BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance

BMW M2 Competition M Performance
BMW M2 Competition M Performance
BMW M2 Competition M Performance
BMW M2 Competition M Performance
18
Fotogalerie

BMW M2 Competition dostalo paket od M Performance, ušetří až 31 kg

Vrcholná verze nejmenšího modelu sportovního oddělení M GmbH má za sebou další ladění. Divize M Performance vám pro M2 Competition dodá stavitelný podvozek i spoustu „dietního“ karbonu.

Když nám BMW před pár týdny představilo v podstatě novou variantu modelu M2 s přídomkem Competition, která zašla v továrním tuningu tak daleko, že vyměnila původní třílitrový řadový šestiválec přeplňovaný jedním turbodmychadlem za pohonnou jednotku z M3/M4 s dvojicí turbodmychadel, kdekdo si možná řekl, že jde o fantastický vrchol nejmenšího mnichovského kupé.

Jak sami vidíte, skutečná špička řady 2 to pořád nebyla. Tím se stává až provedení Competition s kompletním balíčkem úprav divize M Performance.

Pokud očekáváte dalších pár koníků navíc k původním 410, potěšit vás nemůžeme, přesto jsou zprávy jen pozitivní. Lidé od BMW totiž v duchu filozofie Colina Chapmana „přidali lehkost“, což je ve výsledku prakticky to samé. Pojďme ale na výčet změn popořádku.

Konstruktéři vám za patřičný tučný příplatek vymění původní odpružení za nové pružiny snižující světlou výšku o 20 mm a plně stavitelné tlumiče umožňující měnit kompresi ve dvanácti a odskok dokonce až v šestnácti stupních. Přidejte k tomu lepší ze dvou dostupných brzdových systému s šestipístkovými třmeny vpředu a čtyřpístkovými brzdiči vzadu, vylepšené brzdové destičky a nadto nové kované devatenáctky nazuté do pneumatik Michelin Pilot Sport Cup 2.

Tato kola jsou dostupná ve zlatém anebo černém odstínu, především ale snižují neodpruženou hmotu o 3,2 kg, čímž se dostáváme ke zmiňované redukci hmotnosti. Karbonová kapota je ve srovnání s tou původní lehčí o přibližně 9 kg, střecha vyrobená ze stejného materiálu snížila hmotnost o 5 kg, zatímco víko kufru (opět z uhlíkového kompozitu) o zhruba 6 kg. O další dietu auta se postaraly další vnější karbonové panely, ačkoli BMW již nespecifikuje, o kolik přesně.

Naopak v případě výfukového systému je úspora již známá. Nerezový trakt doplněný titanovým tlumičem a karbonovými koncovkami je lehčí až o třetinu oproti tomu původnímu, takže to máme dalších 8 kg dolů. Podtrženo, sečteno – M2 Competition váží ve srovnání se standardní M2 o 20 kg méně a díly M Performance ubírají dalších nejméně 31 kg, ačkoli bude samozřejmě záležet, co všechno bude součástí vaší objednávky.

Za další přípatek bude možné mít volant s displejem a diodami indikujícími vhodný moment přeřazení, kompletní telemetrii v mobilním telefonu díky příslušné aplikaci a snímači připojenému přes diagnostickou zásuvku OBD a zapomenout bychom neměli ani na spoustu Alcantary či dalších karbonových dílů montovaných do interiéru.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud