Po boku modifikací automobilů Porsche GT2 Speed a Ferrari F430 Spider nyní u Wimmeru vznikla vyšlechtěná varianta Golfu GTI, jež se soustředila (v kontrastu s většinou projektů konkurenčních firem) spíše na výkony než na vzhled.
Srdcem tohoto Golfu s „divokým hárem“ zůstává přeplňovaný, zážehový přímovstřikový dvoulitr, jenž v základní konfiguraci dává 210 koní (154 kW) a 280 Nm, ale posun v těchto hodnotách je vskutku markantní: Wimmer totiž tuto jednotku naladil na plných 386 koní (283 kW), točivý moment dosahuje hranice 455 Nm a vozu po odstranění omezovače umožní dosáhnout rychlosti 267 km/h. Těchto překvapivých hodnot dosáhli u Wimmeru díky použití vylepšeného přeplňovacícho dmychadla, závodního katalyzátoru, adekvátně optimalizované řídicí jendotky, upraveného sání či nového palivového čerpadla. Wimmer k novému Golfu GTI dodává též robustnější spojku, stavitelné pérování HR a paletu specifických litých ráfků s průměrem od 18 do 20 palců, samozřejmostí zůstávají vysokovýkonné pneumatiky.
Wimmer VW Golf GTI