Nové  BMW řady 3  bylo doposud k mání s celkem širokou paletou čtyřválcových motorů. Vedle trojice vznětových a dvojice zážehových motorů jste si mohli dopřát i hybrid 330e. Většina jednotek je navíc párovatelná s pohonem všech kol xDrive. BMW

Nové BMW řady 3 bylo doposud k mání s celkem širokou paletou čtyřválcových motorů. Vedle trojice vznětových a dvojice zážehových motorů jste si mohli dopřát i hybrid 330e. Většina jednotek je navíc párovatelná s pohonem všech kol xDrive. | BMW

To nejpodstatnější však doposud chybělo,  šestiválec . Zběsilý ryk v trojkové řadě se už však dostává na český trh. V konfigurátoru značky se objevila motorizace M340i xDrive s výkonem 275 kW (374 koní), tedy s větší porcí koní, než kterou dostanete ve vrcholné Z4 M40i, či v základním  BMW M2  BMW

To nejpodstatnější však doposud chybělo, šestiválec. Zběsilý ryk v trojkové řadě se už však dostává na český trh. V konfigurátoru značky se objevila motorizace M340i xDrive s výkonem 275 kW (374 koní), tedy s větší porcí koní, než kterou dostanete ve vrcholné Z4 M40i, či v základním BMW M2 | BMW

K dostání je výhradně se sportovní automatickou převodovkou a v základu vyjde na 1.565.200 Kč, tedy o půl milionu více, než čtyřválcové 330i a stává se tak nejdražší variantou trojkové řady, což je pochopitelné. Svou vysokou cenu si ale dokáže obhájit. BMW

K dostání je výhradně se sportovní automatickou převodovkou a v základu vyjde na 1.565.200 Kč, tedy o půl milionu více, než čtyřválcové 330i a stává se tak nejdražší variantou trojkové řady, což je pochopitelné. Svou vysokou cenu si ale dokáže obhájit. | BMW

Již v základu přichází s agresivnější vizáží a sportovními doplňky M Sport, za kterou si u 330i připlácíte 175.500 Kč. U 340i je pak možné připlatit si ještě 9490 Kč za druhý chladič, aby se motoru lépe dýchalo  při sportovních hrátkách , a to i při velmi vysokých venkovních teplotách. BMW

Již v základu přichází s agresivnější vizáží a sportovními doplňky M Sport, za kterou si u 330i připlácíte 175.500 Kč. U 340i je pak možné připlatit si ještě 9490 Kč za druhý chladič, aby se motoru lépe dýchalo při sportovních hrátkách, a to i při velmi vysokých venkovních teplotách. | BMW

Otázkou teď je, zdali se 340i v budoucnu objeví i ve variantě s pohonem pouze zadních kol, nebo si to BMW nechá až na vrcholné M3, které na své uvedení na trh teprve čeká. Pro nedočkavce je ale tohle zatím nejlepší volba. BMW

Otázkou teď je, zdali se 340i v budoucnu objeví i ve variantě s pohonem pouze zadních kol, nebo si to BMW nechá až na vrcholné M3, které na své uvedení na trh teprve čeká. Pro nedočkavce je ale tohle zatím nejlepší volba. | BMW

