Nikdy se nesnažte nabíjet akumulátor, u něhož máte podezření, že zamrzl, protože hrozí jeho exploze.  

Nikdy se nesnažte nabíjet akumulátor, u něhož máte podezření, že zamrzl, protože hrozí jeho exploze.  

29
Fotogalerie

Audi Q5: pozor, valí se sněhová koule!

Polní cesty byly zasněžené, byť podle kalendáře tu už bylo jaro. Zima to nechtěla vzdát. Ideální podmínky pro test vozu s trvalým pohonem všech kol quattro.

Německý rukopis

DSC_4927u.JPGDSC_4901u.JPGDSC_4915u.JPGDSC_4919u.JPG
Audi Q5 je širší a nižší než BMW X3 a Mercedes-Benz GLK, bavorák je ale o 19 mm delší. Míry vozu z Ingolstadtu jsou 4629 x 1898 x 1655 mm.
DSC_4949u.JPGDSC_4946u.JPGDSC_4979u.JPG
Střídmý, kvalitní - takový je interiér prémiového vozu z Ingolstadtu.

Velké kupé

Diesely na pochodu

DSC_4964u.JPGDSC_4937u.JPG
Kombinovaná spotřeba na konci týdenního testu byla 7,8 l/100 km. Na robustní auto o hmotnosti 1895 kilogramů to nebylo špatné.

Ne nadarmo se Audi ve svých propagačních materiálech pyšní, že „přestože většina motorů dosahuje lepších výkonových parametrů, klesla jejich spotřeba paliva až o 15 %“. V případě testovaného vozu s jedním z nejúspornějších motorů s výkonem 130 kW (177 k) a točivým momentem 380 N.m tomu tak bylo. Tento vznětový motor se dodává se sedmistupňovou převodovkou S tronic. 

Koule přímo sněhová

DSC_4932u.JPGDSC_4931u.JPG
Obří zpětná zrcátka byla praktická, nic v nich nepřehlédnete. Ovšem při vyšších rychlostech byla „slyšet“.

V Česku na chvostu   

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud