Přestože je zájem o klasickou Škodu Favorit asi větší a některé opravdu zachovalé kusy  míří cenovkami fakt vysoko , mezi minimálně ojetými kusy populárního modelu se ještě vzácněji objevují praktická kombi Forman. Zdroj: bodasy.cz

Přestože je zájem o klasickou Škodu Favorit asi větší a některé opravdu zachovalé kusy míří cenovkami fakt vysoko, mezi minimálně ojetými kusy populárního modelu se ještě vzácněji objevují praktická kombi Forman. | Zdroj: bodasy.cz

Jeden opravdu krásný exemplář je nyní k mání  u společnosti Bodasy, přesněji na pobočce v Hořovicích . Zdroj: bodasy.cz

Jeden opravdu krásný exemplář je nyní k mání u společnosti Bodasy, přesněji na pobočce v Hořovicích. | Zdroj: bodasy.cz

Svou cenovkou zachovalý Forman z roku 1992 úplně nepřehání. Prodejce chce za kousek původně zakoupený v Mototechně Příbram slušných 160.000 Kč. Zdroj: bodasy.cz

Svou cenovkou zachovalý Forman z roku 1992 úplně nepřehání. Prodejce chce za kousek původně zakoupený v Mototechně Příbram slušných 160.000 Kč. | Zdroj: bodasy.cz

Kombi údajně nezná jízdu v zimě, bylo garážováno a doteď ho vlastnil jediný majitel. Ostatně mnoho toho nenajezdilo obecně, počítadlo ukazuje stav 26 tisíc kilometrů. Zdroj: bodasy.cz

Kombi údajně nezná jízdu v zimě, bylo garážováno a doteď ho vlastnil jediný majitel. Ostatně mnoho toho nenajezdilo obecně, počítadlo ukazuje stav 26 tisíc kilometrů. | Zdroj: bodasy.cz

Snad jediným nedostatkem na jinak perfektním zevnějšku je patrná začínající koroze pod lakem u směrovky na levém předním blatníku. Zdroj: bodasy.cz

Snad jediným nedostatkem na jinak perfektním zevnějšku je patrná začínající koroze pod lakem u směrovky na levém předním blatníku. | Zdroj: bodasy.cz

I fotky podvozku ale prozrazují obecně velmi zachovalý stav, kdežto v interiéru a pod kapotou je minimální nájezd také dobře vidět. Zdroj: bodasy.cz

I fotky podvozku ale prozrazují obecně velmi zachovalý stav, kdežto v interiéru a pod kapotou je minimální nájezd také dobře vidět. | Zdroj: bodasy.cz

Verze 135L nabídne slabší třináctistovku o výkonu 43 kW (58 koní) v kombinaci s pětistupňovou převodovkou. Výbava kdovíjak neoslní, otáčkoměr namísto hodin zde ale nechybí, stejně jako zástěrky kol nebo gumové koberečky. Zdroj: bodasy.cz

Verze 135L nabídne slabší třináctistovku o výkonu 43 kW (58 koní) v kombinaci s pětistupňovou převodovkou. Výbava kdovíjak neoslní, otáčkoměr namísto hodin zde ale nechybí, stejně jako zástěrky kol nebo gumové koberečky. | Zdroj: bodasy.cz

V ceně přidává majitel Formanu i tažné zařízení a zámek řadicí páky. Takzvané „eko výpalné“ ve výši 10.000 Kč je nakonec taky zaplaceno. Zdroj: bodasy.cz

V ceně přidává majitel Formanu i tažné zařízení a zámek řadicí páky. Takzvané „eko výpalné“ ve výši 10.000 Kč je nakonec taky zaplaceno. | Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

 Zdroj: bodasy.cz

| Zdroj: bodasy.cz

Jeden opravdu krásný exemplář je nyní k mání  u společnosti Bodasy, přesněji na pobočce v Hořovicích . Zdroj: bodasy.cz
Svou cenovkou zachovalý Forman z roku 1992 úplně nepřehání. Prodejce chce za kousek původně zakoupený v Mototechně Příbram slušných 160.000 Kč. Zdroj: bodasy.cz
Kombi údajně nezná jízdu v zimě, bylo garážováno a doteď ho vlastnil jediný majitel. Ostatně mnoho toho nenajezdilo obecně, počítadlo ukazuje stav 26 tisíc kilometrů. Zdroj: bodasy.cz
Snad jediným nedostatkem na jinak perfektním zevnějšku je patrná začínající koroze pod lakem u směrovky na levém předním blatníku. Zdroj: bodasy.cz
24
Fotogalerie

Hezčí Škodu Forman v inzerci nenajdete často. Za tuto 135L chce prodejce 160.000 Kč

Praktičtější sourozenec Favoritu zaujme stavem takřka bez známek koroze.

Přestože je zájem o klasickou Škodu Favorit asi větší a některé opravdu zachovalé kusy míří cenovkami fakt vysoko, mezi minimálně ojetými kusy populárního modelu se ještě vzácněji objevují praktická kombi Forman. Jeden opravdu krásný exemplář je nyní k mání u společnosti Bodasy, přesněji na pobočce v Hořovicích.

Svou cenovkou zachovalý Forman z roku 1992 úplně nepřehání. Prodejce chce za kousek původně zakoupený v Mototechně Příbram slušných 160.000 Kč. Kombi údajně nezná jízdu v zimě, bylo garážováno a doteď ho vlastnil jediný majitel. Ostatně mnoho toho nenajezdilo obecně, počítadlo ukazuje stav 26 tisíc kilometrů.

Snad jediným nedostatkem na jinak perfektním zevnějšku je patrná začínající koroze pod lakem u směrovky na levém předním blatníku. I fotky podvozku ale prozrazují obecně velmi zachovalý stav, kdežto v interiéru a pod kapotou je minimální nájezd také dobře vidět.

Verze 135L nabídne slabší třináctistovku o výkonu 43 kW (58 koní) v kombinaci s pětistupňovou převodovkou. Výbava kdovíjak neoslní, otáčkoměr namísto hodin zde ale nechybí, stejně jako zástěrky kol nebo gumové koberečky. V ceně přidává majitel Formanu i tažné zařízení a zámek řadicí páky. Takzvané „eko výpalné“ ve výši 10.000 Kč je nakonec taky zaplaceno.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud