tohle skutečně není žádný vtípek, Learmousine je opravdové auto s karoserií z opravdového letadla. Stavba se dokončila v roce 2018 a nyní bude na prodej. Mecum
Harrisův tým pracoval jen na šasi celé dva roky. Karoserie tohoto vozu začala svůj život jako soukromý tryskáč Learjet 40. Začal se vyrábět v roce 2002 a poháněly ho dva motory Honeywell TFE731. Toto pohonné ústrojí ale funguje samozřejmě pouze ve vzduchu a na ranveji. Mecum
Aby se letadlo mohlo pohybovat po silnici, potřebovalo k tomu uzpůsobenou hybnou sílu. Tou se stal osmiválcový motor Chevrolet o objemu 8,1 litru. Díky velkým reproduktorům umístěným v zadní části karoserie, ale Learmousine při jízdě nezní jako Chevrolet, ale vyluzuje stejné zvuky jako tryskáč. Mecum
Řidič sedí vpředu uprostřed a informace o jízdě mu dávají budíky z pick-upu  Chevrolet Silverado . O dění okolo limuzíny má přehled díky čtveřici kamer. Cestující vzadu si pak mohou užívat luxusní párty, ke které jim pomůže minibar, hudební systém o výkonu 17.000 wattů s některými reproduktory nasměrovanými ven nebo televize s úhlopříčkou 42“. Mecum
21
Fotogalerie

Learmousine vás donutí promnout si oči. Stavba unikátního silničního tryskáče trvala 13 let

Tato limuzína začala svůj život jako soukromý tryskáč Learjet 40. Teď má motor Chevrolet a obrovskou televizi.

Američan Dan Harris se se svými sny nedržel při zemi. V roce 2005 odstartoval projekt zvaný Learmousine, který vás donutí se podívat, jestli je opravdu už 2. dubna. Tohle skutečně není žádný vtípek, Learmousine je opravdové auto s karoserií z opravdového letadla. Stavba byla dokončena v roce 2018 a nyní bude na prodej.

Harrisův tým pracoval jen na šasi celé dva roky. Karoserie tohoto vozu začala svůj život jako soukromý tryskáč Learjet 40. Začal se vyrábět v roce 2002 a poháněly ho dva motory Honeywell TFE731. Toto pohonné ústrojí ale funguje samozřejmě pouze ve vzduchu a na ranveji.

Aby se letadlo mohlo pohybovat po silnici, potřebovalo k tomu uzpůsobenou hybnou sílu. Tou se stal osmiválcový motor Chevrolet o objemu 8,1 litru. Díky reproduktorům umístěným v zadní části karoserie ale Learmousine při jízdě nezní jako Chevrolet, ale vyluzuje stejné zvuky jako tryskáč.

Řidič sedí vpředu uprostřed a informace o jízdě mu dávají budíky z pick-upu Chevrolet Silverado. O dění okolo limuzíny má přehled díky čtveřici kamer. Cestující vzadu si pak mohou užívat luxusní párty, ke které jim pomůže minibar, hudební systém o výkonu 17.000 wattů s některými reproduktory nasměrovanými ven či 42palcová televize.

Learmousine bude předmětem květnové aukce americké síně Mecum. Limuzína je v balíčku s podvalníkem Iron Bull a vozem Chevrolet Silverado 2500HD, který je dostatečně silný, aby celý tento téměř třináctimetrový kolos tahal. 

Chevrolet

Chevrolet byl založen v roce 1911 v Detroitu. Od roku 1918 je součástí skupiny General Motors, kde byl v pozici konkurenta Fordu T.

V Evropě se pod značkou Chevrolet prodávají především vozy Daewoo. Značky Corvette a Cadillac jsou distribuovány odděleně.

Chevrolet Spark • Chevrolet Aveo • Chevrolet Cruze • Chevrolet Malibu • Chevrolet Trax

Doporučujeme

Články odjinud