BMW řady 3 (G20) BMW

BMW řady 3 (G20) | BMW

BMW řady 3 (G20) BMW

BMW řady 3 (G20) | BMW

BMW řady 3 (G20) BMW

BMW řady 3 (G20) | BMW

BMW řady 3 (G20) BMW

BMW řady 3 (G20) | BMW

BMW řady 3 (G20) BMW

BMW řady 3 (G20) | BMW

BMW řady 3 (G20) BMW

BMW řady 3 (G20) | BMW

BMW řady 3 (G20) BMW

BMW řady 3 (G20) | BMW

BMW řady 3 (G20) BMW

BMW řady 3 (G20) | BMW

BMW řady 3 (G20) BMW

BMW řady 3 (G20) | BMW

BMW řady 3 (G20) BMW

BMW řady 3 (G20) | BMW

To nejpodstatnější však doposud chybělo,  šestiválec . Zběsilý ryk v trojkové řadě se už však dostává na český trh. V konfigurátoru značky se objevila motorizace M340i xDrive s výkonem 275 kW (374 koní), tedy s větší porcí koní, než kterou dostanete ve vrcholné Z4 M40i, či v základním  BMW M2  BMW
K dostání je výhradně se sportovní automatickou převodovkou a v základu vyjde na 1.565.200 Kč, tedy o půl milionu více, než čtyřválcové 330i a stává se tak nejdražší variantou trojkové řady, což je pochopitelné. Svou vysokou cenu si ale dokáže obhájit. BMW
Již v základu přichází s agresivnější vizáží a sportovními doplňky M Sport, za kterou si u 330i připlácíte 175.500 Kč. U 340i je pak možné připlatit si ještě 9490 Kč za druhý chladič, aby se motoru lépe dýchalo  při sportovních hrátkách , a to i při velmi vysokých venkovních teplotách. BMW
Otázkou teď je, zdali se 340i v budoucnu objeví i ve variantě s pohonem pouze zadních kol, nebo si to BMW nechá až na vrcholné M3, které na své uvedení na trh teprve čeká. Pro nedočkavce je ale tohle zatím nejlepší volba. BMW
15
Fotogalerie

BMW v ČR pustilo do prodeje nejsilnější řadu 3. Má 374 koní, čtyřkolku a automat

Každý, kdo říká, že do BMW patří řadový benzinový šestiválec, nyní může svůj zrak upřít na novou řadu 3. Svou cestu si sem totiž našel jeden z nejvýkonnějších.

Nové BMW řady 3 bylo doposud k mání s širokou paletou motorů. Vedle trojice dieselových, mezi nimiž se nacházel i šestiválec 330d, a dvojice benzinových motorů jste si mohli dopřát i hybrid 330e. Většina jednotek je navíc párovatelná s pohonem všech kol xDrive.

To nejzajímavější však doposud chybělo - benzinový šestiválec. Zběsilý ryk v trojkové řadě se už však dostává na český trh. V konfigurátoru značky se objevila očekávaná verze M340i xDrive s výkonem 275 kW (374 koní), tedy s větší porcí koní, než kterou dostanete ve vrcholné Z4 M40i či v základním BMW M2.

K dostání je výhradně se sportovní automatickou převodovkou a v základu vyjde na 1.565.200 Kč, tedy o půl milionu více, než čtyřválcové 330i a stává se tak nejdražší variantou trojkové řady, což je pochopitelné. Svou vysokou cenu si ale dokáže obhájit.

Již v základu přichází s agresivnější vizáží a sportovními doplňky M Sport, za kterou si u 330i připlácíte 175.500 Kč. U M340i je pak možné připlatit si ještě 9490 Kč za druhý chladič, aby se motoru lépe dýchalo při sportovních hrátkách, a to i při velmi vysokých venkovních teplotách.

Otázkou teď je, zdali se M340i v budoucnu objeví i ve variantě s pohonem pouze zadních kol, nebo si to BMW nechá až na vrcholné M3, které na své uvedení na trh teprve čeká. Pro nedočkavce je ale tohle zatím nejlepší volba. Verze Touring, která vstoupila na český trh poměrně nedávno, zatím benzinový šestiválec v nabídce nemá.

BMW řady 3 (G20): Aktuální nabídka motorů a ceny
Verze/výkon Cena [Kč]
320i/135 kW (184 koní) 978.900
320i xDrive/135 kW (184 koní) 1.045.200
330i/190 kW (258 koní)  1.084.200
330i xDrive/190 kW (258 koní) 1.151.800
M340i xDrive/275 kW (374 koní) 1.565.200
318d/110 kW (150 koní) 921.700
320d/140 kW (190 koní) 990.600
320d xDrive/140 kW (190 koní)  1.114.100
330d/195 kW (265 koní)  1.203.800
330d xDrive/195 kW (265 koní)  1.270.100
330e/215 kW (292 koní) 1.250.600

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud