Koncept elektromobilu Vision-S, který japonský gigant Sony  představil loni na veletrhu spotřební elektroniky CES , bohužel ve výrobě neuvidíme. | Sony Vision-S Zdroj: Sony

Koncept elektromobilu Vision-S, který japonský gigant Sony představil loni na veletrhu spotřební elektroniky CES, bohužel ve výrobě neuvidíme. | Sony Vision-S | Zdroj: Sony

Přestože společnost nedávno předváděla elektromobil při testování v zasněžené krajině rakouských okresek, od mluvčího Sony nyní v rozhovoru s magazínem Car and Driver zaznělo, že Sony neplánuje sériovou produkci modelu. | Sony Vision-S Zdroj: Sony

Přestože společnost nedávno předváděla elektromobil při testování v zasněžené krajině rakouských okresek, od mluvčího Sony nyní v rozhovoru s magazínem Car and Driver zaznělo, že Sony neplánuje sériovou produkci modelu. | Sony Vision-S | Zdroj: Sony

Na téma výroby se totiž Sony až doteď oficiálně nevyjádřilo. Jak ale mnozí tušili, Vision-S zůstane pouze testovacím základem pro řadu nových technologií, funkcí autonomního řízení a obecně elektroniky a komfortní výbavy... | Sony Vision-S Zdroj: Sony

Na téma výroby se totiž Sony až doteď oficiálně nevyjádřilo. Jak ale mnozí tušili, Vision-S zůstane pouze testovacím základem pro řadu nových technologií, funkcí autonomního řízení a obecně elektroniky a komfortní výbavy... | Sony Vision-S | Zdroj: Sony

...kterou by společnost mohla ve spolupráci s dalšími firmami později nabídnout automobilkám. | Sony Vision-S Zdroj: Sony

...kterou by společnost mohla ve spolupráci s dalšími firmami později nabídnout automobilkám. | Sony Vision-S | Zdroj: Sony

Na voze totiž spolupracují i další významná jména průmyslu jako Bosch, Continental či NVIDIA, přičemž samotná platforma pochází o renomovaného rakouského výrobce automobilů a součástek Magna Steyr. | Sony Vision-S Zdroj: Sony

Na voze totiž spolupracují i další významná jména průmyslu jako Bosch, Continental či NVIDIA, přičemž samotná platforma pochází o renomovaného rakouského výrobce automobilů a součástek Magna Steyr. | Sony Vision-S | Zdroj: Sony

Možná i proto Sony nezveřejnilo žádné informace o bateriích, dojezdu či době nabíjení vozu. Soustředění jednoduše míří jinam. | Sony Vision-S Zdroj: Sony

Možná i proto Sony nezveřejnilo žádné informace o bateriích, dojezdu či době nabíjení vozu. Soustředění jednoduše míří jinam. | Sony Vision-S | Zdroj: Sony

Důležitou stránkou vývoje jsou tedy schopnosti autonomního řízení. Auto používá přehršel kamer, senzorů včetně radarů a LiDARu. Sony uvádí, že vozidlo je schopné autonomní jízdy 2. úrovně... | Sony Vision-S Zdroj: Sony

Důležitou stránkou vývoje jsou tedy schopnosti autonomního řízení. Auto používá přehršel kamer, senzorů včetně radarů a LiDARu. Sony uvádí, že vozidlo je schopné autonomní jízdy 2. úrovně... | Sony Vision-S | Zdroj: Sony

...do budoucna by ale chtělo dosáhnout 4. úrovně, tedy plně autonomního řízení, avšak stále s volantem pro možné převzetí kontroly řidičem. | Sony Vision-S Zdroj: Sony

...do budoucna by ale chtělo dosáhnout 4. úrovně, tedy plně autonomního řízení, avšak stále s volantem pro možné převzetí kontroly řidičem. | Sony Vision-S | Zdroj: Sony

Uvnitř se zase nachází přes celou šířku zakomponovaný dotykový displej shrnující přístrojový štít a infotainment. Obrazovka je na koncích zakřivena a nechybí zde displeje pro kamery místo konvenčních zrcátek. | Sony Vision-S Zdroj: Sony

Uvnitř se zase nachází přes celou šířku zakomponovaný dotykový displej shrnující přístrojový štít a infotainment. Obrazovka je na koncích zakřivena a nechybí zde displeje pro kamery místo konvenčních zrcátek. | Sony Vision-S | Zdroj: Sony

Jakožto expert na audio pracuje Sony i na systému prostorového ozvučení kabiny 360 Reality Audio. Z dalších vychytávek lze zmínit 5G připojení k internetu nebo možnost hraní videoher přes infotainment vozu. | Sony Vision-S Zdroj: Sony

Jakožto expert na audio pracuje Sony i na systému prostorového ozvučení kabiny 360 Reality Audio. Z dalších vychytávek lze zmínit 5G připojení k internetu nebo možnost hraní videoher přes infotainment vozu. | Sony Vision-S | Zdroj: Sony

| Sony Vision-S Zdroj: Sony

| Sony Vision-S | Zdroj: Sony

| Sony Vision-S Zdroj: Sony

| Sony Vision-S | Zdroj: Sony

| Sony Vision-S Zdroj: Sony

| Sony Vision-S | Zdroj: Sony

| Sony Vision-S Zdroj: Sony

| Sony Vision-S | Zdroj: Sony

| Sony Vision-S Zdroj: Sony

| Sony Vision-S | Zdroj: Sony

| Sony Vision-S Zdroj: Sony

| Sony Vision-S | Zdroj: Sony

| Sony Vision-S Zdroj: Sony

| Sony Vision-S | Zdroj: Sony

| Sony Vision-S Zdroj: Sony

| Sony Vision-S | Zdroj: Sony

| Sony Vision-S Zdroj: Sony

| Sony Vision-S | Zdroj: Sony

Přestože společnost nedávno předváděla elektromobil při testování v zasněžené krajině rakouských okresek, od mluvčího Sony nyní v rozhovoru s magazínem Car and Driver zaznělo, že Sony neplánuje sériovou produkci modelu. | Sony Vision-S Zdroj: Sony
Na téma výroby se totiž Sony až doteď oficiálně nevyjádřilo. Jak ale mnozí tušili, Vision-S zůstane pouze testovacím základem pro řadu nových technologií, funkcí autonomního řízení a obecně elektroniky a komfortní výbavy... | Sony Vision-S Zdroj: Sony
...kterou by společnost mohla ve spolupráci s dalšími firmami později nabídnout automobilkám. | Sony Vision-S Zdroj: Sony
Na voze totiž spolupracují i další významná jména průmyslu jako Bosch, Continental či NVIDIA, přičemž samotná platforma pochází o renomovaného rakouského výrobce automobilů a součástek Magna Steyr. | Sony Vision-S Zdroj: Sony
19
Fotogalerie

Pohledný koncept Vision-S do produkce nezamíří, potvrdil to mluvčí Sony

Nedlouho po záběrech jízdních testů je osud elektromobilu od Sony mnohem jasnější.

Koncept elektromobilu Vision-S, který japonský gigant Sony představil loni na veletrhu spotřební elektroniky CES, bohužel ve výrobě neuvidíme. Přestože společnost nedávno předváděla elektromobil při testování v zasněžené krajině rakouských okresek, od mluvčího Sony nyní v rozhovoru s magazínem Car and Driver zaznělo, že Sony neplánuje sériovou produkci modelu.

Na téma výroby se totiž Sony až doteď oficiálně nevyjádřilo. Jak ale mnozí tušili, Vision-S zůstane pouze testovacím základem pro řadu nových technologií, funkcí autonomního řízení a obecně elektroniky a komfortní výbavy, kterou by společnost mohla ve spolupráci s dalšími firmami později nabídnout automobilkám.

Na voze totiž spolupracují i další významná jména průmyslu jako Bosch, Continental či NVIDIA, přičemž samotná platforma pochází o renomovaného rakouského výrobce automobilů a součástek Magna Steyr. Možná i proto Sony nezveřejnilo žádné informace o bateriích, dojezdu či době nabíjení vozu. Soustředění jednoduše míří jinam.

Důležitou stránkou vývoje jsou tedy schopnosti autonomního řízení. Auto používá přehršel kamer, senzorů včetně radarů a LiDARu. Sony uvádí, že vozidlo je schopné autonomní jízdy 2. úrovně, do budoucna by ale chtělo dosáhnout 4. úrovně, tedy plně autonomního řízení, avšak stále s volantem pro možné převzetí kontroly řidičem.

Uvnitř se zase nachází přes celou šířku zakomponovaný dotykový displej shrnující přístrojový štít a infotainment. Obrazovka je na koncích zakřivena a nechybí zde displeje pro kamery místo konvenčních zrcátek. Jakožto expert na audio pracuje Sony i na systému prostorového ozvučení kabiny 360 Reality Audio. Z dalších vychytávek lze zmínit 5G připojení k internetu nebo možnost hraní videoher přes infotainment vozu.

Doporučujeme

Články odjinud