Bavorští G-Power opět řádí. Pro kupé BMW M6 nabízejí tři druhy úprav. Ten poslední vyžene výkon dopované V8 na 740 koní.
Co dokáží G-Power s vozy BMW, je známá věc. Stranou jejich zájmu přitom nezůstávají ani modely s písmenem M. Člověk by přitom řekl, že mají výkonu dost... Vždyť vidlicový osmiválec 4,4 l se dvěma turby nabízí z továrny 560 hřebců (412 kW) a a 680 N.m. Jenže v Autenzellu mají připraveny vlastní power kity a přemapování řídicích jednotek...
Kit Stage One vyloudí z motoru 650 koní (478 kW) a 830 N.m, lze zvolit mezi novým softwarem ECU s názvem Bi-Tronik 2 a modulem Bi-Tronik 5. Konverze s pětkou, ale zároveň s doplňkovým symbolem V2 vyžene hodnoty na rovných 700 bavorských plnokrevníků a 905 N.m, to už je pořádná porce.
Aby toho ještě nebylo málo, je tu Bi-Tronik 2 V3. Právě jeho aplikací ladiči dosáhnou maxima: 740 koní (545 kW) a 975 newtonmetrů. Maximální rychlost nejvýkonnější verze vrcholí hodnotou 325 km/h, z klidu na 200 km/h přitom kupé akceleruje během 10,5 s.
Součástí tohoto balíčku je i titanový výfuk, který nejenže vyluzuje ten správný zvuk, ale ještě ušetří 10,5 kg váhy. Komu je to málo, připlatí si navíc za čtveřici koncovek s průměrem 100 mm, buď opět titanových, nebo z uhlíkových kompozitů. V souvislosti s úpravami nezůstalo beze změny ani šasi, G-Power mají v katalogu dále už poměrně známá kovaná kola Hurricane RR vlastní výroby. Na M6 klidně namontují jedenadvacetipalcová s obutím 255/30, respektive 295/25.