Abarth i pod novou skupinou Stellantis pokračuje v upravování Fiatu 500. Zatím se ovšem nepokouší vyladit  nejnovější elektrickou „pětistovku“  a radši zůstává u starší spalovací generace, která je stále v prodeji. | Abarth F595 Zdroj: Abarth

Abarth i pod novou skupinou Stellantis pokračuje v upravování Fiatu 500. Zatím se ovšem nepokouší vyladit nejnovější elektrickou „pětistovku“ a radši zůstává u starší spalovací generace, která je stále v prodeji. | Abarth F595 | Zdroj: Abarth

Nejnovější počin s označením F595 využívá dle značky technologii přímo z okruhů. | Abarth F595 Zdroj: Abarth

Nejnovější počin s označením F595 využívá dle značky technologii přímo z okruhů. | Abarth F595 | Zdroj: Abarth

Pod kapotou F595 se totiž nachází 1,4litrový čtyřválec s turbem Garrett, tedy motor, jehož základ najdete i v monopostech Tatuus italského a německého šampionátu Formule 4. | Abarth F595 Zdroj: Abarth

Pod kapotou F595 se totiž nachází 1,4litrový čtyřválec s turbem Garrett, tedy motor, jehož základ najdete i v monopostech Tatuus italského a německého šampionátu Formule 4. | Abarth F595 | Zdroj: Abarth

V ostrém hatchbacku produkuje 165 koní (121 kW) a 230 N.m točivého momentu. Šestistupňová manuální převodovka je standardem, volitelně je ale k mání i pětistupňový automat. | Abarth F595 Zdroj: Abarth

V ostrém hatchbacku produkuje 165 koní (121 kW) a 230 N.m točivého momentu. Šestistupňová manuální převodovka je standardem, volitelně je ale k mání i pětistupňový automat. | Abarth F595 | Zdroj: Abarth

S touto technikou umí F595 vystřelit na stovku za 7,3 sekundy (s manuální skříní) a maximálně dosáhne rychlosti 217 km/h. | Abarth F595 Zdroj: Abarth

S touto technikou umí F595 vystřelit na stovku za 7,3 sekundy (s manuální skříní) a maximálně dosáhne rychlosti 217 km/h. | Abarth F595 | Zdroj: Abarth

Italský drobek přitom bude i skvěle znít, jelikož dostal nový výfukový systém Record Monza Sovrapposto s aktivními klapkami. Koncovky výfuku jsou stylově umístěny nad sebe. | Abarth F595 Zdroj: Abarth

Italský drobek přitom bude i skvěle znít, jelikož dostal nový výfukový systém Record Monza Sovrapposto s aktivními klapkami. Koncovky výfuku jsou stylově umístěny nad sebe. | Abarth F595 | Zdroj: Abarth

Další úpravy jsou klasikou v podání Abarthu. Za 17palcovými koly se nachází posílená brzdová soustava s 284mm ventilovanými kotouči vpředu a 240mm vzadu... | Abarth F595 Zdroj: Abarth

Další úpravy jsou klasikou v podání Abarthu. Za 17palcovými koly se nachází posílená brzdová soustava s 284mm ventilovanými kotouči vpředu a 240mm vzadu... | Abarth F595 | Zdroj: Abarth

...zatímco uvnitř najdete sportovní volant s koženým čalouněním nebo sportovní sedačky. | Abarth F595 Zdroj: Abarth

...zatímco uvnitř najdete sportovní volant s koženým čalouněním nebo sportovní sedačky. | Abarth F595 | Zdroj: Abarth

Novinka je k mání i v otevřené variantě kabrioletu. Cenovky zatím Abarth zveřejňuje pro britský trh, kde bude F595 startovat od 20.305 liber (asi 609.000 Kč). | Abarth F595 Zdroj: Abarth

Novinka je k mání i v otevřené variantě kabrioletu. Cenovky zatím Abarth zveřejňuje pro britský trh, kde bude F595 startovat od 20.305 liber (asi 609.000 Kč). | Abarth F595 | Zdroj: Abarth

| Abarth F595 Zdroj: Abarth

| Abarth F595 | Zdroj: Abarth

| Abarth F595 Zdroj: Abarth

| Abarth F595 | Zdroj: Abarth

| Abarth F595 Zdroj: Abarth

| Abarth F595 | Zdroj: Abarth

| Abarth F595 Zdroj: Abarth

| Abarth F595 | Zdroj: Abarth

| Abarth F595 Zdroj: Abarth

| Abarth F595 | Zdroj: Abarth

| Abarth F595 Zdroj: Abarth

| Abarth F595 | Zdroj: Abarth

| Abarth F595 Zdroj: Abarth

| Abarth F595 | Zdroj: Abarth

| Abarth F595 Zdroj: Abarth

| Abarth F595 | Zdroj: Abarth

| Abarth F595 Zdroj: Abarth

| Abarth F595 | Zdroj: Abarth

| Abarth F595 Zdroj: Abarth

| Abarth F595 | Zdroj: Abarth

| Abarth F595 Zdroj: Abarth

| Abarth F595 | Zdroj: Abarth

| Abarth F595 Zdroj: Abarth

| Abarth F595 | Zdroj: Abarth

Nejnovější počin s označením F595 využívá dle značky technologii přímo z okruhů. | Abarth F595 Zdroj: Abarth
Pod kapotou F595 se totiž nachází 1,4litrový čtyřválec s turbem Garrett, tedy motor, jehož základ najdete i v monopostech Tatuus italského a německého šampionátu Formule 4. | Abarth F595 Zdroj: Abarth
V ostrém hatchbacku produkuje 165 koní (121 kW) a 230 N.m točivého momentu. Šestistupňová manuální převodovka je standardem, volitelně je ale k mání i pětistupňový automat. | Abarth F595 Zdroj: Abarth
S touto technikou umí F595 vystřelit na stovku za 7,3 sekundy (s manuální skříní) a maximálně dosáhne rychlosti 217 km/h. | Abarth F595 Zdroj: Abarth
21
Fotogalerie

Nový Abarth F595 používá techniku z Formule 4. Řízný drobek má 165 koní

Nejnovější agresivní „pětistovka“ je k dostání i se stahovací střechou.

Abarth i pod novou skupinou Stellantis pokračuje v upravování Fiatu 500. Zatím se ovšem nepokouší vyladit nejnovější elektrickou „pětistovku“ a radši zůstává u starší spalovací generace, která je stále v prodeji. Nejnovější počin s označením F595 využívá dle značky technologii přímo z okruhů.

Pod kapotou F595 se totiž nachází 1,4litrový čtyřválec s turbem Garrett, tedy motor, jehož základ najdete i v monopostech Tatuus italského a německého šampionátu Formule 4. V ostrém hatchbacku produkuje 165 koní (121 kW) a 230 N.m točivého momentu. Šestistupňová manuální převodovka je standardem, volitelně je ale k mání i pětistupňový automat.

S touto technikou umí F595 vystřelit na stovku za 7,3 sekundy (s manuální skříní) a maximálně dosáhne rychlosti 217 km/h. Italský drobek přitom bude i skvěle znít, jelikož dostal nový výfukový systém Record Monza Sovrapposto s aktivními klapkami. Koncovky výfuku jsou stylově umístěny nad sebe.

Další úpravy jsou klasikou v podání Abarthu. Za 17palcovými koly se nachází posílená brzdová soustava s 284mm ventilovanými kotouči vpředu a 240mm vzadu, zatímco uvnitř najdete sportovní volant s koženým čalouněním nebo sportovní sedačky.

Novinka je k mání i v otevřené variantě kabrioletu. Cenovky zatím Abarth zveřejňuje pro britský trh, kde bude F595 startovat od 20.305 liber (asi 609.000 Kč).

Fiat 500

Fiat 500 je ikonou v portfoliu italského výrobce. Na trhu je už od 50. let minulého století, kdy pomohl motorizovat Itálii. Poté se výroba na pár let přerušila a Fiat 500 se vrátil na trh v roce 2007. Od té doby svým designem okouzluje především řidičky a pravidelně přichází s limitovanými edicemi.

Test Fiat 500 1.2 8v Collezione • Hybridní Fiat 500 • Elektromobil

Doporučujeme

Články odjinud