Audi A8 Avant allroad W12  CASTAGNA MILANO

Audi A8 Avant allroad W12 | CASTAGNA MILANO

Audi A8 Avant allroad W12  CASTAGNA MILANO

Audi A8 Avant allroad W12 | CASTAGNA MILANO

Audi A8 L W12 Audi

Audi A8 L W12 | Audi

Audi A8 L W12 Audi

Audi A8 L W12 | Audi

Audi A8 L W12 Audi

Audi A8 L W12 | Audi

Audi A8 L W12 Audi

Audi A8 L W12 | Audi

Audi A8 L W12 Audi

Audi A8 L W12 | Audi

Audi A8 L W12 Audi

Audi A8 L W12 | Audi

Audi A8 L W12 Audi

Audi A8 L W12 | Audi

Audi A8 L W12 Audi

Audi A8 L W12 | Audi

Audi A8 Avant allroad W12  CASTAGNA MILANO
Audi A8 L W12 Audi
Audi A8 L W12 Audi
Audi A8 L W12 Audi
10
Fotogalerie

Italská karosárna chce postavit Audi A8 Avant Allroad. S motorem W12

Pokud jste si vždy přáli Audi A8 ve variantě zvýšeného kombíku, Italové zřejmě vaše přání vyslyšeli.

Karosárna Castagna Milano není zrovna světoznámou dílnou, ve svém portfoliu však už má poměrně zajímavou řadu upravených vozidel. Zmínit lze třeba limuzínu i kabriolet na základě Fiatu 500 nebo kupé variantu Rolls-Roycu Phantom. A nyní Italové na svém facebookovém profilu oznámili další ambiciózní projekt.

V plánu je totiž přetvoření limuzíny Audi A8 na verzi Avant, tedy praktičtější kombi, a to navíc ve specifikaci se zvýšeným podvozkem a plastovými doplňky ve stylů modelů allroad od německé automobilky. Takovou variantu A8 samozřejmě doteď Audi nikdy nenabízelo.

První grafické ilustrace přitom zobrazují jako základ starší, třetí generaci A8 před faceliftem. Vozu byla samozřejmě protažena střecha a vytvořena zcela nová záď s bezpochyby masivním zavazadlovým prostorem. Nechybí pak allroad prvky jako tmavé lemy nárazníků a blatníků se stříbrnými, plastovými díly.

Logo „W12 quattro“ na zádi pak naznačuje, že pod kapotou chce karosárna zanechat velký dvanáctiválec o objemu 6,3 litru, který byste původně našli v prodloužené verzi A8 L. Výkon 368 kW (500 koní) a točivý moment 625 Nm tak určitě nebudou mít s ještě navýšenou hmotností kombi žádný problém.

K dostupným návrhům Castagna Milano pouze dodává, že nová část karoserie bude rovněž z hliníku, ostatně jako zbytek A8, zatímco k prodloužení střechy bude nejspíše využito karbonových vláken. Více informací si dílna zatím nechává pro sebe. Dosud tedy nevíme, kdy máme čekat dokončení projektu, ani případnou cenovku tohoto unikátu.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud