Nastupující modelový ročník Lexusu LX bude oplývat dosud nejluxusnější výbavou. motor1.com

Nastupující modelový ročník Lexusu LX bude oplývat dosud nejluxusnější výbavou. | motor1.com

Aktuálně se jedná o jediný exemplář v terénní konfiguraci, který vzniknul pro prezentační účely na autosalonu v Tokiu.  motor1.com

Aktuálně se jedná o jediný exemplář v terénní konfiguraci, který vzniknul pro prezentační účely na autosalonu v Tokiu.  | motor1.com

Odlétající kusy bahna zachycují přídavné zástěrky. motor1.com

Odlétající kusy bahna zachycují přídavné zástěrky. | motor1.com

Na předním a zadním nárazníku najdeme plastové ochrany vyztužené karbonovými vlákny. motor1.com

Na předním a zadním nárazníku najdeme plastové ochrany vyztužené karbonovými vlákny. | motor1.com

Novinka zaujme 20palcovými koly s titanově zlatým povrchem a terénními pneumatikami.  motor1.com

Novinka zaujme 20palcovými koly s titanově zlatým povrchem a terénními pneumatikami.  | motor1.com

Terénní verze je založená na verzi LX600 osazené vidlicovým twin-turbo šestiválcem 3.5 litru s výkonem 315 kW a točivým momentem 650 Nm.  motor1.com

Terénní verze je založená na verzi LX600 osazené vidlicovým twin-turbo šestiválcem 3.5 litru s výkonem 315 kW a točivým momentem 650 Nm.  | motor1.com

Sílu na všechna čtyři kola posílá desetistupňová automatická převodovka. motor1.com

Sílu na všechna čtyři kola posílá desetistupňová automatická převodovka. | motor1.com

Na některých trzích nabídne Lexus alternativu se stejnou konfigurací, ale menším objemem 3.3 litru. motor1.com

Na některých trzích nabídne Lexus alternativu se stejnou konfigurací, ale menším objemem 3.3 litru. | motor1.com

Nižší výkon 227 kW je vyvážen vyšším točivým momentem 700 Nm. motor1.com

Nižší výkon 227 kW je vyvážen vyšším točivým momentem 700 Nm. | motor1.com

V USA bude dostupný pouze se zadním diferenciálem s omezenou svorností. motor1.com

V USA bude dostupný pouze se zadním diferenciálem s omezenou svorností. | motor1.com

Japonci si užijí plné terénní nasazení se třemi uzávěrkami diferenciálů.  motor1.com

Japonci si užijí plné terénní nasazení se třemi uzávěrkami diferenciálů.  | motor1.com

K poznání skutečných limitů v terénu si automobilka pozvala oborníky od úpravce Jaos. motor1.com

K poznání skutečných limitů v terénu si automobilka pozvala oborníky od úpravce Jaos. | motor1.com

Sériová verze má menší 18palcové ráfky pro lepší jízdní vlastnosti na nerovných silnicích. motor1.com

Sériová verze má menší 18palcové ráfky pro lepší jízdní vlastnosti na nerovných silnicích. | motor1.com

Sílu na všechna čtyři kola posílá desetistupňová automatická převodovka. motor1.com

Sílu na všechna čtyři kola posílá desetistupňová automatická převodovka. | motor1.com

Aktuálně se jedná o jediný exemplář v terénní konfiguraci, který vzniknul pro prezentační účely na autosalonu v Tokiu.  motor1.com
Odlétající kusy bahna zachycují přídavné zástěrky. motor1.com
Na předním a zadním nárazníku najdeme plastové ochrany vyztužené karbonovými vlákny. motor1.com
Novinka zaujme 20palcovými koly s titanově zlatým povrchem a terénními pneumatikami.  motor1.com
14
Fotogalerie

Nový Lexus LX se nebojí ani těžkého terénu. Unikátní kousek vznikl pod taktovkou odborníků

Luxusní výbavu doplňuje nový Lexus LX terénními dovednostmi. Na hledání limitů si pozval renomovaného úpravce.

Nastupující modelový ročník Lexusu LX bude oplývat dosud nejluxusnější výbavou. Zatímco v USA bude dostupný pouze se zadním diferenciálem s omezenou svorností, Japonci si užijí plné terénní nasazení se třemi uzávěrkami diferenciálů. K poznání skutečných limitů v terénu si automobilka pozvala oborníky od úpravce Jaos.

Aktuálně se jedná o jediný exemplář v terénní konfiguraci, který vzniknul pro prezentační účely na autosalonu v Tokiu. Novinka zaujme 20palcovými koly s titanově zlatým povrchem a terénními pneumatikami. Sériová verze má menší 18palcové ráfky pro lepší jízdní vlastnosti na nerovných silnicích. Odlétající kusy bahna zachycují přídavné zástěrky. Na předním a zadním nárazníku najdeme plastové ochrany vyztužené karbonovými vlákny.  Stejný materiál pokryl i chrániče blatníků, kliky dveří a jejich spodní hranu.

Terénní verze je založená na verzi LX600 osazené vidlicovým twin-turbo 3,5litrovým šestiválcem s výkonem 315 kW a točivým momentem 650 Nm. Sílu na všechna čtyři kola posílá desetistupňová automatická převodovka. Na některých trzích nabídne Lexus alternativu se stejnou konfigurací, ale menším objemem 3.3 litru. Nižší výkon 227 kW je vyvážen vyšším točivým momentem 700 Nm.

Lexus

Lexus v roce 1989 založila Toyota jako svou luxusní značku. Nejsilnější je stále v USA, ale od roku 2000 vznikají pobočky Lexusu po celém světě. 

Lexus se od roku 2006 spolu s Toytotou věnuje produkci hybridních automobilů.

Lexus UX • Lexus IS •​ Lexus CT •​ Lexus ES •​ Lexus LS •​ Lexus NX •​ Lexus RX •​ Lexus RC •​ Lexus LC

Doporučujeme

Články odjinud