Tento kousek se Renaultu rozhodně podařil. Představený Mégane Coupé Trophy vypadá skvěle, vždyť posuďte sami.
Mégane Coupé se po představení setkal ve světě s velmi pozitivními ohlasy. Co se týká jeho závodní verze, která je předzvěstí okruhového nasazení, nemohlo to dopadnut jinak. V Paříží automobilka představila speciál se jménem Trophy, který splnil všechna očekávání.
Pod karoserii z kompozitních materiálů se ukrývá šestiválcové srdce o objemu 3,5 litru, pocházející z Nissanu 350Z. Ten je uložen uprostřed a pohání zadní kola. Výkon se na ně přenáší skrze šestistupňovou sekvenční převodovku. Podvozek je plně stavitelný a 18“ kola obouvají slicky od Michelinu.
Výkon motoru ale není sériový a byl zvýšen na 360 koní. Oproti předchozímu Méganu Trophy se podařil zvýšit přítlak o cca 20 % a zároveň snížit odpor vzduchu o 15 %. To je bezesporu výsledek pozoruhodný.
Dle slov oddělení Renault Sport může tento vůz směle konkurovat strojům jako Porsche 911 GT3, toto prohlášení by se však mělo pravděpodobně (i kvůli podstatně nižšímu výkonu) brát s řádnou dávkou nadhledu.
Renault Mégane Coupé Trophy