Dopravní zácpy  jsou nejen na českých silnicích stále častějším úkazem a velkým problémem, který by se měl řešit.  Zdroj: Wikimedia

Dopravní zácpy jsou nejen na českých silnicích stále častějším úkazem a velkým problémem, který by se měl řešit.  | Zdroj: Wikimedia

Mezi nejčastější příčiny se řadí opravy silnic, nehody a poddimenzované silnice, které nejsou na stále početnější vozový park připraveny. Svůj podíl na tom ale mají třeba i špatně umístěné připojovací pruhy pro autobusy. Zdroj: Wikimedia

Mezi nejčastější příčiny se řadí opravy silnic, nehody a poddimenzované silnice, které nejsou na stále početnější vozový park připraveny. Svůj podíl na tom ale mají třeba i špatně umístěné připojovací pruhy pro autobusy. | Zdroj: Wikimedia

S dopravními zácpami se ovšem pojí nejedna nepříjemnost. Jednou z těch největších je finanční ztráta lidí, kteří místo produktivity trčí v koloně. V Americe jde o velký problém. Zdroj: Wikimedia

S dopravními zácpami se ovšem pojí nejedna nepříjemnost. Jednou z těch největších je finanční ztráta lidí, kteří místo produktivity trčí v koloně. V Americe jde o velký problém. | Zdroj: Wikimedia

Podle statistik byla v roce 2018 produktivita Američanů kvůli stání v kolonách o 87 miliard dolarů nižší (2 biliony korun). Jak je na tom Česká republika? Odpovědi najdete v přiloženém videu. Zdroj: Wikimedia

Podle statistik byla v roce 2018 produktivita Američanů kvůli stání v kolonách o 87 miliard dolarů nižší (2 biliony korun). Jak je na tom Česká republika? Odpovědi najdete v přiloženém videu. | Zdroj: Wikimedia

 Zdroj: Wikimedia

| Zdroj: Wikimedia

 Zdroj: Wikimedia

| Zdroj: Wikimedia

...data Evropské agentury pro životní prostředí (EEA) zase ve větším měřítku ukazují, že emise pocházející ze silniční dopravy se na některých místech v Evropě snížily až o polovinu. Zdroj: Wikimedia

...data Evropské agentury pro životní prostředí (EEA) zase ve větším měřítku ukazují, že emise pocházející ze silniční dopravy se na některých místech v Evropě snížily až o polovinu. | Zdroj: Wikimedia

Pandemie koronaviru silně zasáhla i silniční dopravu v celé Evropě. Zatímco tedy s úbytkem vozidel na českých silnicích mluví BESIP  o snížení počtu nehod ... Zdroj: Wikimedia

Pandemie koronaviru silně zasáhla i silniční dopravu v celé Evropě. Zatímco tedy s úbytkem vozidel na českých silnicích mluví BESIP o snížení počtu nehod... | Zdroj: Wikimedia

Snížení emisí se týká především koncentrace oxidu dusičitého (NO2), a to právě v souvislosti se snížením dopravy a omezeným vycházením v důsledku šíření koronaviru. Zdroj: Wikimedia

Snížení emisí se týká především koncentrace oxidu dusičitého (NO2), a to právě v souvislosti se snížením dopravy a omezeným vycházením v důsledku šíření koronaviru. | Zdroj: Wikimedia

Mezi nejčastější příčiny se řadí opravy silnic, nehody a poddimenzované silnice, které nejsou na stále početnější vozový park připraveny. Svůj podíl na tom ale mají třeba i špatně umístěné připojovací pruhy pro autobusy. Zdroj: Wikimedia
S dopravními zácpami se ovšem pojí nejedna nepříjemnost. Jednou z těch největších je finanční ztráta lidí, kteří místo produktivity trčí v koloně. V Americe jde o velký problém. Zdroj: Wikimedia
Podle statistik byla v roce 2018 produktivita Američanů kvůli stání v kolonách o 87 miliard dolarů nižší (2 biliony korun). Jak je na tom Česká republika? Odpovědi najdete v přiloženém videu. Zdroj: Wikimedia
 Zdroj: Wikimedia
9
Fotogalerie

Kolik nás v Česku stojí dopravní zácpy? Konečná suma je vyšší, než byste čekali!

Američany stály dopravní zácpy v roce 2018 na produktivitě téměř dva biliony korun. Situace v České republice není o moc přívětivější.

Dopravní zácpy jsou nejen na českých silnicích častým úkazem a velkým problémem, který by se měl řešit. Mezi nejčastější příčiny se řadí opravy silnic, dopravní nehody a poddimenzované silnice, které nejsou na stále početnější vozový park připraveny. Svůj podíl na tom ale mají třeba i špatně umístěné připojovací pruhy pro autobusy.

S dopravními zácpami se ovšem pojí nejedna nepříjemnost. Jednou z těch největších je finanční ztráta lidí, kteří místo produktivity trčí v koloně. V Americe jde o velký problém. Podle statistik byla v roce 2018 produktivita Američanů kvůli stání v kolonách o 87 miliard dolarů nižší (2 biliony korun). Jak je na tom Česká republika? Odpověď najdete v jenom ze starších dílů pořadu Kdo to platí? z dílny internetové televize Mall.tv.

Doporučujeme

Články odjinud